Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Brainless schreef:roxiie schreef:1 voet op de koppeling de ander op de rem.. Koppeling zo ver op laten komen zodat de auto gaat 'rollen' ( met de versnelling in de 1.. Je kunt ja auto nl ook laten rijden zonder gas te geven. Langzaam overigens maar t wil wel)als ie vooruit gaat voet van de rem halen en gas bijgeven. Huppaa u bent dr helling over : D
Bij de diesel van mijn man werkt dat, maar met mijn auto niet.
Die slaat geheid af.
joyce2 schreef:De IT is een hele bekende uitgaansgelegenheid, die inmiddels niet meer bestaat.
http://nl.wikipedia.org/wiki/IT_%28club%29
Nemurin schreef:Ik kon juist geen digitale klok lezen! Heeft ook echt een tijdje geduurd.
Ik kom er echt sinds dit jaar pas achter dat wanneer men te veel cijfers achter elkaar zet, mijn hersens gewoon afslaan ofzo...
Maak je hele domme fouten door.
En als je met je handrem er nog op wegrijdt slijt je de boel wel keihard af, bovendien bokt je auto als het goed is als een gek, diesel of niet.
Quellian schreef:joyce2 schreef:De IT is een hele bekende uitgaansgelegenheid, die inmiddels niet meer bestaat.
http://nl.wikipedia.org/wiki/IT_%28club%29
Dát wist ik dus niet!
IMJ schreef:Mijn auto piept en laat heel groot STOP zien.. zegt daar ook nog bij: handrem vergeten!
Morrie schreef:IMJ schreef:Mijn auto piept en laat heel groot STOP zien.. zegt daar ook nog bij: handrem vergeten!
dat vind ik zo irritant: een auto die je instructies geeft. Ik had er laatst eentje van de garage mee die me ging vertellen wanneer ik moest schakelen(geen overbodige luxe, want ik rij zelf automaat)
Kwanyin schreef:Meer als een jaar zo gedaan totdat ik ergens anders rijlessen kreeg. Die vroeg me via handrem te vertrekken en toen ik zei dat ik geen idee had hoe omdat mijn vorige instructeur dat verboden had, was hij stomverbaasd. "Hoezo, dat mag niet? Hoe wil je anders met een benzine vertrekken, dat gaat toch niet!" .
Spirit schreef:Kwanyin schreef:Meer als een jaar zo gedaan totdat ik ergens anders rijlessen kreeg. Die vroeg me via handrem te vertrekken en toen ik zei dat ik geen idee had hoe omdat mijn vorige instructeur dat verboden had, was hij stomverbaasd. "Hoezo, dat mag niet? Hoe wil je anders met een benzine vertrekken, dat gaat toch niet!" .
Huh, wil hij daarmee zeggen dat je in een auto die op benzine rijdt geen hellingproef kan doen zonder handrem?
Dat doe ik namelijk altijd.Ik heb het ook nooit geleerd met handrem.
Morrie schreef:IMJ schreef:Mijn auto piept en laat heel groot STOP zien.. zegt daar ook nog bij: handrem vergeten!
dat vind ik zo irritant: een auto die je instructies geeft. Ik had er laatst eentje van de garage mee die me ging vertellen wanneer ik moest schakelen(geen overbodige luxe, want ik rij zelf automaat)