wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Goudlokje1

Re: wat is jouw gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 15:00

Ik ben 18 en maar 1,59m hoog.. Iedereen denkt dat ik een jaartje of 15 ben, ook in restaurants, dus als ik een wijntje wil ofzo... Ook handig..

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 15:27

Lijkt me vervelend!

Ik ben best lang dus nooit jonger geschat, altijd ouder.

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 18:49

Ik had echt een awkward moment vandaag tijdens basket :')
Ik pakte de bal af van iemand en ja, op 1 of andere manier kwam haar hand tussen de basketbal en mijn tet vast te zitten en ik had het niet door :') ik vredig die basketbal keihard tegen mijn borstkas drukken :7
Oops _O-

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 20:33

Over jonger/ouder geschat worden gesproken.. Ik liep woensdag naar huis, en op straat stond een mevrouw met zo'n vragenlijst/formulier die mensen op straat aanspreekt voor een of ander bedrijf.
Dus ze zegt: 'Goedendag, mag ik u wat vragen? Woont u al op uzelf?'.
'Nee mevrouw, ik ben pas 13' _O-
Sullige vraag hoor, zo oud zie ik er volgens mij ook niet uit :))

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 21:15

Ik heb wel eens een verkoper aan de deur gehad die vroeg of mijn ouders thuis waren. Ik had natuurlijk iets heel scherps moeten zeggen, maar ik kwam niet verder dan een verbouwereerd 'nee', waarop de verkoper mij vriendelijk groette en naar de volgende ging. Ik was toen 25 en woonde al weer heel wat jaartjes op mezelf...

Ik ben ook wel eens aangehouden door de politie toen ik net mijn rijbewijs had omdat ze dachten dat ik nog lang geen achttien was :D.

Saars

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 21:17

Mijn vriendin en ik stonden op de bus te wachten in de regen. We besloten aan de overkant van de straat te zitten, want daar was wel een bushokje. Zo moesten we enkel de laatste vijf minuten in de regen staan wachten. Mijn vriendin zei dat we over moesten steken ongeveer wanneer er een bus kwam aan de kant waar we zaten.
We steken dus over, en we staan er nog maar net en ik zeg: "Hé, die is vroeg!", terwijl ik mijn busabonnement opsteek en strak naar de voorruit van de bus kijk.
(Ik vond hem al wel wat ver van ons af rijden.)

Hij kwam dus van de verkeerde kant. -O-

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 21:19

Mijn zus van eind 20 had dat laatst nog. Verkoopster aan de deur: "Is 1 van uw ouders ook thuis". Zei ze in ieder geval "nee" op, dus daar was ze toen makkelijk vanaf.

Ik heb heel vaak op stage (middelbare school) dat mensen me als leerling zien, ipv 'docent'...
Beetje jammer gezien ik 21 word over een paar weken, en op de school alleen leerlingen zitten van TL (dus t/m de 4e, niet eens VWO 6)...

Avis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 23:24

Ik ben laatst door mijn eigen vriendin aangezien voor brugklasser. Ik zit al vanaf de eerste bij haar in de klas en zit nu in de vierde :')

StableDoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 23:38

Ik werd toen ik een brugger was aangezien als docent :+

Ooit met een ruimtevaartproject in de vierde moesten ik en een vriendin 'ruimtepakken' gaan uitproberen (we moesten een ruimtemissie zo goed mogelijk naspelen met de middelen die school voor handen had, het zag er dus niet uit :') ) 'Ruimtepakken' bestonden uit een soort CSI-overal, helm, gasmasker, overschoenen en gigantische handschoenen (helm icm gasmasker gaat trouwens bijna niet :')) Wij liepen dus door de school langs het lab in 'ruimtepakken', bruggers dachten dat we docenten waren en raakten helemaal in paniek, want ja, er moet wel wat ergs gebeurd zijn als je een beschermend pak en gasmasker moet dragen :oo De reacties van de bruggers waren dingen als 'Ooo, is er een giftig gas vrijgekomen? Gaan we dood?' en *staar**schrik**snel klas weer inrennen**deur dicht doen* Ze vonden het nog enger omdat we geen antwoord gaven op hun vragen, we konden niet praten met die gasmaskers op :+
Ik heb geloof ik nog nooit zo erg gelachen :')

