Rare opmerkingen van klanten deel II

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 01:19

Ik werkte als 16-jarige net een paar weekjes bij de appie toen ik werd gevraagd om een keer 's ochtends vroeg te werken. Nou prima dacht ik, dan is het lekker rustig.
Was net een kwartiertje bezig toen ik een meneer aan de kassa kreeg die ik al vaker had geholpen, achter hem 2 oude dametjes met een boodschappenkarretje. Het was me al eens eerder opgevallen dat meneer slechte ogen had. Hij keek altijd een beetje scheel en had een speciale bril waardoor zijn ogen ook nog is flink werden uitvergroot.

Nou goed, hij kwam dus aan de kassa 3 unox worsten afrekenen.
'Dat wordt dan *weet het bedrag niet meer* euro alstublieft' 'waar zijn mijn wanten?'
Ik keek hem slaperig aan. Wanten? waar had hij het nou over?
'Ja die wanten! die je bij de unox worsten krijgt!' Meneer was een beetje gepikeerd.
Ik had helemaal niet van die actie gehoord, wist ik veel. Dus ik wees meneer er vriendelijk op dat hij de wanten waarschijnlijk bij de service balie kon verkrijgen omdat ze niet bij mijn kassa lagen, waarop meneer nog geïrriteerder raakte.
'ja, maar waarom heb jij die wanten dan niet?' 'excuses meneer, ik wist nie-' 'ja krijg ik nou die wanten?' 'nou meneer dan moet u ev-' 'GA JE ME DIE WANTEN NOU GEVEN'
Meneer ging steeds scheler kijken en begon rood aan te lopen toen éen van de oude dametjes met de winkelkar hem onderbrak. 'Volgens mij liggen de wanten in het schap bij de unox worsten zelf, meneer'
Meneer ontplofte. Hij boog zich over de kassa heen naar mij toe, zijn pupillen verwisselden zo ongeveer van plaats toen hij in mijn gezicht schreeuwde 'JA MAAR DAT ZIET IK TOCH NIE'
Oud dametje: 'Nou meneer! houd u fatsoen!'
Waarop meneer helemaal uit zijn dak ging en tegen het karretje van het oude vrouwtje begon te duwen.
Ik, trillend, met de telefoon in mijn hand 'MENEER ALS U NU NIET WEG GAAT DAN BEL IK DE BEVEILIGING' (spoiler: die is er helemaal niet zo vroeg op de ochtend)
Gelukkig had een van de teamleiders, een kleerkast van 2 meter hoog, het gezien en kwam meneer vriendelijk verzoeken of hij de winkel wilde verlaten. Daar luisterde hij gelukkig beter naar dan naar een 16-jarig kassameisje en twee oude dametjes.
Achteraf had ik best te doen met meneer, maar ik zal eerlijk toegeven; die kop van hem toen hij tegen me ging schreeuwen is een van de grappigste dingen die ik ooit gezien heb.

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 01:22

Musiess schreef:
klant is koning, maar jij bent geen hofnar zijn mijn baas altijd

Of de klant is koning maar ik ben keizer :P

Zei de baas van mijn moeder altijd bij de groenteboer.

Gatverdamme, enge kerel :n

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 01:53

dees_daan schreef:
Musiess schreef:
ja dat is ook irritant he. of klanten die meteen iets aanwijzen maar never hun mond opentrekt

Dan denk ik dat ik wel iets zou zeggen.. Of ik stel een vraag zodat ze wel antwoord moeten geven :o Hoorde laatst ook ineens pepermunt!! Achter me, nou ja zo heet ik niet dus ik liep door, joehoe!! Ja zeg het eens? Pepermunt! U wilt weten waar de pepermunt ligt neem ik aan? Ja!
Netjes vragen is moeilijk blijkbaar..

Staan jullie er wel eens bij stil dat zoiets een (medische) reden kan hebben? Mijn vader heeft 4 tia's en 2 beroertes gehad en die kan gewoon onmogelijk hele zinnen uit zijn mond krijgen. Mag toch hopen dat hij niet zo behandeld wordt door winkelpersoneel als ik hier soms lees...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 08:31

Anoeska27 schreef:
dees_daan schreef:

Dan denk ik dat ik wel iets zou zeggen.. Of ik stel een vraag zodat ze wel antwoord moeten geven :o Hoorde laatst ook ineens pepermunt!! Achter me, nou ja zo heet ik niet dus ik liep door, joehoe!! Ja zeg het eens? Pepermunt! U wilt weten waar de pepermunt ligt neem ik aan? Ja!

