Les is niet doorgegaan. Juf had niet helemaal handig gepland! Maar, het komt in meer dan 1 opzicht alleen maar héél goed uit. Morgen is er weer een dag, dan lekker rijden. Rain or shine! (Ga ik mijn nier-regendeken maar eens uit de kast vissen...)
Als de Winter nog wil komen zal die vlug moeten zijn. Nog maar 9 weken en de Lente is er weer. Dan zou Januari de winter moeten worden,febr. zie ik niet zitten.
ik ook. hier staan toch een aantal straten half blank. gisteren heeft het de hele dag geregend. vanacht is het even droog geweest, maar vandaag heeft het ook alweer de hele dag geregend.
grietje14
Geplaatst: 27-12-12 22:37
gohya schreef:
Grietje zit in Groningen. Hier ook heel de dag droog,alleen geen zon meer.
Nee ik zit in friesland
Agossie
Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-12 22:45
gohya schreef:
Nog maar 9 weken en de Lente is er weer.
21 maart is over 12 weken. We gaan niet de boel versnellen naar de lente toe, oké?
Sabini
Geplaatst: 27-12-12 22:46
Ik vind het best jammer dat het deze periode niet vriest en/of sneeuwt. Het mag nu écht wel stoppen met regenen hoor!
Zal wel spijt krijgen van deze uitspraak.....maar die regen ben ik zo zat.
mieske
Geplaatst: 27-12-12 22:50
KÚT regen
gohya
Geplaatst: 27-12-12 23:00
Hmm hier geen regen hoor,vanaf het middaguur is het droog en droog gebleven. Agossie de Lente is buiten in de natuur,dus de echte lente is op 1 maart. Hoe zit het nou met die vorst voor aankomende nacht? als dat echt zo is dan word het een ijsbaan buiten. Ik snap helemaal nix meer van het weer. [En Ja dit komt gewoon door de Maya's].
De Maya's bepaalden de natuur en het weer niet. Dat vind ik zo'n onzin! En ik houd de kalender lente aan... Of, als we toch dat soort dingen gaan verzinnen, dan blijft het in "de lente en de zomer" ook gewoon winter!!!
Enne... achter dat het 1 maart lente wordt.... Niet leuk...
Heb ontzettend hooikoorts, dus van mij hoeft die stomme lente niet en de zomer al helemaal niet...
Nee ik zeg ook niet dat ze het bepalen. Niet fijn hooikoorts! Zo kun je niet van de warmte genieten.
Kendra
Geplaatst: 28-12-12 00:30
Lekker dagje gehad...paarden de hele dag in de wei, geen regen. Af en toe een beetje zon. De ijsbaan ligt er hier trouwens perfect bij...genoeg water ..dus laat de winter maar komen.