Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maartenn schreef:Faniek schreef:Dat is wel een leuke
Ik wil altijd al is weten waarom ze bomen langs wegen zetten waardoor er altijd weer ongelukken ontstaan door tegen die bewuste boom te rijden i.p.v. dat je in het weiland tot stilstand komt.
Als je sneller gaat rijden, flitsen de bomen een stuk sneller voorbij waardoor je nog harder lijkt te gaan. Daarom heb je de neiging om af te remmen, waardoor bomen langs de weg werkt tegen snelheidsovertredingen.
Suusie22 schreef:maralyn schreef:melktank is 320.000 liter als ik goed zit, maar kan navragen op mijn stagebedrijf (melkveehouderij) maar dit kan ook verschillen van afnemer,
een kleine boer die ik ken heeft een tank van 10000 liter. het verschilt per bedrijf
Annabella schreef:Wie bepaalt de houdbaarheidsdatum van producten? is echt alles tot op de dag getest?
belle_boef schreef:Annabella schreef:Wie bepaalt de houdbaarheidsdatum van producten? is echt alles tot op de dag getest?
De datum is ook niet altijd de houdbaarheidsdatum maar ook vaak de uiterste verkoopdatum.
Veel producten die snel rotten hebben een datum dicht in de toekomst.
Daarnaast zijn er producten die geconserveerd zijn, deze zijn lang houdbaar en zelfs over de datum nog wel te eten maar de voedingswaarde gaat er dan uit.
En sommige producten kunnen niet over de datum, zout bijvoorbeeld.
Annabella schreef:Wie bepaalt de houdbaarheidsdatum van producten? is echt alles tot op de dag getest?
Monster_tos schreef:Misschien een vrij domme vraag, maar moet er nu steeds aan denken bij de verkeersinformatie![]()
hebben de Awegen hun naam te danken aan de volgorde van aanleggen? Bijvoorbeeld: Is de A7 de 7e snelweg van nederland?
Ik vind persoonlijk vrij logisch klinken, maar misschien zit het heel anders
Monster_tos schreef:Misschien een vrij domme vraag, maar moet er nu steeds aan denken bij de verkeersinformatie![]()
hebben de Awegen hun naam te danken aan de volgorde van aanleggen? Bijvoorbeeld: Is de A7 de 7e snelweg van nederland?
Ik vind persoonlijk vrij logisch klinken, maar misschien zit het heel anders
rainbow8 schreef:Waarom is er nog nooit een uitvinder geweest die op een simpele manier ruitenwissers op een bril kan bevestigen. En waarom is er geen fabrikant die dit in productie wil nemen.
Wel veel mensen die roepen dat het handig zou zijn, maar niemand die er mee rond zou willen lopen.
(vooral als de klepjes omhoog staan haha) vuurneon schreef:Doet mij ook denken als dat zonnebril opzet stuk voor de bril; ook werkelijk geen gezicht(vooral als de klepjes omhoog staan haha)