Jaime_ schreef:Ehh.. ik heb het elke keer gecontroleerd hoor. En elke keer stond mijn huisnummer er gewoon bij vermeld. En toen ik laatst keek bleek het huisnummer opeens te zijn weg gevallen bij mijn 'primary shipping adress' terwijl het bij mn gewone adres wel stond. Het ligt in dit geval dus zeker niet aan de sellers maar ook niet aan mij, in dit geval lijkt het probleem eerder in een fout bij Ebay te zitten. Heb het inmiddels alweer een keer aan moeten passen. En ondertussen heb ik ook een pakketje uit dezelfde periode ontvangen waar wél mijn huisnummer op stond.
Ik heb alle postkantoren gebeld hier (post nl, dpd, dhl etc.) en die zeggen allemaal dat als adresgegevens ontbreken het retour zender gaat. Zelfs naar China/Hongkong. Een seller gaf zelfs aan toen ik contact opnam dat ze idd wat retour hadden ontvangen dus ze verliezen er niets op als ze het opnieuw opsturen of mij mijn geld terug doen. Mocht ik om 1 of andere reden toch nog iets ontvangen krijgen ze van mij gewoon geld terug. Ik wil niemand aftroggelen, ook de sellers niet en probeer het samen netjes op te lossen.
Ik koop al jaren via internet en er is eigenlijk nog nooit iets misgegaan, heb nog nooit mijn adres verkeerd ingevoerd of problemen gehad met betalen. Enige probleem dat ik ooit heb gehad was met Agradi, die mij een fleecedeken maat 205 opstuurden terwijl ik een regendeken maat 185 had besteld en wat vervolgens niet netjes werd opgelost.
Dus ik vind dat jullie nu wel heel makkelijk oordelen, alsof wij 'dom' zijn en anderen laten opdraaien voor onze fouten. Want geloof me, ik controleer elke keer het adres.
Dan nog laat je toch de seller opdraaien voor de fout van eBay?
Waarom dan niet een half refund? Waarbij jij en de seller het verlies delen, wel zo eerlijk toch?
De meeste sellers zullen het pakket namelijk niet retour krijgen, vanwege de postafhandeling in China.