Lieshorses schreef:Haha, inderdaad. Maar raar dat hij dan ook meteen zegt: Morgen om 16:00 in maassluis komen halen.NienSCHaap schreef:Vaak proberen ze het inderdaad ook als ze zien dat de Ad er misschien langer op staat.
Blijkt dan dat je er nog geen hebt en misschien toch wel graag wilt en dan bieden ze hem voor meer aan.
maar het is soms klap lastig inderdaad omdat je gewoon in de prijs van 60-80 wilt blijven zitten en je dan denkt "ken die niet lezen" (ik ken het heel goed)
Ja dat is wel een beetje vreemd, dan neem ik het vaak ook nog niet eens aan.
Ik zou een jurk en blouse kopen van een meisje, ik heb het geld netjes overgemaakt (al bijna 3 weken geleden!) en m'n adresgegevens gegeven en ik hoor helemaal niets meer terug op mijn e-mailtjes sinds ik heb gestuurd dat ik het geld over heb gemaakt. En ze heeft de advertenties er ook afgehaald nadat ik heb betaald. Ik heb dit nog nooit meegemaakt dus balen dat ik nu toch een keer zo'n persoon tref, maar ik geef het nog even tijd voordat ik aangifte ga doen. Misschien is ze vergeten dat ze haar mobiele nummer bij de advertentie had gezet en die heb ik dus nog, ik ga komende week even bellen en kijken wat voor reactie ik daar op krijg. Mocht dat niet in de haak zijn dan ga ik aangifte doen. Het was echt geen groot bedrag, maar nu is het voor mij gewoon een principekwestie.

....
Mijn hoofd was eraf geknipt, maar ik was dus alsnog herkent.
Toen gevraagd hoe groot het paard was: Rond de 1.70 (was 1.68) en toen maar gezegd dat ik zeker wist dat zij dat niet was. Hoe ik dat durfte te zeggen. Nou omdat ik het ben in ons weiland op mijn eigen paard.
Toen legde ze de hoorn erop. Lafaard!