Staan jullie er wel eens bij stil dat zoiets een (medische) reden kan hebben? Mijn vader heeft 4 tia's en 2 beroertes gehad en die kan gewoon onmogelijk hele zinnen uit zijn mond krijgen. Mag toch hopen dat hij niet zo behandeld wordt door winkelpersoneel als ik hier soms lees...

Als je tegen mij kan 'schreeuwen' en zo ofatsoenlijk kan doen dan kan je ook iets anders zeggen.. Als die meneer gewoon 'hallo' oid had gezegd dan was dat al heel anders geweest, ik ben overigens gewoon klantvriendelijk gebleven en ben met hem meegelopen om te laten zien waar ze lagen, mijn toon was gewoon vriendelijk dat kon ik van die meneer niet zeggen.
Wij hebben hier ook klanten die idd een medische reden hebben, daar houd ik altijd rekening mee, bij dove mensen kijk ik ze aan en zeg niks even snel tussendoor, en er zijn idd klanten die moeite hebben met praten en ook daar houd ik rekening mee.
Er zit een verschil in chagrijnige klanten die geen woord willen wisselen en mensen die er moeite mee hebben, die hebben een andere houding.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 08:37

Anoeska27 schreef:
dees_daan schreef:
Musiess schreef:
ja dat is ook irritant he. of klanten die meteen iets aanwijzen maar never hun mond opentrekt

Mensen met een medische reden kun je er meestal wel uitpikken.
Daarnaast, medische reden of niet, als iemand pepermunt of hondenkoekje tegen me schreeuwt dan help ik simpelweg niet. Als meneer in kwestie een medische reden heeft, kan hij ook altijd eerst eens op mijn schouder tikken (dan draai ik me om, kijk naar hem, vaak zie je het dan wel al), en zijn vraag iets vriendelijker prononceren (ook al bestaat die uit een woord).
:+

Monica24

Re: Rare opmerkingen van klanten deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 08:52

Wij hadden een parkeerplaats met een 2e verdieping (parkeerdak). Dit was gesloopt. Komt er een mevrouw na het afrekenen weer naar binnen: "Ik kan mijn auto niet vinden". Goh mevrouw waar heeft u hem geparkeerd? "Nou, op het parkeerdak". Mevrouw, dat is al een paar maanden geleden gesloopt. Gaat ze uit haar dak: "ik weet het zeker!!!!!!". Mevrouw dat kan niet... "Maar ik weet het heel erg zeker!!!" . Zucht. Met de mevrouw is mijn collega het hele parkeerterrein afgelopen en hebben ze samen haar auto gevonden (die gewoon op het terrein stond).

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 09:39

Ik vind dat je ongeacht de situatie, wel je fatsoen moet houden. Je hoeft je niet te laten afbekken, maar verlaag je niet tot dat niveau en blijf gewoon netjes en roep gewoon je leidinggevende erbij als je niet zeker bent wat je met de situatie aan moet maar ga niet zelf de held uithangen zeker als je geen fatsoen kan houden.

Als ik sommige reactie's hier lees vraag ik me echt af hoe jullie je baan behouden, want ik zou echt een klacht hebben ingediend als ik zo behandeld zou worden desondanks de situatie o.i.d. Goeiemorgen zeg :+

Zo ben ik eens een keertje bedreigd achter de kassa. Tuurlijk is dat niet tof, maar ik ga toch niet terug zitten dreigen?
Je bent winkel personeel, je hebt een voorbeeld functie.
Klant is koning, en laat je niet uitlokken tot rare reactie's terug want daar heb je alleen jezelf mee en de reputatie van de winkel/restaurant/cafe waar je in staat.

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 09:47

Als mensen echt onbeschoft tegen mij gaan doen (dingen op balie smijten, mij uitschelden, noem maar op.) Wens ik ze een prettige dag toe en help ik ze niet meer.
klant mag best koning zijn maar een beetje fatsoen is heel normaal.

Ik heb eens meegemaakt dat een man zijn printer kwam brengen, om naar zijn idee direct een nieuwe mee te kunnen nemen. Meneer garantie uitgelegd en aangegeven dat we hem helaas moete opsturen voor vanuit reparateur zelf al printer ingeruild worst voor een nieuwe. meneer werd kwaad. was het er niet mee eens, ging rechtsbijstand inschakelen en dit was geen service en wij waren belachelijk noem maar op. meneer raapte zijn printer op en liep weg. een groet vanaf onze kant en meneer was weg... tot ie terug kwam en zijn all in oneprintertje op de grond smeet tegenover kleine kinderen op bank en wachtende mensen. als de glasplaat die erin zit geknapt was... :x

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 09:52

Sani schreef:
Als mensen echt onbeschoft tegen mij gaan doen (dingen op balie smijten, mij uitschelden, noem maar op.) Wens ik ze een prettige dag toe en help ik ze niet meer.
klant mag best koning zijn maar een beetje fatsoen is heel normaal.

