@quebelle ik zucht met je mee. Dat filmpje is idd grappig
Undefined
Geplaatst: 27-01-12 20:30
Quebelle schreef:
Naaaaah,Jake heeft neanderthalerwenkbrauwen
Neee Jake is HOT. Aan het begin van de serie dacht ik dat Adam mijn favoriet zou worden, maar vind m echt veeel te slap. En toen ging Nick dood en toen dacht ik ik kap er mee. En toen ineens kwam Jake
Adam is geen vent man,iedere keer als er gevochten word ofzo kan ie elk moment gillen en naar mammie rennen. Jake is...niet lelijk lelijk.Gewoon niet mijn type en Nick was echt duizend keer leuker
Ik baseer mijn mening over Adam op de eerste vijf afleveringen, daar vind ik 'm nog wel meevallen. Ben wel benieuwd naar Jake nu. Maar ik blijf wachten tot Nick terugkomt.
Adam is geen vent man,iedere keer als er gevochten word ofzo kan ie elk moment gillen en naar mammie rennen. Jake is...niet lelijk lelijk.Gewoon niet mijn type en Nick was echt duizend keer leuker
Ik vind Jake eigenlijk wel leuk. In de eerste aflevering dat hij er is dan.
Dan met ik gelijk deze twee broertjes er ook in gooien. Owen, niet moeders mooiste, maar wel een geweldig acteur en Luke is een goede acteur die gewoon zo schattig overkomt... Zat gister The Family Stone te kijken en toen had ik ook weer zo een *ahhhh* moment over Luke.
Zit net een paar nummers van de musical van Soldaat van Oranje te luisteren en moet toch even een heerlijke stem spammen hier hoor. Ben er zelf ook heen geweest, en gelukkig speelde hij, dus ik heb genoten.
Gaat om Matteo van der Grijn, niet echt knap (wel donker haar en blauwe ogen ), maar die stem! Hij is NIET degene die als eerste zingt (al vind ik die ook geweldig ), maar hij begint met "ach kerel, banketstaaf niet" . In de eerste helft zingt vooral die ander, later zingt/praat Matteo meer.
Dit nummer is ook zo goed. Hier begint hij dus wel met zingen.
sunny_l0ve
Geplaatst: 28-01-12 15:12
Jade schreef:
volgens mij heb ik deze nog niet gezien hier:
JOHN WINCHESTER! Ik weet dat ze niet daadwerkelijk familie van elkaar zijn, maar in de serie lijkt het wel zo dat paps zijn goede genen heeft doorgegeven