Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 12:52

Whaha wat een verhaal joh met die boeken! Gelukkig heeft ze allemaal overgenomen!

Vjestagirl

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 13:04

Ik heb me ZO hard in moeten houden om d'r niet te vertellen wat ze met die boeken mocht doen...

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 13:07

Vjestagirl schreef:
Ik heb me ZO hard in moeten houden om d'r niet te vertellen wat ze met die boeken mocht doen...

Zonder zonlicht blijven ze wel heel erg lang goed.. verbleken ze niet enzo.... :')

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 13:50

Weet trouwens iemand hier wie het was die vorig jaar die capbedekking maakte? Geen idee hoe ze het noemde, heb er maar een topic over gemaakt want ik zoek me de blubber. Ook geen idee of ze het op mp heeft/had staan, maar hopelijk gaat er een lampje branden bij iemand.

Edit: al gevonden!!!
Laatst bijgewerkt door Breghje op 18-02-14 14:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 13:55

Pff, hb heel veel verkoper gemaild dat ik interesse heb in hun spullen.

Bij sommigw iets minder geboden dan de vraagprijs, bij anderen gewoon de vraagprijs geboden, maar niemand stuurt een berichtje terug. Zelfs me moeder heeft via haar acount geprobeerd om contact te krijgenmaar ter vergeefs
En nu naar een paar dagen zijn de spullen al gereserveerd :n

Jammeer...

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 13:57

Jadeleigh263 schreef:
Pff, hb heel veel verkoper gemaild dat ik interesse heb in hun spullen.

Bij sommigw iets minder geboden dan de vraagprijs, bij anderen gewoon de vraagprijs geboden, maar niemand stuurt een berichtje terug. Zelfs me moeder heeft via haar acount geprobeerd om contact te krijgenmaar ter vergeefs
En nu naar een paar dagen zijn de spullen al gereserveerd :n

Jammeer...

Naar wat ben je mss opzoek ?

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 14:05

Breghje schreef:
Vjestagirl schreef:

Zonder zonlicht blijven ze wel heel erg lang goed.. verbleken ze niet enzo.... :')

*Strijk* _/-\o_ :')

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 14:06

Ik was op zoek naar eskadron, anky spullen etc :')

Alleen her viel me op dat van de 8 mensen waar naar i heb gemaild, uiteindelijkmaar 2 hebben geantwoord.

Misschien ligt het toch weer aan de mp mail? :')

Edit: er haddener maar 2 gereaheerd haha niet 6

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 15:00

Ok dan... Die man uit Frankrijk heeft het geld gewoon in een enveloppe gestopt en hierheen gestuurd. Vandaar dat hij mijn hele adres wilde hebben!

Ook gewoon zonder overleg gedaan, ik heb hem mijn bankrekeningnummer gegeven en ben er vanuit gegaan dat hij het gewoon over zou maken...

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 15:01

Nou ja, het is in ieder geval aangekomen... :D

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 15:03

Nou nee, dat is het dus nog niet. Ik heb hem net gemaild dat ik nog steeds geen betaling had ontvangen...

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 15:04

Vjestagirl schreef:
Nou nee, dat is het dus nog niet. Ik heb hem net gemaild dat ik nog steeds geen betaling had ontvangen...

Postduif uit de route geblazen? :') Geen idee hoelang post uit t buitenland erover doet eerlijk gezegd..

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 15:05

Jadeleigh263 schreef:
Ik was op zoek naar eskadron, anky spullen etc :')

Alleen her viel me op dat van de 8 mensen waar naar i heb gemaild, uiteindelijkmaar 2 hebben geantwoord.

Misschien ligt het toch weer aan de mp mail? :')

Edit: er haddener maar 2 gereaheerd haha niet 6

Ik heb nog een aantal pads te koop O:)

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 15:07

Ow, da's minder... dan krijg je altijd het verhaal wel/niet opgestuurd en een niet zo blije koper en verkoper... :(

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 15:16

Vjestagirl schreef:
Ok dan... Die man uit Frankrijk heeft het geld gewoon in een enveloppe gestopt en hierheen gestuurd. Vandaar dat hij mijn hele adres wilde hebben!

Ook gewoon zonder overleg gedaan, ik heb hem mijn bankrekeningnummer gegeven en ben er vanuit gegaan dat hij het gewoon over zou maken...

Lol echt? Dan is het maar hopen dat het aan komt. Vanuit het buitenland kan post er binnen 3 dagen zijn maar soms duurt het gerust 2 weken..

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 15:21

Vjestagirl schreef:

Bijzondere manier van zaken doen. Wie gaat jou vertellen dat hij het daadwerkelijk verstuurd heeft? Voor hetzelfde geld zit het gewoon goed natuurlijk, maar het lijkt mij dat je zoiets hoort te overleggen. Ik kan me niet voorstellen dat ze in Frankrijk niet aan internetbankieren doen. ;)
Hopelijk heb je, je centjes snel in huis.

