Jouw bruidsjurk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

skvetta

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 07:42

Het is hier inderdaad stil tassie!

Ben je ten huwelijk gevraagd Nathalie? Dan in ieder geval gefeliciteerd en uiteraard welkom hier!

Hier ligt alles ook een beetje stil qua voorbereidingen. Maar ik wil het liefst alles tegelijk regelen en ik barst van de ideeën; ) de grote dag duurt alleen nog zo lang!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 07:59

Nou het aanzoek moet nog komen maar we hebben wel besloten aankomend jaar te trouwen :D

Ik hen mijn vriend wat jurken laten zien om zijn smaak te bepalen.
Gelukkig pikte hij de mooiste er uit
Als het me staat ( dat is nog af wachten) word het zoiets als dit

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door __Nathalie__ op 24-08-15 08:03, in het totaal 1 keer bewerkt

skvetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 08:01

Leuk! Dan ga je natuurlijk alvast dagdromen over het aanzoek, de jurk en de dag zelf! ;)

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 08:05

Ja ik moet alleen flink aan de slag. Heb nog behoorlijk zwangerschap kilo's haha

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 08:30

Nathalie, mijn jurk is ongeveer hetzelfde model. Ik heb ook met bandjes aangehad, maar vond dat in het echt toch minder mooi vallen (maar kan ook aan mijn figuur liggen. Wie weet staat het jou wel prachtig :P Ik vond mezelf dan teveel uit verhouding.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 09:46

Ik ben niet mega slank en wil dus absoluut niet strapless. Daarbij vind ik strapless 9 van de 10 keer niet mooi zitten. Dus ik wil Hoe dan ook bandjes.

Ik vind mouwen ook gaaf maar m'n vriend vind het oubollig haha

Afbeelding
Afbeelding

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 09:55

Zeker niet oubollig zoiets!

Ik heb mijn vriend ook van een lading jurken aan laten geven wat hij wel en niet mooi vond.

Ik wilde ook geen strapless, niet zozeer qua lijf/bouw maar wilde net iets anders dan anders.

Het is uiteindelijk een halve halter geworden. De kanten bandjes lopen naar mijn nek toe, daar zit een kanten band om mijn nek en vanaf de nek ook over mijn rug weer naar beneden.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 10:00

Ik heb een flinke voorgevel en halter accentueert dat. Dus dat valt helaas ook af.

Wat ook nog een optie zou kunnen zijn is strapless met een korte mouw kanten bolerotje maar denk dat ik zulke bandjes mooier vind....

Zaten jullie op 1 lijn kwa smaak?

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 10:02

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wij zaten en zitten meestal wel op 1 lijn. Qua inrichting, kleding alles. Al vind ik sneller iets leuk dan hij. Hij kan bepaalde dingen echt niets vinden, wat ik dan weer wel heel leuk vind. Kleuren qua verf, schilderijen etc. Maar we komen er altijd wel uit gelukkig!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 10:22

Heel mooi! Staat je super!

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 10:26

Blijf het een mooie jurk vinden! Nathalie, we hebben wel dezelfde smaak haha. Ik wil alleen een kanten jurk die vanaf de heupen al uitloopt omdat ik wat breder ben gebouwd.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 10:30

__Nathalie__ schreef:
Ik ben niet mega slank en wil dus absoluut niet strapless. Daarbij vind ik strapless 9 van de 10 keer niet mooi zitten. Dus ik wil Hoe dan ook bandjes.

Ik weet niet wat je onder 'niet mega slank' verstaat, maar volgens veel bruidszaken verkijken mensen zich vaak op wat wel -of juist niet- flatterend is voor hun figuur.
Ik dacht ook dat ik absoluut geen strapless wilde en dat bandjes veel beter zouden staan, maar door de bandjes leek mijn bovenlijf juist korter, gedrongen en meer vierkant. Strapless gaf het direct een heel ander beeld.
Ik zou gewoon beide uitproberen. Vanaf plaatjes geeft het vaak een totaal ander beeld dan dat je het zelf aan hebt.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 10:38

En ik werd juist korter en breder met straplees hihi

Is idd echt een kwestie van passen en proberen!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 11:11

Ik vind dat strapless echt strak aangesloten hoort te zitten. Maar vind een vet randje verschrikkelijk en dat heb je dan al snel.

Ik ben 1.84 dus kort zal ik niet snel lijken :D ik trek dus ook sandaaltjes of ballerina's aan.

