[CENTRAAL] Het kleding topic, deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 20:38

Ja, dat hield me een beetje tegen om hem terug te doen.. Had hem bij de V&D gepast maar daar was mijn maat niet meer dus moest ik hem wel bestellen, anders had ik hem terug kunnen doen naar de winkel.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-12 21:16

Aaaargh, ik moet ook leren gelijk iets te bestellen als ik iets mooi vind! Mijn maat uitverkocht. Of althans, zit te twijfelen tussen XS en S, S is uitverkocht. Heb nu XS maar besteld en heel hard duimen dat die wel goed zit!
Hij komt morgen al! *\o/*

*Edit: Hmm, balen! Zag nog een andere mooie jas, maar die kon nu natuurlijk niet meer mee besteld worden helaas*
Laatst bijgewerkt door Davinia_ op 15-11-12 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 21:21

Oh ik vind die jassen die hier voorbij komen echt vre-se-lijk :=

Ik houd gewoon totaal niet van dat gewatteerde, net michelin mannetjes al die vrouwen die ik erin zie. Ik heb een leren jack van Nikita voor de minder koude dagen:

Afbeelding

Deze jas van de H&M voor middel-koude-dagen:

http://www.hm.com/de/product/02088?article=02088-A#article=02088-B

En m'n snowboard jas voor echt koude dagen (en ik heb het, ook al ben ik een winter-freak en haat ik zomer, ontzettend snel koud):

Afbeelding

Zit nu ook in m'n snowboardjas onder een deken op m'n kamer. Het is hier zo kooouuuud. Ik wil weer gewoon in een normaal huis wonen, met centrale verwarming. Misschien maar eens m'n ouders gaan opzoeken dit weekend :P

En heb deze trui besteld, sta tenslotte wel weer 6 weken in de sneeuw, dus fijn om dan langere truien te hebben. Hij zou tot ongeveer op m'n knieen moeten komen.

Afbeelding

En aaaaargh het is 70% korting mid-season sale bij Blue Tomato. Vreselijk, ik word er zo hebberig van!

Ludique96

Re: [CENTRAAL] Het kleding topic, deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 21:23

Ik ga ook even kijken

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 21:28

Dirndl, ik vind gewatteerde ook niet geweldig, heb er vandaag ook 1 gekocht, maar ik vind echt wel dat er uitzonderingen zijn hoor.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-12 21:29

Nee, die gewatteerde zijn ook niet geweldig, maar kou lijden heb ik helemaal een hekel aan :))

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 21:32

Davinia_ schreef:
Nee, die gewatteerde zijn ook niet geweldig, maar kou lijden heb ik helemaal een hekel aan :))

Ze zijn heerlijk warm en de jas die ik vandaag heb gekocht vind ik wel mooi, maar mijn vorige tommy jas (ook gewatteerd) stond gewoon echt niet bij mij, was er echt een propje in ....

Jasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 21:50

Ik vind die snowboardjas dan weer afschuwelijk om te dragen als je niet aan het snowboarden bent O:)

Het hangt er vanaf welk model jas je neemt vind ik, je hebt ook mooi aansluitende modellen, die niet michelin-achtig hoeven te zijn! :)

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:04

Wat vind jij van mijn jas (zie vorige pagina, dan de rode met zwart :) )

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:21

Moderatoropmerking:
Dit is niet het topic om over telefoons te praten, deze berichten zijn verwijderd.
Als je problemen hebt met welke telefoon dan ook, daar is HTT voor.

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:22

:= ...... ik vind dat een beetje vergezocht mod.

Mendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:24

Het is geen HK topic, al lijkt het er soms wel op. Maar ja :). Wat mij betreft hadden de berichten niet verwijderd hoeven worden. Gewoon aangeven dat er niet over gepraat mag worden en klaar.. Vanwaar ook het verwijderen van de berichten?

Jasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:25

Ruby1995 schreef:
Wat vind jij van mijn jas (zie vorige pagina, dan de rode met zwart :) )

Ik? Ik vind hem nog wel mooi, dezelfde kleur als mijn dikke winterjas! :)

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:25

Ja idd... dan had het desnoods via PB verder gekunt.
maar dan nog.. het was niet 1 heel bericht, maar 1 zin.. daarom vergezocht.

