Primark deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 19:51

eenitraM schreef:
Was een grapje. ;)

Ja, is behoorlijk. Als je die 13 cm bij mijn ruim 180 opteld kom ik bijna in de buurt van de 2 meter. En dat is net iets te veel van het goede :')

Geeft niet hoor ;)

Ik ben dan 1,81.. Dat is al best lang haha ik ga van de week wel weer ff kijken! Woon er toch dichtbij haha

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 20:19

Ginootje schreef:
eenitraM schreef:
Was een grapje. ;)

Ja, is behoorlijk. Als je die 13 cm bij mijn ruim 180 opteld kom ik bijna in de buurt van de 2 meter. En dat is net iets te veel van het goede :')

Geeft niet hoor ;)

Ik ben dan 1,81.. Dat is al best lang haha ik ga van de week wel weer ff kijken! Woon er toch dichtbij haha

Ik zou het echt lef van je vinden om op die torenhoge hakken te lopen :j

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 20:30

haha! Het is ook nog de vraag of het lukt haha!

x_Lys

Re: Primark deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:14

Nou ik kan geen foto;smeer van me iphone afhalen dus ik kan ook niets laten zien.

Misschien dat iemand dat weet? Me iphone komtniet meer als aangekoppeld apperaat bij mijn computer te staan... hoe kan ik hem dan nu iets er vanaf halen? Met itunes kan ik er niets af halen alleen erop zetten....

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:16

x_Lys schreef:
Nou ik kan geen foto;smeer van me iphone afhalen dus ik kan ook niets laten zien.

Misschien dat iemand dat weet? Me iphone komtniet meer als aangekoppeld apperaat bij mijn computer te staan... hoe kan ik hem dan nu iets er vanaf halen? Met itunes kan ik er niets af halen alleen erop zetten....

Ik ben zelf een stuk stront als het om de iphone gaat (heb daar een vriendje voor die dat soort dingen voor mij doet) dus kan je helaas niet helpen :)

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:19

Ik wordt zo gefrustreerd van al die k u t dingen!Normaal deed die het altijd kwam die bij mijn computer te staan en dan hup zo kopieren. En nu ineens odet die het niet meer ?

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:21

Lys, probeer het volgende eens. Uitzetten, aan het draadje doen en dan opstarten( dat die aan het draadje zit), misschien pakt die hem dan wel!

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:34

Ik ken het x_Lys, bij mij doet ik helemaal niks meer als ik aansluit op de comp. maar ik heb dan ook en old school iphone 3 :=

over 2 maandjes mag ik een nieuwe uitzoeken :)

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:43

Joehoe!! Het is gelukt! Kunnen jullie het aan?

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:45

Wij kunnen het aan :):) ik ben benieuwd! :D

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:50

Jaaa :D Kom maar op _/-\o_

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:57

Nou hier komt het:

Afbeelding
Overzicht van bijna al me spulletjes
Me fantastische tas <3

Afbeelding
Van boven naar beneden en van links naar rechts.
Blauwe is gewoon een basic shirtje, er onder 2 basics met een ronde hals en de onderste is een basis met v hals.
Bovenaan 2 pyama broekjes kort, er onder dan die leuke short en daaronder een super leuk shirt!

Afbeelding
Me zonnenbrillen <3 helemaal verliefd op!
Me sandalen en super gave ballerina's <3
En wat is een vrouw zonder bikini ;). Het hoesje wat er ook nog ligt is voor me zonnenbrillen.

Afbeelding
Een super leuk tuniekje voor over me bikini. Ik wil ook eigenlijk zo'n topless topje van de h&m eronder kopen, dan kan ik hem ook gewoon aan! Want vind hem zo leuk. En dan een leuk vest.

Afbeelding
Me broek <3

Afbeelding
Me oorbellen. Er zaten er nogmeer op, mar heb ze eigenlijk voor deze gekocht :P. Me sleuteltjes waren ook kapot (dom niet goed gekeken)

r_oo_sj_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:58

pff ginouque OLD SCHOOL IPHONE 3... :roll: :\

gave dingen! :D :D volgens mij is de primark 'rijk' aan jou geworden :))

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:59

Wow :D

Supersupersuper vet meid!! Ik ben echt stikjaloers.

