model worden/hoe?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 18:57

Ik vind de foto's ook niet je van het, maar je straalt wel wat uit en ik denk dat je met de juiste fotograaf hele gave foto's kunt maken :j

@Emma, lastig! Ook balen dat het dan zo tegelijk komt allemaal zeg. :(:)

Hasiinaaax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 18:59

Bedankt !
Ik zit hier echt met een big smile op mijn gezicht haahah , erg leuk om te horen!

@Emma: Wat een vervelend weekje zal je dan gehad hebben :(:)
Ik heb zelf ook op een dieet gezeten om aan te komen en ik weet hoe moeilijk het is, omdat het aardig lang duurt voordat je resultaat ziet. Maar wanneer je eenmaal bent als je altijd al heb willen zijn, geeft dat echt een top gevoel. Dus even doorbijten! Ook een appeltje of aardbeien kunnen heel lekker zijn :) (geen idee of dat bij je dieet past, maar het is fruit :) )

Anoniem

Re: model worden/hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 19:09

Ja het is allemaal even een beetje te veel, ik ben al een beetje emotioneel omdat ik niet zo veel eet en mezelf dus ook even niet kan begraven onder het voedsel (wat mijn normale reactie altijd was in stressvolle situaties), ik zit aan het einde van mijn schooljaar en het is nog maar de vraag of ik überhaupt door mag met deze opleiding, vriend heeft het dus uitgemaakt op de dag dat we een jaar hadden en ook nog eens de eerste keer dat ik hem zag nadat hij 4 maanden in Engeland heeft gezeten... Maar ik weet waarvoor ik op een dieet zit en waarom ik het graag wil :) Dus ik blijf lekker doorzetten

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 19:13

Jeetje Emma, wat een asshole =/ Snap helemaal hoe je je voelt ..
Maar hey, lekker eten ;) 't Mag nu.

Hasiinaaax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 19:15

Jeetje wat verschrikkelijk zeg ! Maar je hebt een perfecte instelling +:)+ , dus het gaat je vast lukken!

Oh oh donderdag begint mijn toetsweek en ik MOET goede cijfers halen ook al sta ik er op zich niet slecht voor, maar je behaalde cijfers gaan mee naar de 5e klas :(

Bolivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 19:45

Em :(:)
Komt wel goed schatje :*

Soms lijkt het alsof alles tegen zit. Maar dat zijn juist de momenten waar je sterker door wordt. En inderdaad, je mag best even wat chocola naar binnen werken hoor! Word je ook vrolijker van :D

Bolivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 19:45

Hier ook tentamenweken :\

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 19:48

@Emma, wat een enorm l*ullige manier om het uit te maken zeg! Echt niet leuk :n

Hier ook afronden van alles. Morgen is spannend, dan is het evenement wat ik met 2 anderen voor school organiseer (spelletjesmiddag op de manege) Alles is wel geregeld, maar ik ben zo bang dat alles toch nog in het honderd loopt! :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 19:50

Trouwens even een vrouw tot vrouw tip, ik ben tegenwoordig helemaal weg van de lippenstift van de Hema := Blijft echt super lang zitten, je lippen drogen er niet zo van uit als van die hele goedkope lippenstift maar tegelijkertijd is het toch maar €3 ofzo. Heb ondertussen al 5 kleuren hier liggen :))

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 19:54

Ik draag amper lippenstift maar zal 'm onthouden ja :D
Ben nog opzoek naar echt een mooie rode kleur nagellak & lippenstift, echter is veel een enorme roze tint D:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 19:58

Ik draag alleen lippenstift bij speciale gelegenheden of als ik er een keer zin in heb, maar dat is dan altijd mooie rode :) Ik had altijd hele fijne van de Sephora, dat was vloeibare lippenstift die dan opdroogde en heel mooi mat werd. Helaas hebben ze die niet meer in het assortiment dus moest ik verder zoeken.. Goedkope merken blijven echt voor geen reet zitten en hebben idd vaak een roze gloed erin. Die van de Hema gelukkig niet!

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 20:06

Emmaa_ schreef:
Trouwens even een vrouw tot vrouw tip, ik ben tegenwoordig helemaal weg van de lippenstift van de Hema := Blijft echt super lang zitten, je lippen drogen er niet zo van uit als van die hele goedkope lippenstift maar tegelijkertijd is het toch maar €3 ofzo. Heb ondertussen al 5 kleuren hier liggen :))

Die is inderdaad echt fijn, ik draag regelmatig een rode lipstick van de Hema! :)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 20:46

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 21:29

Eerste foto vind ik mooi Winged! :D 2e vind ik je huid niet zo mooi bewerkt, ik hou niet zo van dat gladgestreken, softe effect, jammer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 21:30

Ik ben het eens met Eleandra, ik vind dat hele softbrush effect nooit zo heel fijn om te zien. Voor de rest vind ik het allebei hele mooie foto's!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 21:47

Dank :) Dat 'goud' effect heeft de fotograaf bedacht. In dat geval: Lang leve de bewerkmodus, om zelf helemaal in het goud gespoten te zijn :+

Ben het wel eens over het softbrushen hoor, sommige fotografen zijn er nogal fanatiek ik :=

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 21:57

Mag ik ook binnen komen rollen? :)
Stiekem altijd al iets als model willen doen, maar ga me binnenkort misschien aanmelden bij een castingbureau na aandringen van een vriendin.
Want: niet geschoten is altijd mis!

Helaas nog nooit een shoot gehad, dus geen foto's van mijzelf om te laten zien haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 21:58

Ook geen andere foto's waar we een beetje een indruk van kunnen krijgen? :) Ik post ook regelmatig instagram foto's hoor :=

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 22:05

Afbeelding

Even van facebook gejat en de persoon ernaast eraf geknipt haha, wel zo netjes.
Ik heet trouwens ook E.mma! :D

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 22:09

Courses ziet er tof uit je eindwerk en gefeliciteerd :) Iedereen nog succes met de laatste loodjes. Hier ook mega stress -O-

Emma heel veel sterkte, super knap dat je ook juist nu van de chips enzo af blijft, ik zou t niet kunnen.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 22:10

Winged, vind de eerste foto sowieso beter dan de eerste maar ben bij beide platen niet weg van de nabewerking als ik heel eerlijk mag zijn ...

Welkom Fira, misschien kan je wat meer over jezelf vertellen? :)

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 22:25

Haha dankje!
Ik ben dus E.mma, 17 jaar en net m'n havo examen gehaald.
Volgend jaar ga ik Forensisch Onderzoek in Enschede studeren, en heb daar heel veel zin in!
Weet niet echt wat ik nog meer zou kunnen vertellen eigenlijk haha.
Rij geen paard meer, ga binnenkort hopelijk weer beginnen!
Ook geen ervaring met het modellenwerk voor de rest, maar het lijkt me wel heel erg leuk. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 22:37

Ik zal me ook nog even voorstellen :) Ik ben ook [naam], ook 17 jaar, en ik ben bijna tweedejaars aan de Hogeschool van Utrecht! Ik sta graag zowel voor als achter de camera en ik ben op dit moment bezig met een vrij zwaar dieet waarnaast ik veel sport waar ik erg veel en graag over klaag :')

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 22:52

Was je 16 toen je daar begon Emma? Damnnnnnnnn. Ik ga ook naar de HU waarschijnlijk :D

Welkom E.mma! :) Gefeliciteerd met je diploma!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 22:56

Jep ik was 16 toen ik begon op de HU haha. Ben wel van oktober hoor, dus werd na een maandje al 17.. Ik heb ooit een jaar overgeslagen maar goed