Ik heb eens meegemaakt dat een man zijn printer kwam brengen, om naar zijn idee direct een nieuwe mee te kunnen nemen. Meneer garantie uitgelegd en aangegeven dat we hem helaas moete opsturen voor vanuit reparateur zelf al printer ingeruild worst voor een nieuwe. meneer werd kwaad. was het er niet mee eens, ging rechtsbijstand inschakelen en dit was geen service en wij waren belachelijk noem maar op. meneer raapte zijn printer op en liep weg. een groet vanaf onze kant en meneer was weg... tot ie terug kwam en zijn all in oneprintertje op de grond smeet tegenover kleine kinderen op bank en wachtende mensen. als de glasplaat die erin zit geknapt was... :x

Ja, maar een 'Prettige Dag' toewensen en niet verder helpen vind ik netjes.
Maar vervelende opmerkingen terug gaan maken of met een rare ondertoon vind ik niet kunnen, of het bovenstaande voorbeeld met die koude cappuccino.
Neem dan je eigen verantwoording en beslis dan inderdaad, ik help deze klant niet verder, eventueel doorverwijzen naar manager o.i.d.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 10:02

Leuk als je manager etc er is, maar ik stond soms moederziel alleen in het boetiekje waar ik werkte.

Die keer dat een mevrouw een half uur kwam zagen met een geforceerd hoog stemmetje heb ik ook beleefd voet bij stuk moeten houden.
(Ze wou een gedragen (!) bh die ze in korting (!) had gekregen terugbrengen. Euh, needanku)
Niets superieur en niets onbeschoft zijn, want dat dametje was wèl vaste klant die redelijk wat van haar pensioentje bij ons spendeerde.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 10:11

Mensen moeten bij ons 0,01 cent pinnen, symbolisch bedrag om te kijken of het een actieve bankrekening is.
Soms staan er wel eens mensen klaar met een muntje van 1 cent in de hand, hoeven ze niet te pinnen. Die hebben de clou gemist :D

Bij mij is de klant ook koning en discussies vermijd ik, ook al zijn ze nog zo onterecht bezig. Op het moment dat ik de discussie aan ga of een opmerking maak in de trant van u heeft het zelf verkeerd ingevuld. Dan is dat bijna altijd olie op het vuur, al heb ik gelijk. Dus ik beperk me tot hoe vervelend ik het voor diegene vind, maar dat ik het helaas niet kan oplossen. En maar vriendelijk uitleggen waarom.

Prive kan ik bovenstaande echt niet, dan ben ik voor rechtvaardigheid. Maar op mijn werk lukt het me gelukkig goed, zou mij alleen maar meer tijd kosten en frustrerender werken.
Maar ik heb wel een grens op het moment dat het persoonlijk wordt (zeikwijf, dat kun je toch zo even aanpassen), als ze gaan dreigen of als ze me blijven claimen omdat ze niet willen luisteren, maar alleen hun zin willen hebben. Dan is het echt acuut einde gesprek.

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 12:14

Inderdaad tenenkrommend sommige dingen hier, waarbij ik me overigens ook afvraag tot in hoeverre het op waarheid berust is.. Ik heb de indruk dat het soms stoerdoenerij is, ook al is er niks stoers aan.

Ik heb zelf achter de kassa gewerkt bij de Media Markt. Wat ik hier soms voor klanten voor mijn neus kreeg.. Maar ik ben te allen tijde netjes gebleven en als ik afgebekt werd vroeg ik de klant vriendelijk om mij op normale toon aan te spreken aangezien ik dit ook deed. Daaraan voegde ik toe dat ik hem/haar met respect behandelde en graag had dat hij/zij dit ook op kan brengen. Als mensen boos wegliepen, wenste ik hen toch altijd een prettige dag. Eenmaal kreeg ik als reactie daarop dat dat niet meer ging lukken met die rotkop van mij. Bedankt, meneer :)

Magica

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 12:23

Praat me er niet van . . . de meeste dingen ben ik onderhand wel weer vergeten na 9 jaar in een winkel staan haha.