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 23:53

StableDoor schreef:
Ik werd toen ik een brugger was aangezien als docent :+

Ooit met een ruimtevaartproject in de vierde moesten ik en een vriendin 'ruimtepakken' gaan uitproberen (we moesten een ruimtemissie zo goed mogelijk naspelen met de middelen die school voor handen had, het zag er dus niet uit :') ) 'Ruimtepakken' bestonden uit een soort CSI-overal, helm, gasmasker, overschoenen en gigantische handschoenen (helm icm gasmasker gaat trouwens bijna niet :')) Wij liepen dus door de school langs het lab in 'ruimtepakken', bruggers dachten dat we docenten waren en raakten helemaal in paniek, want ja, er moet wel wat ergs gebeurd zijn als je een beschermend pak en gasmasker moet dragen :oo De reacties van de bruggers waren dingen als 'Ooo, is er een giftig gas vrijgekomen? Gaan we dood?' en *staar**schrik**snel klas weer inrennen**deur dicht doen* Ze vonden het nog enger omdat we geen antwoord gaven op hun vragen, we konden niet praten met die gasmaskers op :+
Ik heb geloof ik nog nooit zo erg gelachen :')

vind ik heel erg leuk :')

Nefertarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 00:09

Vorig jaar werkte ik op koopzondag in de bloemenzaak waar ik werk.
Het was niet heel erg druk die dag en mijn collega moest die middag bloemwerk naar een kerk brengen.

Hiervoor probeerde hij de pastoor aan de lijn te krijgen, maar kreeg zijn voicemail i.p.v hem zelf.
Hij kwam lachend terug en zei:" Moet je dit eens horen!" Dus hij belt weer het nummer van de pastoor en zet hem op de speaker. :')
Nou, het was inderdaad erg grappig, de pastoor sprak zijn voicemail in, alsof hij een preek aan het voordragen was. Een beetje zangerig... snappie?

Wij nog erg gelachen en zelfs de pastoor nagedaan.... echt erg... en na 15 minuten horen we ineens *tuut tuut tuut tuut* Hangt de telefoon de voicemail op. :oo
De telefoon heeft dus alles opgenomen op de voicemail, terwijl hij op de speaker stond....

Mijn collega schaamde zich kapot en ik kwam echt niet meer bij van het lachen, ik moest gewoon steeds lachen van ellende _O-
We zijn er nooit achtergekomen of hij het heeft afgeluisterd of wist dat wij het waren....

craiester

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 22:44

haha nefertarie die is wel erg haha, ik zie het echt voor mij :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 17:46

Van een cliente van mijn moeder (zat vroeger bij de thuiszorg).
Mijn moeder moest bij een oude dame het huishouden doen en zag in de slaapkamer een vibrator staan := Mams besloot niets te zeggen en het gewoon langs haar heen te laten gaan, maar een week later stond dat ding nog steeds op het nachtkastje van de oude mevrouw. Haar dochter was er op dat moment ook, dus mams heeft de dochter toen gezegd dat zij er geen probleem mee heeft, maar anderen misschien wel helemaal raar opkijken.
De dochter heeft toen aan haar moeder gevraagd waarom ze dat ding op het nachtkastje had staan. Het antwoord van de mevrouw: 'Ja, in de Wehkamp stond dat het een massagestick is en ik heb zo'n last van m'n nek en deze trilt zo fijn' :+
Mijn moeder en de dochter lagen in een deuk en hebben de vrouw toen uitgelegd waar de 'massagestick' eigenlijk voor bedoeld is, en opeens ging er een lichtje branden bij de oude dame :)* Ze had hem namelijk een paar dagen tevoren in haar rollator (open en bloot) meegenomen naar de drogist en hem daar op de toonbank gezet omdat ze nieuwe batterijen nodig had. De verkoopster had haar met stomme verbazing aangekeken en kon met moeite haar lach inhouden. Nu snapte de mevrouw opeens waarom :+

Ik blijf het jammer vinden dat ik de gezichtsuitdrukking van de verkoopster niet heb kunnen zien :')

