Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jadeleigh263 schreef:Pff, hb heel veel verkoper gemaild dat ik interesse heb in hun spullen.
Bij sommigw iets minder geboden dan de vraagprijs, bij anderen gewoon de vraagprijs geboden, maar niemand stuurt een berichtje terug. Zelfs me moeder heeft via haar acount geprobeerd om contact te krijgenmaar ter vergeefs
En nu naar een paar dagen zijn de spullen al gereserveerd![]()
Jammeer...
Vjestagirl schreef:Ok dan... Die man uit Frankrijk heeft het geld gewoon in een enveloppe gestopt en hierheen gestuurd. Vandaar dat hij mijn hele adres wilde hebben!
Ook gewoon zonder overleg gedaan, ik heb hem mijn bankrekeningnummer gegeven en ben er vanuit gegaan dat hij het gewoon over zou maken...
Vjestagirl schreef:Ok dan... Die man uit Frankrijk heeft het geld gewoon in een enveloppe gestopt en hierheen gestuurd. Vandaar dat hij mijn hele adres wilde hebben!
Ook gewoon zonder overleg gedaan, ik heb hem mijn bankrekeningnummer gegeven en ben er vanuit gegaan dat hij het gewoon over zou maken...
chelle_dora schreef:hahahatsjoe ik vind dat wel redelijk... 'agressief' om eerlijk te zijn..Snap dat je gefrustreerd bent omdat je niet de gewenste prijs voor je nieuwe deken krijgt, maar als je het al te laag vond in eerste instantie, ga dan niet akkoord, en spreek niet van gaatjes in je hoofd..
Shirley schreef:Dat vind ik eigenlijk ook wel, ja
Die dekens liggen ook voor 12 tot 15 euro in de winkel en als je met DHL of Kiala verzendt, kost het je 4 euro.
Zo gek vind ik dat bod dus niet
hahahatsjoe schreef:chelle_dora schreef:hahahatsjoe ik vind dat wel redelijk... 'agressief' om eerlijk te zijn..Snap dat je gefrustreerd bent omdat je niet de gewenste prijs voor je nieuwe deken krijgt, maar als je het al te laag vond in eerste instantie, ga dan niet akkoord, en spreek niet van gaatjes in je hoofd..
Nee, ik ben niet akkoord gegaan met 15 Euro inclusief, in mijn advertenties staat er altijd bij dat de verzendkosten er nog bij komen. En je hebt echt een gaatje in je hoofd als je denkt dat een gloednieuwe zweetdeken voor net iets meer dan 8 Euro weg gaat, waar het op neer zou komen als de 15 Euro inclusief verzendkosten zou zijn. Ben niet gefrustreerd (niet projecteren gaan), verbaas me slechts over de dommigheid van mensen, of hun hebberigheid, of hoe je het ook wilt noemen.
GamblersCup schreef:Maar er zijn al tig voorbeelden van zweetdekens, nieuw, die wél voor die prijs te krijgen zijn