Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik vond mezelf dan teveel uit verhouding. 
__Nathalie__ schreef:Ik ben niet mega slank en wil dus absoluut niet strapless. Daarbij vind ik strapless 9 van de 10 keer niet mooi zitten. Dus ik wil Hoe dan ook bandjes.
ik trek dus ook sandaaltjes of ballerina's aan.__Nathalie__ schreef:Ik vind dat strapless echt strak aangesloten hoort te zitten. Maar vind een vet randje verschrikkelijk en dat heb je dan al snel.
Ik ben 1.84 dus kort zal ik niet snel lijkenik trek dus ook sandaaltjes of ballerina's aan.
Enige wat ik niet weet is wat voor type jurk bij me staat. Een prinsessen jurk of war meer aansluitend.....
__Nathalie__ schreef:Ik vind dat strapless echt strak aangesloten hoort te zitten. Maar vind een vet randje verschrikkelijk en dat heb je dan al snel.
Ik ben 1.84 dus kort zal ik niet snel lijkenik trek dus ook sandaaltjes of ballerina's aan.
Enige wat ik niet weet is wat voor type jurk bij me staat. Een prinsessen jurk of war meer aansluitend.....

) 
) kunnen zich ook melden in dit topic! [HK] ♥ Van jurk tot zoen, trouwen is wat wij gaan doen! ♥ #6