@Emma, lastig! Ook balen dat het dan zo tegelijk komt allemaal zeg.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(geen idee of dat bij je dieet past, maar het is fruit
)
Dus ik blijf lekker doorzetten
't Mag nu. 

Blijft echt super lang zitten, je lippen drogen er niet zo van uit als van die hele goedkope lippenstift maar tegelijkertijd is het toch maar €3 ofzo. Heb ondertussen al 5 kleuren hier liggen

Ik had altijd hele fijne van de Sephora, dat was vloeibare lippenstift die dan opdroogde en heel mooi mat werd. Helaas hebben ze die niet meer in het assortiment dus moest ik verder zoeken.. Goedkope merken blijven echt voor geen reet zitten en hebben idd vaak een roze gloed erin. Die van de Hema gelukkig niet! Emmaa_ schreef:Trouwens even een vrouw tot vrouw tip, ik ben tegenwoordig helemaal weg van de lippenstift van de HemaBlijft echt super lang zitten, je lippen drogen er niet zo van uit als van die hele goedkope lippenstift maar tegelijkertijd is het toch maar €3 ofzo. Heb ondertussen al 5 kleuren hier liggen

2e vind ik je huid niet zo mooi bewerkt, ik hou niet zo van dat gladgestreken, softe effect, jammer!
Dat 'goud' effect heeft de fotograaf bedacht. In dat geval: Lang leve de bewerkmodus, om zelf helemaal in het goud gespoten te zijn 
Ik post ook regelmatig instagram foto's hoor
Ik ben ook [naam], ook 17 jaar, en ik ben bijna tweedejaars aan de Hogeschool van Utrecht! Ik sta graag zowel voor als achter de camera en ik ben op dit moment bezig met een vrij zwaar dieet waarnaast ik veel sport waar ik erg veel en graag over klaag

Gefeliciteerd met je diploma!