Enige wat ik niet weet is wat voor type jurk bij me staat. Een prinsessen jurk of war meer aansluitend.....

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 11:15

__Nathalie__ schreef:
Ik vind dat strapless echt strak aangesloten hoort te zitten. Maar vind een vet randje verschrikkelijk en dat heb je dan al snel.

Ik ben 1.84 dus kort zal ik niet snel lijken :D ik trek dus ook sandaaltjes of ballerina's aan.

Enige wat ik niet weet is wat voor type jurk bij me staat. Een prinsessen jurk of war meer aansluitend.....

Hihi nee dan lijk je niet snel kort! Ik met mijn 163 daarentegen.... Had ook hakken van 10 cm voor de ceremonie, bij de foto's maken overigens lagere...

Tja, gewoon gaan passen en dan kom je er vanzelf achter!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 12:17

Ik ben eerder bang of er wel een jurk lang genoeg te vinden is voor een laag budget.

Ik denk er over een jurk in China te bestellen op maat gemaakt

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 12:36

Lengte zal vast lukken hoor! Zeker omdat je zegt geen hakken te dragen.

Waar woon je? Mijn jurk was nl 550,- en komt bij Ti Amo vandaag, Schiedam. Echt een aanrader en niets is duurder dan 550,-

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 12:39

__Nathalie__ schreef:

Lang leve het torselet voor alle bobbels en randjes! *\o/*
Ik verzoop echt in een prinsessenjurk, maar ik ben ook maar 1.67m. Aansluitend stond veel mooier. Maar een vriendin van mij had een flinke baljurk en het stond haar prachtig! Je moet er wel mee rekening houden dat je verloofde er nog naast moet staan en dat gaat vrij moeilijk met een 'spanwijdte' van ongeveer 3 meter :')

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 12:46

Haha ja idd en omdat ik al zo groot ben wil ik hem niet overschaduwen!

Ik bedoel het randje boven aan bij de rug en oksels.

Van alle bruiloften die ik heb gehad had er maar 1 geen strapless aan. En van de strapless jurken vond ik er maar 1 echt mooi zitten. Die meid heeft maat 34-36......

nathe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 12:54

na een snelle beslissing om binnen 7 weken! al te trouwen, ben ik zaterdag een jurk gaan kopen.
Ben in eindhoven bij de outlet geweest en ik heb maar een 6 tal jurken gepast. Had vrij snel gekozen :)
Ik dacht ook dat mouwtjes beter stonden omdat ik zelf redelijk brede schouders heb maar dat is echt niet zo! Mouwtjes benadrukken je schouders juist... ben dan ook voor strapless gegaan :)

Ben er super tevreden mee! Nu nog zoeken naar schoenen want ik moet binnen 2 weken al laten afspelden!
(pb'tjes krijgen een linkje naar de jurk en prijsinfo :) )

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 00:14

Na veel meelezen mag ik mij nu ook gaan melden in dit topic :D

Mijn vriend heeft mij 2 dagen geleden in chitzen itza, Mexico ten huwelijk gevraagd <3

Nu nog even genieten van een mooie vakantie, en na de vakantie wil ik mij ook mengen in de discussie

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 05:42

Gefeliciteerd Nathe en Nancy!
Jeetje Nathe, dat is snel! Waarom zo'n haast als ik vragen mag? :)
De aanstaande bruidjes (en mensen die het gewoon gezellig vinden :P ) kunnen zich ook melden in dit topic! [HK] ♥ Van jurk tot zoen, trouwen is wat wij gaan doen! ♥ #6

Nog wel een tip die ik laatst van iemand kreeg: probeer tijdens het passen ook uit of je in de jurk kunt zitten!
Sommige mensen komen er pas bij de laatste pasbeurt achter dat ie dan alles behalve comfortabel zit en het is zo vervelend wanneer je je hele bruiloft moet blijven staan :+

nathe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 07:15

Ik ben ten huwelijk gevraagd op onze vakantie in juli en 1,5 week laten kregen we te horen dat mijn vader slokdarmkanker met uitzaaiingen heeft...
Dus de beslissing gemaakt dat we hem zeker er nog bij willen nu hij nog relatief goed is...

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 07:19

Nathe, wat naar zeg. Kan heel goed begrijpen waarom jullie zo snel willen trouwen

StormTitan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 19:10

Ik had ook een strapless jurk maar wel met een bolero. Vond jurken met mouwtjes of halter echt niet mooi staan!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nathe ben ook wel benieuwd naar jouw jurk ;)