Ik sta achter de balie en er komt een klant binnen. Ik groet klant netjes en vraag hem of ik ergens mee kan helpen, waarop klant me vragend aankijkt en zegt: ow u werkt hier?

Mensen die ik op de pasfoto moet zetten en waarbij de bril af moet, die vraag ik gewoon netjes of ze hun bril af willen zetten in verband met de regeltjes. Was er een keer een vrouw op leeftijd die behoorlijk beledigd was en haar spullen bij elkaar pakte en zonder blikken of blozen de winkel verliet.

Of nog eentje: Iemand komt met een pasfoto bij ons die is afgekeurd bij de gemeentehuis. Wij zien dat de foto al best oud is (ongeveer 2 jaar geleden) dus ik attendeer klant er op dat dit een oude foto is en dat deze is afgekeurd omdat de regeltjes zijn veranderd. Meneer direct boos en vroeg aan mij of ik hem een leugenaar noemde. Ik bleef netjes en probeerde meneer aan het verstand te brengen dat dit een oude pasfoto was en dat hij een nieuwe moet laten maken want de foto is "verlopen". Maar meneer bleef bij zijn statement en beweerde dat de foto net pas was gemaakt. Mijn baas kwam uiteindelijk om de hoek gelopen en wees meneer nogmaals op de nieuwe pasfoto regels en dat de foto die klant had al verouderd was. Nou daar ging meneer niet mee akkoord en uiteindelijk moest mijn baas het met de opmerking doen: Ik vind u een kl**tzak !! Ach zegt mijn baas: dat hoor ik wel eens vaker. Hihi.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 12:25

Ik werk bij de McDonald's, helaas wordt ik daar regelmatig aangekeken alsof ik minder ben dan hun. Geen asjeblieft of dankjewel, het geld word gewoon neergesmeten op de counter... Ach ja inmiddels ben ik er wel aan gewend. Maar ook vaak zat gekke dingen meegemaakt, ik ga ook nooit in discussie met een gast, dat mag de manager lekker oplossen voor mij.

Pas geleden nog; collega van mij stond in de Drive, vrouw van +/- 45 jaar deed een bestelling en collega noemde het bedrag, zegt die vrouw, mag ik ook in natura betalen? Nou iedereen ging stuk daar :D

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 13:03

@ Fjordjes
Echt heel erg herkenbaar :')
Ik werk ook nog bij de Mc Donald's (laatste maand) en krijg ook vaak zulke gasten.
Heb niet snel een discussie maar als ik er 1 heb dan laat het meestal ook de manager oplossen.

Heb bijv. een keer gehad dat er een vrouw kwam met bonnen voor gratis ijshoorntjes.
Er stond op dat ze voor een aantal restaurants in Den Haag geldig waren en vroeg of ze bij ons ook konden omdat daar zo'n lange rij stond..
Heb toen netjes uitgelegd dat het niet kon en ook waarom niet.
Maar nee ze wilde per se dat de manager erbij kwam want die kon beter zeggen of het wel of niet kon.
Dus ik de manager erbij gehaald en verteld wat er aan de hand was en die verteld dus precies hetzelfde verhaal als wat ik vertelde :')
Vrouw begon toen tegen de manager of hij niet een uitzondering kon maken waarop hij antwoordde dat dat helaas niet kon.
Vrouw raakte geïrriteerd en snauwde tegen de kinderen dat ze dus geen ijsje kregen, dus die kinderen hartstikke teleurgesteld.
Volgens mij hebben ze ook geen ijsje meer gekregen, vond het sneu dat die vrouw zo moeilijk deed over 4/5 ijshoorntjes van 75 cent..

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 22:00

dark_nijnte schreef:
Ik werkte als 16-jarige net een paar weekjes bij de appie toen ik werd gevraagd om een keer 's ochtends vroeg te werken. Nou prima dacht ik, dan is het lekker rustig.
Was net een kwartiertje bezig toen ik een meneer aan de kassa kreeg die ik al vaker had geholpen, achter hem 2 oude dametjes met een boodschappenkarretje. Het was me al eens eerder opgevallen dat meneer slechte ogen had. Hij keek altijd een beetje scheel en had een speciale bril waardoor zijn ogen ook nog is flink werden uitvergroot.