Vanmorgen een paar schoenen op de post gedaan. Tot nu toe heb ik nooit vervelende ervaringen gehad met PostNL, maar ik blijf het spannend vinden om dingen te versturen.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 15:25

chelle_dora schreef:
hahahatsjoe ik vind dat wel redelijk... 'agressief' om eerlijk te zijn.. := Snap dat je gefrustreerd bent omdat je niet de gewenste prijs voor je nieuwe deken krijgt, maar als je het al te laag vond in eerste instantie, ga dan niet akkoord, en spreek niet van gaatjes in je hoofd.. :=

Nee, ik ben niet akkoord gegaan met 15 Euro inclusief, in mijn advertenties staat er altijd bij dat de verzendkosten er nog bij komen. En je hebt echt een gaatje in je hoofd als je denkt dat een gloednieuwe zweetdeken voor net iets meer dan 8 Euro weg gaat, waar het op neer zou komen als de 15 Euro inclusief verzendkosten zou zijn. Ben niet gefrustreerd (niet projecteren gaan :-)), verbaas me slechts over de dommigheid van mensen, of hun hebberigheid, of hoe je het ook wilt noemen.

Shirley schreef:
Dat vind ik eigenlijk ook wel, ja :j

Die dekens liggen ook voor 12 tot 15 euro in de winkel en als je met DHL of Kiala verzendt, kost het je 4 euro.
Zo gek vind ik dat bod dus niet :n

Bedoel je de kringloop? De ruitersportwinkels hier in Friesland verkopen deze kwaliteit dekens niet voor zo weinig.

Kijk je kunt wel voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, maar je moet ook realistisch blijven...
Laatst bijgewerkt door hahahatsjoe op 18-02-14 15:29, in het totaal 1 keer bewerkt

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 15:26

Maar er zijn al tig voorbeelden van zweetdekens, nieuw, die wél voor die prijs te krijgen zijn ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 15:28

hahahatsjoe schreef:
chelle_dora schreef:
hahahatsjoe ik vind dat wel redelijk... 'agressief' om eerlijk te zijn.. := Snap dat je gefrustreerd bent omdat je niet de gewenste prijs voor je nieuwe deken krijgt, maar als je het al te laag vond in eerste instantie, ga dan niet akkoord, en spreek niet van gaatjes in je hoofd.. :=

Nee, ik ben niet akkoord gegaan met 15 Euro inclusief, in mijn advertenties staat er altijd bij dat de verzendkosten er nog bij komen. En je hebt echt een gaatje in je hoofd als je denkt dat een gloednieuwe zweetdeken voor net iets meer dan 8 Euro weg gaat, waar het op neer zou komen als de 15 Euro inclusief verzendkosten zou zijn. Ben niet gefrustreerd (niet projecteren gaan :-)), verbaas me slechts over de dommigheid van mensen, of hun hebberigheid, of hoe je het ook wilt noemen.

Van jouw kant is het ook hebberigheid, en om van gaatjes in je hoofd te spreken, die heb jezelf ook hoor. Je hebt er twee aan de zijkanten, zitten er ook nog 2 in je neus, en ga zo maar even verder.
je kan de andere partij hebberig noemen, maar voor een merkloze zweetdeken zou ik ook geen 15 euro op marktplaats hoor, hoe nieuw de deken ook wordt genoemd, als ik 'm splinternieuw wil voor die prijs ga ik wel naar de ruiterwinkel.
Kan 'm hier om de hoek met halster, touw én bandages halen voor 15 euro, en dat zijn fijne zweetdekens dus nee, ik ga daar geen 15 euro voor uitgeven op marktplaats, dat is net zo hebberig als de bieder/geinteresseerde :=

Edit: en lees nu net dat ze daar ook losse zweetdekens voor 10 euro hebben :+
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 18-02-14 15:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 15:29

En omdat er geen merk oid bij staat, en men er dus vanuit gaat dat deze merkloos is, vind ik het niet een raar bod.
Ik zou het persoonlijk gek vinden als je er veel meer voor krijgt :o

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 15:31

GamblersCup schreef:
Maar er zijn al tig voorbeelden van zweetdekens, nieuw, die wél voor die prijs te krijgen zijn ;)

Dan mag jij me vertellen waar... heb ze nog nooit voor die prijs gezien. Ga hier verder niet op in, het meisje dat bood wist wat deze deken gekost heeft aangezien ze een foto van de bon gezien heeft en als je dan zo'n belachelijk bod doet heb je wat mij betreft een gaatje in je hoofd :-). Punt.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 15:32

In dit topic ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 15:32

https://www.facebook.com/SalmRuitersport

Veel plezier, kan je je lol op, en ja, die dekens zijn allemaal nieuw in de verpakking :+

gelukkig heb jij ook een best gaatje in je hoofd, zo hebben we allemaal wel wat.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 15:39

Gos chelle_dora, leuke link hoor maar zie geen zweetdekens van 10 Euro. Sneue en kinderachtige reacties trouwens... Jammer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 15:41

Dan moet je iets verder lezen, staan duidelijk berichten met prijzen van de zweetdekens. Toch even verder kijken dan want in het laatst geposte bericht op de facebook pagina staan gewoon de prijzen.