Waar zijn al die mensen gebleven die vorige week zo blij waren dat er een hittegolf voorspeld werd? De mensen die riepen "kom maar op"?
Lalidan schreef:Waar zijn al die mensen gebleven die vorige week zo blij waren dat er een hittegolf voorspeld werd? De mensen die riepen "kom maar op"?Die liggen waarschijnlijk lekker buiten of op het strand.
Crap. We zitten hier al bijna aan de 29 graden en dan te bedenken dat het vaak rond 18.00u pas warmst van de dag is.
Somebitch schreef:Sta ik dan straks in de hitte bij de hoefsmid. Jij staat tenminste nog, denk je eens in hoe de hoefsmid zich moet voelen
Heerlijk jongens, heerlijk.Denk eens terug aan de winter, aan de sneeuw, aan alle zooi, nattigheid. Dan is dit toch een verademing. Ik hou er toch zo van
Lalidan schreef:Waar zijn al die mensen gebleven die vorige week zo blij waren dat er een hittegolf voorspeld werd? De mensen die riepen "kom maar op"?Hier ben ik! En ik lag inderdaad buiten, en ga nu weer in de tuin liggen.
zwembad is eindelijk redelijk op temperatuur!Maar.. zelfs onze hond die altijd in de zon ligt, ligt nu binnen te hijgen..
Hier liggen ze ook allemaal voor pampus en dat terwijl de de honden ook graag in de zon liggen. Alleen de 2 pups zijn rete druk nog steeds.
Heerlijk weer .Ons hondje van 13 jaar is erg actief. Hij gaat met dit weer vliegjes enz.. vangen Of hij gaat liggen zonnen terwijl het hier echt wel warm is.
oh ik hou er ook van! beter dit dan winter! alhoewel ik altijd aan het einde van de zomer toch stiekem wel weer verlang naar de winter maar nu... kom maar op! ik ga me nu lekker insmeren, bikini aan, en dan hopsakee.. lekker zwemmen!
Pff, het is hier vies heet! Net bij het weerbericht op radio Hollandio zeiden ze dat het in het zuidoosten tropisch warm zou kunnen zijn. Goh!
wij kwamen gisteren terug van de wedstrijd en het was om kwart over 6 nog 30 graden!!!! dus dan was het in de middag wel 35 graden ongeveer.