Vind Hummers geweldig en mn sulky zou er best 1 willen zijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
taff schreef:het is me gelukt geld is van mijn rek afgeschreven.
nu nog lang wachten tot ik mijn tinker er mee kan pimpen (ben nog maar een penny meisje van 50 jaar)
wachten is mijn slechtste eigenschap!
of moet ik nog handelingen doen
Glossi schreef:Vraagje.. Vandaag precies een maand geleden hebben we een klokje (zo'n kettingklokje) via Ebay gekocht maar nog niet ontvangen. Bij het opject staat dit: Vergeet niet om feedback te geven! Als zich een probleem heeft voorgedaan, ga je vóór 12/06/12 naar Transactieproblemen oplossen.
Moet ik nu op contact met de verkoper klikken om te vragen waar het klokje blijft? Of moet ik anders handelen? Dit is de eerste keer dat iets niet aan komt. Zie nergens een knopje transactieproblemen staan.
Glossi schreef:Vraagje.. Vandaag precies een maand geleden hebben we een klokje (zo'n kettingklokje) via Ebay gekocht maar nog niet ontvangen. Bij het opject staat dit: Vergeet niet om feedback te geven! Als zich een probleem heeft voorgedaan, ga je vóór 12/06/12 naar Transactieproblemen oplossen.
Moet ik nu op contact met de verkoper klikken om te vragen waar het klokje blijft? Of moet ik anders handelen? Dit is de eerste keer dat iets niet aan komt. Zie nergens een knopje transactieproblemen staan.
karlijn1985 schreef:Wat denken jullie..
http://www.ebay.com/itm/251069402717?va ... 1438.l2649
Zo'n soort rokje is gemaakt van elastische band aan de bovenkant.. En hij zit wat hoger in je taille..
Dan staat er dat de waist 60-80cm is.. Ik zit tussen de 70 en 75. Zal ik de gok wagen?!