Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shanna schreef:Ik heb toch echt wel gezegt dat als mijn vriendje op Wilders stemt en Wilders boven mijn gekozen partij komt, dat ik dan onze relatie verbreek. Gelukkig stemt hij geen PVV.
Shanna schreef:Ik heb toch echt wel gezegt dat als mijn vriendje op Wilders stemt en Wilders boven mijn gekozen partij komt, dat ik dan onze relatie verbreek. Gelukkig stemt hij geen PVV.
upendo schreef:Bij dit soort dingen ben ik toch altijd bang dat ik per ongeluk het vakje met 'Geert Wilders' rood maak in plaats van 'Emile Roemer'.
Maar het is me wel gelukt!
Urko schreef:ik heb 3 verschillende testen gedaan op internet en daar kwam 3x SP uit... Ik heb PVDD gestemt.
Ik ben helemaal tegen VVD, die blijft en is voor de rijken, dat blijkt wel weer. Vriendlief stempt op VVD omdat dat gunstig is voor Defensie... Knallende ruzie over gehad bij hem thuis en hier thuis... Gelukkig kan hij zelf niet stemmen en stemt zijn moeder dus PVV voor hem. We kunnen ons geld beter besteden.
zap schreef:Maar er is meer dan Moslims in de partij van Wilders. Ik vind dat daar heel gemakkelijk aan voorbij wordt gegaan
Ayasha schreef:Shanna schreef:Ik heb toch echt wel gezegt dat als mijn vriendje op Wilders stemt en Wilders boven mijn gekozen partij komt, dat ik dan onze relatie verbreek. Gelukkig stemt hij geen PVV.
Als ik jouw vriendje was, was je nu vrijgezel.
Bah wat een k*tstreek. Dan zou ik als ik jouw vriendje was alleen al PVV gaan stemmen omdat je er zo onnozel over doet.
Urko dat vind ik dan ook weer zo iets... Zijn moeder stemt PVV terwijl hij zelf VVD wil?
Urko schreef:ik heb 3 verschillende testen gedaan op internet en daar kwam 3x SP uit... Ik heb PVDD gestemt.
Ik ben helemaal tegen VVD, die blijft en is voor de rijken, dat blijkt wel weer. Vriendlief stempt op VVD omdat dat gunstig is voor Defensie... Knallende ruzie over gehad bij hem thuis en hier thuis... Gelukkig kan hij zelf niet stemmen en stemt zijn moeder dus PVV voor hem. We kunnen ons geld beter besteden.
@Manis..: "CDA stemmen is net als roken... Je WEET dat het slecht voor je is en toch doe je het ..."
Lachte me helemaal kapot gister met dat stuk.
Rock schreef:zap schreef:Maar er is meer dan Moslims in de partij van Wilders. Ik vind dat daar heel gemakkelijk aan voorbij wordt gegaan
Nou ja, ik heb speciaal het hele partijprogramma doorgelezen... Maar dingen die hij over onderwijs zegt en die hij wil veranderen (hij noemt nergens concrete oplossingen, wijst alleen de pijnpunten aan) kloppen ook in grote lijnen niet!
Ik vind hem prima in de oppositie! Hij houdt Nederland wakker, kan schoppen tegen zwakke dingen... Maar ik denk niet dat hij écht oplossingen aandragen kan.
Rock schreef:Fijn zo'n moeder die haar zoon serieus neemt!Ben je verdorie volwassen voor
zap schreef:Rock schreef:Nou ja, ik heb speciaal het hele partijprogramma doorgelezen... Maar dingen die hij over onderwijs zegt en die hij wil veranderen (hij noemt nergens concrete oplossingen, wijst alleen de pijnpunten aan) kloppen ook in grote lijnen niet!
Ik vind hem prima in de oppositie! Hij houdt Nederland wakker, kan schoppen tegen zwakke dingen... Maar ik denk niet dat hij écht oplossingen aandragen kan.
Prima toch. Hij was voor de mij de enige die mij wel overtuigde in zijn meningen/opvattingen/bedoelingen.
zap schreef:Maar er is meer dan Moslims in de partij van Wilders. Ik vind dat daar heel gemakkelijk aan voorbij wordt gegaan
Ayasha schreef:Shanna schreef:Ik heb toch echt wel gezegt dat als mijn vriendje op Wilders stemt en Wilders boven mijn gekozen partij komt, dat ik dan onze relatie verbreek. Gelukkig stemt hij geen PVV.
Als ik jouw vriendje was, was je nu vrijgezel.
Bah wat een k*tstreek. Dan zou ik als ik jouw vriendje was alleen al PVV gaan stemmen omdat je er zo onnozel over doet.
Urko dat vind ik dan ook weer zo iets... Zijn moeder stemt PVV terwijl hij zelf VVD wil?Dat hij dan zijn volmacht geeft... Dan zouden ze hier thuis al evenzeer een probleem hebben.