Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
spottedponie schreef:Mijn eten vandaag:
T: advocaatvlaai(een van mn collega's jarig, lekker limburgse vlaai dus die kon ik niet laten staan)
Deze week zijn er 4 collega's jarig, gelukkig doen er 3 samen trakteren.
Het gebak van vandaag was gewoon echt onverwachts, anders had ik er rekening mee gehouden, ik weet dat de andere collega's vrijdag trakteren dus stel ik me daar beetje op in, of ik sla helemaal over...
Carlijnnn schreef:mag ik mij hier ook melden?
wil graag ook afvallen, voornemen om zondag echt te beginnen.
hoeveel nog niet over nagedacht.
streefgewicht is rond 58, ben 1,78, vrouw, 18, is dit reeel?
afvallen vooral door minder tussendoor te snoepen,
veel meer sporten zal t niet worden omdat ik pfeiffer heb.
zondag ochtend ga ik me wegen dan horen jullie mijn gewicht.
Carlijnnn schreef:mag ik mij hier ook melden?
wil graag ook afvallen, voornemen om zondag echt te beginnen.
hoeveel nog niet over nagedacht.
streefgewicht is rond 58, ben 1,78, vrouw, 18, is dit reeel?
afvallen vooral door minder tussendoor te snoepen,
veel meer sporten zal t niet worden omdat ik pfeiffer heb.
zondag ochtend ga ik me wegen dan horen jullie mijn gewicht.
Steffie89 schreef:Kom gewoon blijven leven he! Een keertje een stukje vlaai nemen kan echt geen kwaad. Hou er alleen rekening mee met je dagmenu en dat van de dag erop. Zondig die dag dan in ieder geval niet nog een keer. Je zou een boterham met de lunch minder kunnen eten. En die boterham dan op eten als tussendoortje. Je middag tussendoortje wat je eerst wilde eten weg laten.
Eet de dag erna dan geen (chocolade)koekjes, snoepjes of chips. Hou die dag er dan ook nog rekening mee en eet dan een stukje fruit meer.
Carlijnnn schreef:mm dan is mischien wel erg weinig, maar ik weeg nu rong de 67, preciese gewicht weet ik zondag.
maar naar mij idee is dit dus een beetje teveel, ik zit niet lekker in mijn vel. jaar geleden woog ik 60 na mijn idee is dat veel beter.
ben echt uit verhouding denk dat dat wel meespeelt, wacht mischien heb ik een foto.
al het lekkers achter wegen laten kan ik toch niet hoor, ik heb soms echt chocolade nodig.
wel heb ik bewondering voor de mensen die dat wel kunnen, ga zo door zou ik zeggen.
appiesjappie schreef:146 calorieen kwijt geraakt en een blauwe plek erbij. Tjah ze waarschuwing je blijkbaar niet voor niks met de wii hhaha. Ik zweette als een otter!! Wow had niet verwacht dat dit had gewerkt!! hahah. Heb al spierpijn in mn benen
appiesjappie schreef:2455 kcal vandaag!!! jeeeeemigg!! wat erg min 146 hahah ik ben vandaag ook 10 keer de trap op en af gelopen haha. ik heb vandaag kelogs opgehaald. Morgenmiddag maar kellogs met yoghurt eten