Zie dat je van die basic shirtjes hebt gehaald. Die zijn goddelijk! Heb een zwarte en een witte. Maar die witte is me helaas te groot. Maar verder, voor 3 euro, heerlijk :+:

Als je van je spulletjes af wil...............? O:)

r_oo_sj_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 22:01

ik heb die basic shirtjes inderdaad ook nog liggen van vorig jaar, heeeel fijn!! :)

wil er het liefst weer heen :') verslavend die primark :)) ben ook nog steeds mega blij met m'n zomerjasje die nog geen week oud is :))

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 22:01

Ja was best veel kwijt ja :=. Maar simpele shirtjes wou ik echt hebben voor het paardrijden. Sandalen wou ik ook echt graag hebben want normaal ben je daar gewoon 60 euro voor kwijt. Mijn oude zwarte tas is echt al heel lang stuk en ik wordt er helemaal geschift van. Dat was ook zo een nep leren tas voor 50 euro en aar heb ik 3 weken mee gedaan en toen was die al stuk. Deze is 12! Wel een heel groot verschil.

En de rest tja :p, verslaving. Maar ben er wel echt heel blij mee met alles!!!

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 22:03

Hahaha als ik ervanaf wil laat ik het weten! Maar voorlopig ben ik er echt heeel blij mee *D!!
Was wel echt iets van 110 euro kwijt, maarja als je ziet wat ik heb :P. Normaalben ik voor een broek en alleen een tas dat al kwijt. Dusja had ook veel wel nodig die pyama broeken ook enzo. En tja zonnenbrillen voor 1.50 kan ik niet laten liggen :') . En dat witte shirt precies dezelfde wil ik al heel lang bij de h&m kopen! Maar daar is die 25 of 30 euro! Hier 8 :')

Miesjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 22:05

Wow echt goedkoop zonnebrillen voor 1.50 :oo

Hoorde alleen dat het in het weekend zo mega druk is ! wel jammer werk door de week.
En in de vakantie is het ook superdruk!

Vriendin van me heeft zondag een uur bij de kassa staan wachten :oo

r_oo_sj_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 22:06

puur omdat alles maar 3 euro ofzo is, veel dingen dan blijf je het maar meenemen want ach toch het is máár 3 euro :')

ik had trouwens ook nog een heeeeeele zachte deken met panterprint!!! <3 <3 duuuur dat dat ding was :oo (2 euro :'))

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 22:06

r_oo_sj_e schreef:
pff ginouque OLD SCHOOL IPHONE 3... :roll: :\

gave dingen! :D :D volgens mij is de primark 'rijk' aan jou geworden :))

ja old school :P

Wat een gave spullen heb je gekocht x_lys!
die tas is echt gaaf! en die sandaaltjes !

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 22:09

Leuke aankopen Lys! :D

Gelukkig stond ik vrijdag rond 18 uur maar 5 a 10 minuutjes in de rij ofzo! Had echt langer verwacht! Waren gelukkig super veel kassa's open! :j

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 22:10

Duuuuure deken dus Roosje, hahahaha.
Lys, ik heb precies dezelfde short! Echt super gave broekjes vind ik het. En niet te kort. En ik had het dus over die ballerina's. Toen ik er was wilde ik ze met roze bloemen omdat ik ook dat met roze bloemen vestje heb, maar die hadden ze niet meer in mijn maat. Snik!
Je bent dus goed geslaagd. Ik was 76 euro kwijt :D

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 22:11

Ik stond vandaag ook maar iets van 10 minuutjes in de rij. En we liepen zo goed als constant door, dus dat was zo voorbij ;) En dan in die rij! Zie je ook nog allemaal leuke dingen, haha.

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 22:12

r_oo_sj_e schreef:
ik had trouwens ook nog een heeeeeele zachte deken met panterprint!!! <3 <3 duuuur dat dat ding was :oo (2 euro :'))

whoooooooooohw das wel heeeeeel duur :')

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 22:12

Ja ik vind het ook super goed geregeld daar :j ! Alleen passen dat moet je 's middags niet willen proberen. Ik was nu echt als eerste daar, dan is hetgoed te doen maar was er later ook nog even nou dan wil je dat ehct niet ;).

Echt hadden ze hem ook in het roze? Ze hadden er ook nog maar 3 ofzo in deze kleur maar was meteen verliefd! En k heb al eerder primark schoen en hoe gek het ook klinkt: Ze zitten het lekkerst van al mijn schoenen!!! De laarsjes heb ik genaamd in pantoffels en me andere ballerina;s zitten nog lekkerder dan alles van de h&m. Dus ik nam ze gelijk mee haha! En onder een spijkerbroek super gaaf met dat blauw!

Ja dat short is ideaal! Misschien ga ik nog spijt krijgen dat ik er maar 1 heb meegenomen :P, maarja ik heb ook nog grijze en jurkjes enzo dus het is ook wel een keertje goed :P.