Rare mensen op marktplaats deel 2 !!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 21:15

Lianne97 schreef:
okee stel je voor bijv. jij zet een zadel te koop je vraagt 200 euro ik zeg nee joh dat is veelste duur ik geef je 125 maar omdat hij in de wegligt neem je mijn bod aan ik kom het zadel halen. volgende dag staat jou zadel door mij op marktplaats voor 300 euro zou jij dan niet balen?
tevens geen goede vergelijking maar je snapt mn punt wel.

Nee, ik denk het eigenlijk niet. Ik had zelf kunnen beslissen of ik die €125 wel of niet voldoende vond. Als ik het niet genoeg vond had ik het niet moeten accepteren, maar vast moeten houden aan mijn €200 :). Als het in de weg ligt kun je beslissen of het zó erg in de weg ligt dat je met minder genoegen neemt of niet.

xPenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 21:17

Vjestagirl schreef:
Over de aso actie heb ik alleen maar gezegd dat het aso was, niet dat het off topic was.

Nee maar ik zeg het gewoon nu even van mijn oogpunt, jij ging net zo goed offtopic over dat jij je mening hier wel mag zeggen en commentaar mag gegeven worden.
Maar goed weer even ontopic, ik denk dat ze het gewoon jammer vond omdat ze waarschijnlijk dus al met de prijs is gezakt omdat ze liever iemand er blij mee ziet dan voor het geld wat ze krijgt.
Dan zou ik niet vinden dat ze zich niet mag aanstellen, als jou dat gebeurd zal je dat ook jammer vinden en evt niet leuk vinden.

Alja

Re: Rare mensen op marktplaats deel 2 !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 21:21

verkocht= verkocht en daar moet je dan verder niet over zeuren..
anders had je zelf eigenaar moeten blijven :)

xPenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 21:23

Alja schreef:
verkocht= verkocht en daar moet je dan verder niet over zeuren..
anders had je zelf eigenaar moeten blijven :)

Wat zij ik bij een van mijn laatste berichten? :)
Verkocht is inderdaad verkocht, maar jammer is het wel als het zo gegaan zou moeten zijn!!

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 21:26

Heb alles maar weer overnieuw op martplaats en bokt gezet. Hoop dat ik het snel kwijt raak.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 21:32

In mijn advertentie staat bieden vanaf 30 euro. Krijg ik een email:"voor 20 euro heb ik interesse".
Ja daaag...dat geloof ik wel, dat je interesse hebt.

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 21:35

Ik had een van mijn pony's op marktplaats staan. Vraagprijs was 450,-. Kreeg een bod van 75,- -O- :x Uiteindelijk is ze alsnog binnen 4 dagen verkocht voor een bedrag dat wat meer in mijn straatje past.

truselientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 21:43

Daannn schreef:
Weet niet of ik het hier goed plaats..

Had een advertentie geplaats op marktplaats dat ik wat onderdelen zocht voor mijn scooter. Kort daarna kreeg ik een reactie van l. van der kooij. Met de tekst: Die heb ik nog we voor je mocht je intresse hebben laat het mij dan even weten. Mvg . ik helemaal blij en dinsdag gelijk 100 euro overgemaakt over gemaakt. Ze zou het dezelfde dag nog opsturen. Vanaf woensdag zitten wachten tot mijn pakketje kwam maar het kwam maar niet. Nou dacht ik vanochtend is laat ik die naam is googlen. En en helaas kreeg ik gelijk een http://www.opgelichtopinternet.nl met daar de naam van de persoon waarmee ik conctact heb gehad + bankrekening nummer. Ik baal hier ontzettent van. Omdat ik hier al een hele tijd naar opzoek was en ik blij was dat ik het eindeijk gevonden had. En 100 voor mij als niet werkende 16 jarige best veel.
Weet iemand of ik op een of andere manier me geld nog terug krijg?

Ik hoop dat deze mensen gepakt kunnen worden en niet nog meer er intrappen..

Toevallig zeg. Ik had ook een gezocht advertentie geplaatst voor auto-onderdelen en ik kreeg ook een reactie van haar. Ze gaf een 10-cijferig rekeningnummer op en aangezien ik daar nog nooit van gehoord had heb ik op google gezocht en kwam ik hetzelfde topic tegen. Gezegd dat ik geen interesse meer had. Kreeg ik nog een mailtje terug waarom dan niet meer? Geantwoord: Zoek maar eens op je rekeningnummer, dan snap je het wel. Ow ja, dat zoeken hoeft natuurlijk niet, je weet het zo ook wel. Niks weer van gehoord.
Ik haat dat soort mensen, probeer je geld toch op een eerlijke manier te verdienen.
Je kunt aangifte doen bij de politie en hopen dat je uiteindelijk je geld terug krijgt.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 21:57

Ik krijg nu mensen die bieden op de telefoon, als ik er dan mee akkoord ga, moeten ze eerst nog even aan hun dochter vragen als het goed is. Is namelijk voor hun kleindochter.
Dag later krijg ik email, heeft ze al een telefoon.
Bied dan niet ...

