Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
StableDoor schreef:Ik werd toen ik een brugger was aangezien als docent
Ooit met een ruimtevaartproject in de vierde moesten ik en een vriendin 'ruimtepakken' gaan uitproberen (we moesten een ruimtemissie zo goed mogelijk naspelen met de middelen die school voor handen had, het zag er dus niet uit) 'Ruimtepakken' bestonden uit een soort CSI-overal, helm, gasmasker, overschoenen en gigantische handschoenen (helm icm gasmasker gaat trouwens bijna niet
) Wij liepen dus door de school langs het lab in 'ruimtepakken', bruggers dachten dat we docenten waren en raakten helemaal in paniek, want ja, er moet wel wat ergs gebeurd zijn als je een beschermend pak en gasmasker moet dragen
De reacties van de bruggers waren dingen als 'Ooo, is er een giftig gas vrijgekomen? Gaan we dood?' en *staar**schrik**snel klas weer inrennen**deur dicht doen* Ze vonden het nog enger omdat we geen antwoord gaven op hun vragen, we konden niet praten met die gasmaskers op
Ik heb geloof ik nog nooit zo erg gelachen
Cayenne schreef:Van een cliente van mijn moeder (zat vroeger bij de thuiszorg).
Mijn moeder moest bij een oude dame het huishouden doen en zag in de slaapkamer een vibrator staanMams besloot niets te zeggen en het gewoon langs haar heen te laten gaan, maar een week later stond dat ding nog steeds op het nachtkastje van de oude mevrouw. Haar dochter was er op dat moment ook, dus mams heeft de dochter toen gezegd dat zij er geen probleem mee heeft, maar anderen misschien wel helemaal raar opkijken.
De dochter heeft toen aan haar moeder gevraagd waarom ze dat ding op het nachtkastje had staan. Het antwoord van de mevrouw: 'Ja, in de Wehkamp stond dat het een massagestick is en ik heb zo'n last van m'n nek en deze trilt zo fijn'![]()
Mijn moeder en de dochter lagen in een deuk en hebben de vrouw toen uitgelegd waar de 'massagestick' eigenlijk voor bedoeld is, en opeens ging er een lichtje branden bij de oude dameZe had hem namelijk een paar dagen tevoren in haar rollator (open en bloot) meegenomen naar de drogist en hem daar op de toonbank gezet omdat ze nieuwe batterijen nodig had. De verkoopster had haar met stomme verbazing aangekeken en kon met moeite haar lach inhouden. Nu snapte de mevrouw opeens waarom
![]()
Ik blijf het jammer vinden dat ik de gezichtsuitdrukking van de verkoopster niet heb kunnen zien
Cayenne schreef:Van een cliente van mijn moeder (zat vroeger bij de thuiszorg).
Mijn moeder moest bij een oude dame het huishouden doen en zag in de slaapkamer een vibrator staanMams besloot niets te zeggen en het gewoon langs haar heen te laten gaan, maar een week later stond dat ding nog steeds op het nachtkastje van de oude mevrouw. Haar dochter was er op dat moment ook, dus mams heeft de dochter toen gezegd dat zij er geen probleem mee heeft, maar anderen misschien wel helemaal raar opkijken.
De dochter heeft toen aan haar moeder gevraagd waarom ze dat ding op het nachtkastje had staan. Het antwoord van de mevrouw: 'Ja, in de Wehkamp stond dat het een massagestick is en ik heb zo'n last van m'n nek en deze trilt zo fijn'![]()
Mijn moeder en de dochter lagen in een deuk en hebben de vrouw toen uitgelegd waar de 'massagestick' eigenlijk voor bedoeld is, en opeens ging er een lichtje branden bij de oude dameZe had hem namelijk een paar dagen tevoren in haar rollator (open en bloot) meegenomen naar de drogist en hem daar op de toonbank gezet omdat ze nieuwe batterijen nodig had. De verkoopster had haar met stomme verbazing aangekeken en kon met moeite haar lach inhouden. Nu snapte de mevrouw opeens waarom
![]()
Ik blijf het jammer vinden dat ik de gezichtsuitdrukking van de verkoopster niet heb kunnen zien
_nvds schreef:Een vriendin van mij moest naar de wc.. dus ze ging plassen maar had geen wc papier. Dus ze pakte de handdoek (waar je handen mee afdroogt) hangt ze hem gewoon weer terug..
Whaaaaaaah genant
en nasty
citroen schreef:In Belize had ik best wel iets beschamend..
We waren om rondreis en het was onze 3è dag van de reis door Mexico, Belize & Guatemala.. Maar je wc papier moet je naast de wc in een prullenbak gooien omdat de riolering buizen te klein zijn voor wc papier.
Onderweg hadden we in Belize een wc stop. Ik snel naar de wc, gooi ik dat wc papier in de pot! Maar er waren nog vele mensen van de groep na mij, toen heb ik het er met mijn handen uitgevist en in de prullenbak gegooid![]()
Daarna wel 10x mijn handen met desinfectie middel schoon gemaakt !
nikkialex schreef:citroen schreef:In Belize had ik best wel iets beschamend..
We waren om rondreis en het was onze 3è dag van de reis door Mexico, Belize & Guatemala.. Maar je wc papier moet je naast de wc in een prullenbak gooien omdat de riolering buizen te klein zijn voor wc papier.
Onderweg hadden we in Belize een wc stop. Ik snel naar de wc, gooi ik dat wc papier in de pot! Maar er waren nog vele mensen van de groep na mij, toen heb ik het er met mijn handen uitgevist en in de prullenbak gegooid![]()
Daarna wel 10x mijn handen met desinfectie middel schoon gemaakt !
Waarom haal je dat eruit dan?? Xd ik had het echt erin laten liggen :p