Ik heb mijn goude broeken van de H&M ook binnen. Twijfel wel heel erg erover..
hij zit opzich prima, alleen voor vind ik hem bij de kruis raar zitten.. ik weet niet zo rond. :+
Even kijken van het weekend met een ander shirtje. :)

Mendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:40

Haha, ja dat vind ik ook nog steeds van mijn gouden broek. Maar ik heb hem gehouden :)

Girassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 23:10

Bedankt voor alle leuke reacties! :)

Maartje__ schreef:
Girassol schreef:
Ik zou er nu inderdaad ook echt niet aan moeten denken om met open schoenen rond te lopen :brr:

Wat ik vandaag droeg:
[ Afbeelding ][ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Trui: Zara. Rokje: H&M. Panty: ? Sokken: H&M. Schoenen: Primark. Ketting: Zara. (Donkerpaarse singlet onder de trui: Zara.)

ik ben echt al weeeeeeeken op zoek naar die ketting. Stond in folder drie dwaze dagen maar was gen bijenkorf. Zara dus! Weet je toevallig of hij er nog nog steeds is?

Ik had die ketting in de zomer al gekocht dus volgens mij is die al uit de collectie.. Ik zie 'm er ook niet bij staan op website. Ik moet morgen weer werken, misschien kan ik er dan achter komen of die ketting nog verkocht wordt of niet.

Dirndl schreef:
Deze jas van de H&M voor middel-koude-dagen: http://www.hm.com/de/product/02088?article=02088-A#article=02088-B

Leuke jas!

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 23:17

Ik ga morgen naar Leiden, en heb voor m'n uitgaans outfit savonds zo'n topje nodig.
Niet persé deze kleur etc. maar wel dit idee.
Waar zou ik deze kunnen vinden??

Afbeelding

Girassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 23:19

Girassol schreef:
Maartje__ schreef:
ik ben echt al weeeeeeeken op zoek naar die ketting. Stond in folder drie dwaze dagen maar was gen bijenkorf. Zara dus! Weet je toevallig of hij er nog nog steeds is?

Ik had die ketting in de zomer al gekocht dus volgens mij is die al uit de collectie.. Ik zie 'm er ook niet bij staan op website. Ik moet morgen weer werken, misschien kan ik er dan achter komen of die ketting nog verkocht wordt of niet.

Stond er heel toevallig een artikelnummer bij in dat foldertje? Ik heb die verpakking van de ketting niet meer en ik weet ook niet zeker of ik het bonnetje nog heb/kan vinden. Als ik het artikelnummer heb dan zou ik morgen even in het systeem kunnen kijken of 'ie nog verkocht wordt en zo ja, in welk filiaal 'ie dan waarschijnlijk nog te krijgen is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 23:20

Oef, die jassen vind ik echt niet mooi met dat lucht zeg maar.. Net zo'n michelin (hoe schrijf je dat haha) mannetje ben je dan.. :o

Ik heb deze jas en ben er heel erg blij mee! Suuuuuper warm en hij zit lekker en ik vind 'm ook mooi. Eerst wilde ik een blauwe (of groene) parka van de mango, maar die was er niet in mijn maat.. vind deze uiteindelijk toch mooier én heel veel bij mij op school hebben die van de mango en deze ben ik nog niet tegen gekomen. Hihi. Foto stond niet meer op internet, dus maar even zelfgemaakte. Was €119, bij de zara. Heb ook nog een jas liggen van de Only, een grijze. Suuuuuuper leuk ook nog steeds, maar niet zo warm.. heb die nog wel eens aan als ik een panty aan heb of zo, of als ik een groene broek aan doe.
Afbeelding

Afbeelding

Heb verder nergens een foto van m'n andere jas alleen haha.

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 23:21

@Tutti Frutti: Lingerie zaken en H&M e.d. hebben het allemaal wel :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 23:21

Tutti Frutti, als je goedkope wilt: Only en h&m! Bij de only hadden ze super leuke vond ik, zwart, wit, rood en grijs en dan met een beetje kant achtig stofje. Super tof, alleen heb ik helaas een volle cup D dus dat is niet zo mooi bij mij. :+ Hema heeft ze ook btw!

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 23:33

Okee bedankt voor de tips!
Heb er ooit 1 gekocht bij de bershka maar daar passen ze ook niet meer in :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 23:48

Rebecca die jas is zo leuk! :oo Had een vriendin van mij ook van 't weekend (heet ook Rebecca.. :') )

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 23:55

Iemand een idee waar ik zulke schoenen kan kopen?
Kwam ze ergens tegen ,maar weeet niet meer waar !! (had het plaatje wel meteen opgeslagen maar pagina weggeklikt.. )

Afbeelding

Ik vind ze zo <3

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 00:01

van haren? nelly? zalando? :+