Nou goed, hij kwam dus aan de kassa 3 unox worsten afrekenen.
'Dat wordt dan *weet het bedrag niet meer* euro alstublieft' 'waar zijn mijn wanten?'
Ik keek hem slaperig aan. Wanten? waar had hij het nou over?
'Ja die wanten! die je bij de unox worsten krijgt!' Meneer was een beetje gepikeerd.
Ik had helemaal niet van die actie gehoord, wist ik veel. Dus ik wees meneer er vriendelijk op dat hij de wanten waarschijnlijk bij de service balie kon verkrijgen omdat ze niet bij mijn kassa lagen, waarop meneer nog geïrriteerder raakte.
'ja, maar waarom heb jij die wanten dan niet?' 'excuses meneer, ik wist nie-' 'ja krijg ik nou die wanten?' 'nou meneer dan moet u ev-' 'GA JE ME DIE WANTEN NOU GEVEN'
Meneer ging steeds scheler kijken en begon rood aan te lopen toen éen van de oude dametjes met de winkelkar hem onderbrak. 'Volgens mij liggen de wanten in het schap bij de unox worsten zelf, meneer'
Meneer ontplofte. Hij boog zich over de kassa heen naar mij toe, zijn pupillen verwisselden zo ongeveer van plaats toen hij in mijn gezicht schreeuwde 'JA MAAR DAT ZIET IK TOCH NIE'
Oud dametje: 'Nou meneer! houd u fatsoen!'
Waarop meneer helemaal uit zijn dak ging en tegen het karretje van het oude vrouwtje begon te duwen.
Ik, trillend, met de telefoon in mijn hand 'MENEER ALS U NU NIET WEG GAAT DAN BEL IK DE BEVEILIGING' (spoiler: die is er helemaal niet zo vroeg op de ochtend)
Gelukkig had een van de teamleiders, een kleerkast van 2 meter hoog, het gezien en kwam meneer vriendelijk verzoeken of hij de winkel wilde verlaten. Daar luisterde hij gelukkig beter naar dan naar een 16-jarig kassameisje en twee oude dametjes.
Achteraf had ik best te doen met meneer, maar ik zal eerlijk toegeven; die kop van hem toen hij tegen me ging schreeuwen is een van de grappigste dingen die ik ooit gezien heb.

Aw dan vind ik die dametjes wel heel lief :(:)

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 22:04

ja haha ik was harder geschrokken dan die dametjes, terwijl hij dat ene dametje bijna omver duwde met de winkel kar.

Clairetjuhz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 11:38

Ik heb een keer echt een vermoeiende klant gehad.. Een jongen die wou in September/Oktober een zonnebril kopen.

Ik was een het werk en de jongen kwam naar mij toe.
Jongen : Mevrouw hebben jullie ook nog zonnebrillen?
Ik : Helaas, de wintercollectie ligt er al er zijn geen zomerspullen meer zoals zonnebrillen.
Jongen : Heb je er echt geen 1 meer liggen achter?
Ik : Toch nog netjes geen kijken. Nee sorry ik heb geen zonnebril meer.
Jongen : (werd geirriteerd) maar de zon schijnt nu toch dan kun je toch veel zonnebrillen verkopen?
Ik : Dat snap ik, maar het hoofdkantoor in Denemarken ziet niet de zon niet hier voor 1 dag schijnt en dan zijn de zonnebrillen hier ook niet direct.
Jongen : (staat een beetje beduust)
Ik : Misschien kun je nog op de site kijken? Wellicht staan ze daar op en kun je ze zo bestellen.
Jongen : Nee dat wil ik niet want ik wil de bril kunnen passen.
Ik : Je kunt ook de zonnebril bestellen via de site en bij ons bestellen en dan kun je de zonnebril passen en als de bril niet goed is of staat laat je hem hier achter dan hoef je hem niet te nemen.
Jongen : Dat wil ik niet.
Ik : Uitgelegd dat een zomerzaakje met altijd aparte dingen misschien nog wel zonnebrillen zou verkopen.
Jongen : Nee want ik wil een jack en jones zonnebril.
Ik : Meer kan ik niet voor je doen, het beste kun je op de site kijken.
Jongen : Dus je hebt geen zonnebrillen meer?
Ik : Nee ik heb geen zonnebrillen.
Jongen : Wanneer dan wel?
Ik : Zodra de zomercollectie weer binnenkomt vanaf volgend jaar ongeveer Maart.
Jongen : (begint kwaad te worden?)
Jongen : bleef maar vragen stellen waarom wij geen zonnebrillen hebben, want de zon schijnde hier...

