Vind de vaas op de foto inderdaad mooier eruit zien. Ga m alleen niet halen denk ik.
spottedponie
Geplaatst: 18-01-17 13:59
Ik begin de nieuwe Even Bijkletsen en het Delfts Blond steeds meer te waarderen
Gaat mijn bankrekening niet leuk vinden...
Anoniem
Geplaatst: 18-01-17 13:59
Ik wacht nog steeds op mijn Gloudemans pakket. Al 5 dagen geleden besteld en betaald en nog niks gehoord De nieuwe schaal komt vanavond als het goed is.
De EB vaas wil ik wel graag hebben maar wacht er denk ik nog eventjes mee. Deze maand al zoveel gekocht DB vind ik wel erg leuk, maar heb er verder niks van dus twijfel daar nog wel over.
2 gebaksbordjes, het pannenkoekenbord en de zoo set. Die eerste twee zouden gewoon op voorraad zijn, maar wellicht dat ze alles in één keer versturen ofzo?
Oh ik ga denk ook de zoo bekers en minimokken bestellen. Blik denk niet.... Hoe snel verzend blond Amsterdam zelf? Hebben jullie daar ervaring mee? Had eigl bij bol.com willen bestellen maar die heeft het (nog?) niet
@Djereda, Oh fijn, ik heb er geen mail van gehad maar dan ga ik daar maar vanuit. @Pantuf, ik heb het bij blond zelf meestal binnen 2 werkdagen in huis
Ik ga met een vriendin naar de HHB, daar zal ook een stand van Blond zijn. Ik hoop stiekem dat het pannenkoekenbord daar ook te koop is. Op de vtwonen beurs hadden ze enkel de romance lijn, die vind ik echt niet leuk. Hoewel, opzich ziet het er leuk uit maar het past niet bij de rest.
Selina
Geplaatst: 18-01-17 18:32
Dat moment dat je even snel winkel induikt om alleen 2 pannenkoekenborden te kopen en je vriend zegt 'wil je geen mini mok dan? Die London mok bijv?' dus ja missie gefaald
Zoo wil ik ook Alleen nu even blut door die borden.
Djeradalover
Geplaatst: 18-01-17 18:33
Op de HHB hebben ze alleen aanbiedingen geloof ik, iig vorig jaar wel alleen aanbiedingen!
Leuk selina hihi!
Jolien87
Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-17 18:33
Wie kan daar nu 'nee' tegen zeggen.
Wat voor aanbiedingen zijn dat dan? Alleen producten die ze al langer hebben?
dierfysio
Geplaatst: 18-01-17 18:36
Er komt een bbq set. Super leuk, daar wil ik graag wat van hebben. Ik spaar selectief de EB lijn en specials. Ik vind DB ook heel tof, maar heb daar alleen lepeltjes van. Blondilicious heb ik niks mee. De romance lijn vind ik mooi, maar niet mijn stijl.
Djeradalover
Geplaatst: 18-01-17 18:45
Jolien87 schreef:
Wie kan daar nu 'nee' tegen zeggen.
Wat voor aanbiedingen zijn dat dan? Alleen producten die ze al langer hebben?
Ja idd van producten die ze al langer hebben en nog een grote partij van hebben. Zie altijd best leuke aanbiedingen voorbij komen op fb!