Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Inmates do not have Internet access. We print and send these messages.
Isegrim schreef:Ik vind het juist zo onwijs leuk om papieren brieven in mijn brievenbus te vinden.Dat ga ik echt vreselijk missen straks.
Nanda schreef:Isegrim,
in je laatste blog verwijs je naar execution watch. OP die link staat dat Jamie onder andere veroordeeld is omdat een of andere psychiater beweerd heeft dat Jamie niet disabeld ( kan even niet op ned. woord komen) is. Ondertussen is die bewuste psychiater in opspraak gekomen. Ik vroeg me af. Ik weet dat Jamie geen mogelijkheden meer heeft om bezwaar of beroep aan te tekenen, maar zijn er van andere ter dood veroordeelden die ook door de getuigenis van die bewuste psych naar de death row ziojn gestuurd, veroordelingen gewijzigd doordat die psych in opspraak is gekomen?
Nanda schreef:https://picasaweb.google.com/1099849496 ... 5402778242
Moet je jezelf eens indenken dat je meer dan 20 jaar lang in zo'n cel zit 23 uur per dag.
Isegrim schreef:Ik mag hopen dat je loopt te trollen. Zo niet, lijkt enige vorm van intelligente discussie over dit onderwerp mij volstrekt onmogelijk. Zo simplistisch en zwart-wit kom ik ze niet vaak tegen.