Het is nog een hele poos zo door gegaan hij snapte maar niet dat wij geen zonnebrillen meer verkochten als mensen hun winterjas al kochten :roll: Tsja, voor dat ene dagje zon in Nederland verkopen wij niet ineens zonnebrillen.
Soms zijn dit soort klanten wel vermoeiend het heeft in het totaal 15 minuten geduurd voordat hij het snapte :))

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 13:47

"Nee" is dan ook het moeilijkste woord van de Nederlandse taal.... :D

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 13:56

Ik dacht ook al: welk gedeelte van "nee" begreep hij niet :)) ?

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 20:24

Heb een paar pagina's bijgelezen en sommige dingen zijn onbegrijpelijk.. en na wat ik vanavond meemaakte moet ik ook even mijn verhaal kwijt:

Ga ik voor mijn collega's eten halen bij de Mac.. in de wachtrij.. ben ik aan de beurt, sluit die dame dr kassa en loopt weg.. zonder iets te zeggen. Dus andere rij.. GGRRR.. 20 min later.. eindelijk bestellen.. 4 menu's.
Zegt ze: hier opeten?!
Ik: verbaast vanwege de vraag gezien de grootte van de bestelling: ehh nee meenemen alsjeblieft..
Bestelling duurt nog eens 15 min.. stopt ze alles in 1 tas. Ik zie geen broodjes..
dus ik: zitten alle broodjes erin?
zij: Ja!

Kom ik op werk.. missen er twee broodjes.. godver de godver.. ik terug met de bon. Doe ik mijn beklag aan haar collega: giegeldegiegel naar achter.. 5 min later (ik sta inmiddels te koken en te stomen).. komt mevrouw aan..
Ik: er ontbreken twee broodjes..
zij: (vragend) Ontbreken?
Ik: ja..? missen? er missen twee broodjes..
zij: Echt niet!, waar is die tas?.
Ik: de tas ligt op kantoor anders wordt alles koud.
Zij: Ga die tas maar halen!
... ik: sorry? wat?
zij: Je hoort me toch? ga die tas halen.. Ik heb die tas zelf ingepakt, dus jij liegt!
Ik: -:(- -:(- (Je krijgt mij niet snel pissig maar DAMN!!)
Dus ik: Het lijkt me heeeeeel verstandig dat jij je manager gaat halen...

Zij dr manager halen.. die moeilijk doen.. maar ja hoor.. zuchtend en steunend twee broodjes gekregen... maar geen enkele vorm van excuus. Ook toen ik vriendelijk aan de manager vroeg of het normaal is dat haar personeel betalende klanten uitmaakt voor leugenaars kreeg ik geen reactie.. Je hoeft me geen gelijk te geven als je het zo ziet, maar zeg dan in ieder geval dat je de situatie vervelend vind. Ik bedoel tegen een betalende klant zeggen dat ie liegt... zou ik eens moeten proberen op werk...
Ben ook echt nog nooit zo onbeschoft behandeld als hier..

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 20:32

Belachelijk zeg!!!

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 20:47

@Rchell: Dit is echt niet normaal. Zo hoort het zeker niet. Ik heb ook bij de Mac gewerkt en daar krijg je gewoon nieuwe broodjes mee ook door personeel en desnoods door management.
Vind dit echt wel triest. Je zou een klacht kunnen sturen naar McDonald's nederland. Zo hoort het absoluut niet te gaan! :\

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 21:01

Ik had er vandaag ook een, geen klant maar een winkelmedewerker. Ik stond met mijn moeder bij de kassa, die jongen zegt 'Goedemiddag!' Mijn moeder heel verbaasd: 'Is het al middag? Oh ja!' Jongen achter de kassa: 'Ja, de tijd gaat snel.' Het was 12.05 ofzo. Lopen we weg, zegt-ie: 'Of ze gaat niet met haar tijd mee, dat kun je ook zeggen.' Die had mazzel dat het even duurde voor ik door had waar het over ging, en nog veel meer mazzel dat mijn moeder niet meer zo best hoort... :=

Even voor het beeld: mijn moeder is 62, maar dat geeft haast niemand haar. Ze is heel modern en goedgekleed en ziet er meer uit als - gokje - 55. Dus dat hij gelijk had kun je eigenlijk ook niet zeggen :+
Laatst bijgewerkt door Blue_Eyes op 08-01-13 21:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 21:02

Ja dat vind ik ook.. Prima dat ze zegt: joh ik weet zeker dat ik het goed gedaan heb.. Maar zeggen dat de klant liegt.. Ik stond in de eerste instantie ook echt met mijn mond vol tanden..