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 22:09

Off topic, on topic..... ben de kluts kwijt hoor :D
Of zou dat komen van al die mailtjes ove het ruilen ik weet het niet meer hoor.....
Omdat ik niet akkoord ging met ruilen van een deken + €50,- bedrag voor een nieuw zadel kreeg ik de reactie *sorry ik heb niet meer te besteden*. Tja daar kan ik ook niets aan doen denk ik dan. Of ik dan niet wilde ruilen voor 3 nieuwe martingalen..... Heb maar niet meer terug gemaild

kerstkransje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 22:16

Kaartjes voor dolfinarium dr op staan bieden vanaf 35,-
krijg ik een mailtje voor 25,- wil ik wel gaan :+

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 22:24

dat zal wel dezelfde zijn als die bij mij: 'voor 20 euro heb ik interesse' mailt petra85 ;)

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 22:44

Courses schreef:
Stuur je een serieus geinteresseerd mailtje over een laptop, krijg je dit terug;

'Hallo,

Mijn naam is Paula en ik ben nu in Dublin, Ireland. Ik ben net gescheiden en heb ik besloten om dichter bij mijn ouders te bewegen.
Ik kocht de laptop nieuw in Nederland. De garantie is er geregistreerd.
De laptop is bij mij in Dublin.
Ik hoop dat je nog steeds geïnteresseerd en kunnen we de deal gebeurt meteen.
Voor meer foto's contact met mij op: -----

Bedankt!
Paula

Ik zou het waarderen als je het mij contact op te nemen in het Engels.'

LOL. Ja hoor :') En ik ben Majesteit de Koningin :')

Op die had ik inderdaad ook ooit gereageerd. ik heb echt PRECIES het zelfde ontvangen!!

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 22:49

Tova schreef:
Heb alles maar weer overnieuw op martplaats en bokt gezet. Hoop dat ik het snel kwijt raak.

Sorry hier moet ik even op reageren, het is opnieuw of overdoen :P

Sorry ik ben mevrouw verbeteraar..........

Ik heb nog maar 1 ding te koop staan, mijn BR gaiters.. Staan al een tijdje te koop, prijs enkele keren verlaagd, maar nog niks ;( wel berichten gehad met wat vragen, keurig beantwoord maar nooit meer iets terug gekregen..

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 22:52

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 22:54

Vraag
Is het correct om overnieuw en opnieuw door elkaar te gebruiken?

Antwoord
Nee. Overnieuw is een contaminatie van over en opnieuw die weliswaar vaak voorkomt, maar niet door iedereen wordt aanvaard.

edit: http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/639/

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 00:17

Jeetje dames, moet dat corrigeren en beleren van elkaar nou echt in een topic als deze? Beetje kort voor de kar allemaal? :+

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 00:19

Tallie1979 schreef:
Jeetje dames, moet dat corrigeren en beleren van elkaar nou echt in een topic als deze? Beetje kort voor de kar allemaal? :+

Ja :D

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 00:23

Batlow schreef:
Tallie1979 schreef:

Ja :D

_O- hopeloos! <<)

Blackflag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 01:17

Mag het ook van een andere verkoopsite zijn?
Ik heb mijn Shetlander op Speurders staan en kreeg dit berichtje vandaag....
Serieus, nog nooit zo'n ranzig bericht gekregen, wilde het liefst reageren maar niet gedaan. Zo'n persoon lacht er toch maar mee, maar toch. Ik citeer ...

''ik zou uw shetlander graag overnemen,
ik hou heel erg van paarden en van een wild ridje,
ik kan zelf heel goed paarden berijden en ik zou behalve op uw shetlander te rijden er ook sex mee willen,
ik zou graag van uw horen of hij dan erg wild van word of dat hij/zij het toestaat en lekker mee doet.''

:r :r 8)7 -:(-

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 02:00

Oversekste mensen allemaal zeg, op MP :') Jezus..

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 06:55

Tallie1979 schreef:

Het is een stomme vraag... ik zeg ja, omdat het er al staat. Je weet zelf het antwoord ook toch? Als het antwoord voor mij nee zou zijn dan had je dat over verbeteren en corrigeren niet gelezen :)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 06:57

Prima, nu weer on-topic? :D
Het blijft nu de heletijd een beetje tussendoor zeuren en dat vind ik persoonlijk best wel storend.

Ik ga binnenkort ook maar weer eens wat spullen op MP zetten, kan het geld wel gebruiken! :)

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 07:37

Ik moe ook weer wat op mp zetten een aantal rijbroeken maar weet niet wat ik ervoor moet vragen :+

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 07:41

Jolandaa schreef:
Ik moe ook weer wat op mp zetten een aantal rijbroeken maar weet niet wat ik ervoor moet vragen :+

Beetje rondkijken wat andere mensen voor rijbroeken vragen en dan niet te hoog zitten zodat je snel verkoopt!