Mareska schreef:Hele mooie bikini's!! Ik vind die rechtse ook echt onwijs mooi!!!
Zijn die bikini's eigenlijk doorschijnproof? Het lijkt alsof het maar een enkel stofje is, zo vanaf de foto's?
Bikini's zijn geheel gevoerd. De bikini stof is ook vrij dik, dikker dan een bikini van de H&M bijvoorbeeld.
Midy schreef:Staat je goed Ster! Hoe heb je ze eigenlijk besteld? En hoe vallen de maten?

Ik heb besteld via Femina Elegance, echt een aanrader! Zij doen alles verzekerd verzenden (dit kostte mij maar 6,- voor 5 bikini's) Wanneer het pakketje bijvoorbeeld niet aankomt en wegraakt, krijg je gewoon je geld terug! Ook kun je de bikini ruilen voor een maat groter/kleiner.
De maten vallen echt per bikini verschillend. De groene seashell bikini is bijvoorbeeld een M, terwijl die andere een S is en precies hetzelfde valt.
Loesss schreef:Welke cupmaat heb je en welke maat heb je van de bikini? Wil die bikini ook graag, maar vrees dat mijn borsten er niet inpassen!
Edit: ik bedoel de witte

!
Ik heb cupmaat 75B. Dit topstukje is maat S en zit als gegoten. Ik wilde hiervan eerst ook een M bestellen, maar Femina Elegance raadde mij dus een S aan (dit was trouwens ook de enige maat die zij verkrijgen kon van de witte bikini)
Voor advies over maten e.d. zou ik gewoon naar haar gaan!