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 18:10

Cayenne schreef:
Mijn moeder moest bij een oude dame het huishouden doen en zag in de slaapkamer een vibrator staan := Mams besloot niets te zeggen en het gewoon langs haar heen te laten gaan, maar een week later stond dat ding nog steeds op het nachtkastje van de oude mevrouw. Haar dochter was er op dat moment ook, dus mams heeft de dochter toen gezegd dat zij er geen probleem mee heeft, maar anderen misschien wel helemaal raar opkijken.
De dochter heeft toen aan haar moeder gevraagd waarom ze dat ding op het nachtkastje had staan. Het antwoord van de mevrouw: 'Ja, in de Wehkamp stond dat het een massagestick is en ik heb zo'n last van m'n nek en deze trilt zo fijn' :+
Mijn moeder en de dochter lagen in een deuk en hebben de vrouw toen uitgelegd waar de 'massagestick' eigenlijk voor bedoeld is, en opeens ging er een lichtje branden bij de oude dame :)* Ze had hem namelijk een paar dagen tevoren in haar rollator (open en bloot) meegenomen naar de drogist en hem daar op de toonbank gezet omdat ze nieuwe batterijen nodig had. De verkoopster had haar met stomme verbazing aangekeken en kon met moeite haar lach inhouden. Nu snapte de mevrouw opeens waarom :+

Ik blijf het jammer vinden dat ik de gezichtsuitdrukking van de verkoopster niet heb kunnen zien :')

_/-\o_ _O- _O-

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 18:12

Haha geniaal topic mijn ouders zitten mij echt zo aan te kijken van : wat doe jij nou?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 23:49

Hahaha ik lig helemaal dubbel om jou verhaal Cayenne :') .

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 11:18

HAHAHAHA Cayenne, ik had hem al eerder voorbij zien komen maar ik lig opnieuw dubbel. Geweldig!! _O- _O- _O-

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 13:24

Die van Cayenne is gewoon echt te hilarisch!!

Incroyable

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 17:15

Cayenne schreef:

Oooh, wat erg! :') _O- _O- _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 17:24

_nvds schreef:
Een vriendin van mij moest naar de wc.. dus ze ging plassen maar had geen wc papier. Dus ze pakte de handdoek (waar je handen mee afdroogt) hangt ze hem gewoon weer terug..

Whaaaaaaah genant
en nasty

Dat deed iemand ooit eens bij ons thuis, ze veegde haar kont er aan af. :+
Mams was not amused. _O-

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 18:21

In Belize had ik best wel iets beschamend..

We waren om rondreis en het was onze 3è dag van de reis door Mexico, Belize & Guatemala.. Maar je wc papier moet je naast de wc in een prullenbak gooien omdat de riolering buizen te klein zijn voor wc papier.

Onderweg hadden we in Belize een wc stop. Ik snel naar de wc, gooi ik dat wc papier in de pot! Maar er waren nog vele mensen van de groep na mij, toen heb ik het er met mijn handen uitgevist en in de prullenbak gegooid :r

Daarna wel 10x mijn handen met desinfectie middel schoon gemaakt !

Incroyable

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 18:34

Ieeelgh! :r

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 17:10

citroen schreef:

We waren om rondreis en het was onze 3è dag van de reis door Mexico, Belize & Guatemala.. Maar je wc papier moet je naast de wc in een prullenbak gooien omdat de riolering buizen te klein zijn voor wc papier.

Onderweg hadden we in Belize een wc stop. Ik snel naar de wc, gooi ik dat wc papier in de pot! Maar er waren nog vele mensen van de groep na mij, toen heb ik het er met mijn handen uitgevist en in de prullenbak gegooid :r

Waarom haal je dat eruit dan?? Xd ik had het echt erin laten liggen :p

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 17:15

nikkialex schreef:
citroen schreef:

Waarom haal je dat eruit dan?? Xd ik had het echt erin laten liggen :p

Je bent te gast in dat land.. Je weet het van te voren en ik vind het banketstaaf als door mij die wc verstopt raakt! Eigen schuld dat je het er in gooit, dan maar zelf oplossen ook al is het smerig :D

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 14:56

ik ben van de week voor een (onwijs knappe) jongen gevallen :j
haha hoge hakken en uitstekende stoeptegels zijn niet heel erg handig :o