[HK]Albert Heijn komt met "Beesies" actie voor het WK

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 15:37

He bah, mn rode beesie is ontsnapt -O- Mocht iemand een rood beesie vinden zeg dan even dat zn witte en blauwe vriendjes hem missen!

prom

Re: [HK]Albert Heijn komt met "Beesies" actie voor het WK

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 15:41

ik hoor heeeeel veel klante "jammeren " dat ze op zijn... met standaart daarna de reactie "en hoeveel heb jij er thuis liggen, aangezien jij hier werkt, kanik er vast wel een paar van je krjigen?!" haha :P sure.. ik heb er veel thuis liggen, maar die zijn eerlijk gejat (A) wel moet ik eerlijk zeggen, dat ik het "slecht" vind dat ze nual op zijn :oo actie is bekant net begonne...

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 15:43

Nou, in principe, als Nederland er na de voorrondes al uit had gelegen was de AH er waarschijnlijk niet meer van af gekomen. Ik vind het een lang genoege actie :j misschien wel jammer, maar zeker begrijpelijk.

Ynskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 15:53

ik vind er niks aan , al die beessies !

het enige fijne eraan is dat mijn hond ze leuk vind 8-)

prom

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 15:59

je moet is zien,wat we altijd van actie's ect. weg gooien of opden duur gratis weg gaan geven, zijn altijd mensen die ze toch altijd willen.. :) dus in die zin, vind ik het "waardeloos" dat ze er zo weinig hebben, in mijn filiaal waaren ze met 2weken op.. en toen werd de levering al heeeeeeel erg slecht...

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 16:24

Ik vind het ook niet zo raar hoor dat ze nu al op zijn. Wie had gedacht dat we zo ver zouden komen?

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 19:57

Afbeelding
hier waren er nog heel veel :D
me moeder heeft allemaal vegatarisch spul voor me gehaald dus kwam met stuk of 6 thuis :D en had er nog paar dus heb een slinger gemaakt :D en voor mn raam

danielle_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 20:01

Ik meot zeggen ik plakte er ook altijd 1 op mijn naambordje en aangezien ik nog geen kluisje heb bij de ah lagen er thuis ook ineens een stuk of 3 :o
Maar ik vind die mensen die zeuren dat ze al op zijn altijd zo irritant aan de kassa alsof ik er wat aan kan doen?

Kamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 21:49

Dora88 schreef:
Je moet voor de grap 'ns kijken hoeveel advertenties er alweer op marktplaats staan van mensen die beesies aanbieden ;)

Mocht je interesse hebben in die van MP, als je even zoekt zijn er ook mensen die ze willen ruilen tegen spaarpunten (D.E. bv) of geboortekaartjes enz.

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 21:51

Hm, ik was vandaag bij mijn ouders thuis dus weer eens in een totaal andere AH. Staat daar ook overal dat de Beesies op zijn, liggen er bij iedere kassa nog een hele tas vol oranje beesies? :') Heb er zelfs nog een gekregen...

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 21:51

De AH wil de Beesies na het WK weer terug hebben zodat ze naar kinderen kunnen in landen waar ze geen Beesies hebben. Wel een goede actie!! Maar mijn Beesies blijven toch liggen tussen de wuppies en de welpies :D

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 14:22

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik heb er 6 :D :D :D geister gkregen bij mijn oom ent ante :P

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 17:21

Thats_Me schreef:
De AH wil de Beesies na het WK weer terug hebben zodat ze naar kinderen kunnen in landen waar ze geen Beesies hebben. Wel een goede actie!! Maar mijn Beesies blijven toch liggen tussen de wuppies en de welpies :D

Hoe kom je daar nou weer bij? :P

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 17:27

Muisbal schreef:
Thats_Me schreef:

Hoe kom je daar nou weer bij? :P

Dat stond in het nieuws gister :)

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 18:56

ja dat klopt :j ze willen met die beesies de 3e wereldlanden helpen na het wk geloof ik..

marielle231

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 01:41

prom schreef:
ik hoor heeeeel veel klante "jammeren " dat ze op zijn... met standaart daarna de reactie "en hoeveel heb jij er thuis liggen, aangezien jij hier werkt, kanik er vast wel een paar van je krjigen?!" haha :P sure.. ik heb er veel thuis liggen, maar die zijn eerlijk gejat (A) wel moet ik eerlijk zeggen, dat ik het "slecht" vind dat ze nual op zijn :oo actie is bekant net begonne...

Vind je het gek dat ze dan nu op zijn :P
Nou ja ik weet van hier dat ze regelmatig een beesie meegaven terwijl je er geen recht op had.
Heb ik ook gehad 1 keer, had mijn dochters mee en zou bij de boodschappen maar 1 beesie krijgen.
Kreeg er dus 2 omdat het sneu was voor de ander.

mij maakt het trouwens niks uit, WK is volgende week afgelopen.

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 06:38

prom schreef:

Dit zou ik toch niet zomaar op internet willen zetten.. Zeg dan dat je er genoeg hebt oid... Komt niet zo goed over lijkt me, mocht iemand die jou via de winkel toevallig kent op de een of andere manier, dit zien... Zou ik in elk geval niet blij mee zijn ;)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 09:57

Nou ja, vind het niet bepaald eerlijk dat het AH personeel die dingen gewoon mee naar huis kan nemen. Las er ook al eentje dat har er 110 thuis liggen.
Klant voor me kreeg er eentje bij een dingetje tomatensaus, bleek haar buurvrouw + kind te zijn. Vind het echt niet kunnen :n

Ik bewaar mijn beestjes voor de katjes :) die vinden ze geweldig :D

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 10:02

Ik kreeg laatst bij een andere supermarkt ook zomaar een dingetje mee zonder dat ik voor de gebruikelijke 15 euro boodschappen had gedaan.

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 10:03

Evelli schreef:
Las er ook al eentje dat haar er 110 thuis liggen.
110? Mijn god, wat moet je met zoveel beesies? Ik heb er 2, die hangen in mijn auto, en dat is wel voldoende! Zijn ze in ieder geval niet alleen, het zijn toch kudde dieren, nietwaar?

Misslolliex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 10:05

heeft er iemand foto's van de fiets met beesies, ik ga niet alle 85 paginas ofzoeken

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 10:45

Mijn man had ze aan het balkon geplakt, maar ze zijn er vanaf gejat. Ze zijn dus gewoon omhoog geklommen om een stuk of 10 beessies te jatten _-:( (we wonen wel 1 hoog hoor, dus het is geen heel eind, maar toch....)
We hebben er nu nog een stuk of 5, maar die zijn voor onze siamees. Heeft hij er een paar op voorraad als er een kapot gaat.

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 20:35

mijn fiets was pas vol beesies, heb er alleen geen foto van gemaakt :o

En met actie's heb je altijd dat personeel meer heeft enzo. Maar zo is het nou eenmaal, dat heb je toch altijd.
En sommige mensen geven gewoon sneller dingen mee dan andere. Zo doet de 1 wel moeilijk over als je vor 10 euro boodshcappen hebt gedaan en je krijgt niks, en bij de andere krijg je er gewoon 1.

tinker ; Pff dat mensen die dingen gaan stelen :roll:

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 18:11

Afbeelding

Ah komt nu ook met Duitsland beesies _O-

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 18:19

Dat is Beesjes mishandeling := Al moet ik zeggen dat de Duitsers bij mijn AH wel helemaal happy waren met hun oranje Beesies :D Dat was wel leuk om te zien :D