Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xalm schreef:Ik heb een vraagje voor de alleenwonende onder ons, hoeveel vierkante meter is jullie huisje?
simoneeee schreef:Mijn huisje is 50m2. Prima te doen. 1 slaapkamer.
Kreeg vandaag een berichtje dat mijn gordijnen klaar waren. Kom ik in de winkel, verkeerde kleur! Staat dat gordijn gewoon verkeerd in de computer waardoor ze in het atelier de verkeerde kleur hebben gemaakt. Baluhh!! Nu weer 2 weken wachten
lor1_1984 schreef:geeen idee.
woonkamer is 3x3m, slaapkamer 2x2,5m (3m op het langste stuk), keuken incl trapgat 2x3m, gang 1x3m, toilet 1x1m, badkamer 1x2m en gangetje beneden 1x1m.
Beetje geschat zegmaar, kan een dm afwijken en alleen de slaapkamer is correct want onlangs opgemeten.
Gowlan schreef:lor1_1984 schreef:geeen idee.
woonkamer is 3x3m, slaapkamer 2x2,5m (3m op het langste stuk), keuken incl trapgat 2x3m, gang 1x3m, toilet 1x1m, badkamer 1x2m en gangetje beneden 1x1m.
Beetje geschat zegmaar, kan een dm afwijken en alleen de slaapkamer is correct want onlangs opgemeten.
Woonkamer van 3x3? Aparte afmeting.
LizMD schreef:Ik ben al 2 dagen op jacht voor een laminaatvloer, wat een dilemma pfff. Ben weer heerlijk aan het twijfelen om allesJullie nog advies? Wel of geen vgroef? En van de bouwmarkt of laminaatboer? Hoe dik? Lastig lastig.
. Alleen gaat dat vuil er niet tussen in zitten?