In Assen hebben we gister alleen maar regen gehad en geen onweer. Regen was ook niet heel veel, dus in het Noorden hebben we weinig last gehad. Gelukkig maar, want we moesten ineens gisteravond een paard uit de sloot vissen..
Vandaag in Emmen aan het werk en daar is het grijs en fris.
In de loop van de ochtend nog onweer gehad, vind ik niet zo grappig als ik aan het slapen ben Soms blauwe lucht hier,... maar de zon twijfelt nog geloof ik
quartel
Geplaatst: 19-08-11 11:11
het zonnetje is al hard aan het werk hier Ook fijn dat ik dan zo naar het werk mag
Het lijkt wel weer een hele mooie dag te gaan worden........
@moppielover GeFelicteerd! Hier nog steeds heel veel wolken,weinig zon. Ook waait het best wel.
Anoniem
Geplaatst: 19-08-11 12:17
Hier schijnt het zonnetje, zijn wel wolken maar zonnetje komt er goed door en er zijn ook blauwe stukken Het is buiten beter dan binnen qua temperatuur trouwens
Vannacht heeft het hier nog geonweerd .. Rond 1u is het begonnen en toen begon het ook weer hard te regenen. Ben ik even opgestaan om te zien hoe hard precies, maar het leek op zich nog mee te vallen (in ieder geval niet zo'n waterval als gisterenavond ) dus ben terug mijn bed in gegaan, toch maar oren open gehouden om te horen of ik niks hoorde overlopen Toen was het iets van 3u en sliep ik net, sprong ik ineens een halve meter uit mijn bed door een donderslag! Man, ik schrok me echt dood .. de honden ook Dus toen was ik weer wakker Heeft het ook weer even wat geflitst en gedonderd maar zonder al teveel regen. Denk dat ik rond 4u terug in slaap ben gevallen, toen heb ik niks meer gehoord .. En nu ben ik moe
Vandaag was het lekker weer en ik ben net pas afgewerkt! Morgen ben ik vrij en hebben ze ook lekker weer voorspeld! Ik ga morgen even lekker de paardjes wassen!