Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annn schreef:Oke, even een heel ander vraagje, hopelijk kunnen jullie dit beantwoorden.
Ik ga vrijdag winkelen in R'dam met een vriendin, ik heb een tijdelijke OV, nieuwe nog steeds niet opgestuurd gekregen. Zij heeft alleen een papieren OV nog, we hoeven in R'dam alleen met de trein, gaat dit dan lukken? of heb je die OV-chip ook echt nodig in de trein in Rotterdam?
rakkertjuuhh schreef:Help ik begrijp der echt helemaal helmaal niks meer van!!!
op de vorige pagina werd gevraagd,of je nu kaartje moet kopen,of dat ze haar chipkaart moet opladen om met de trein te reizen in het weekend.
Maar de chipkaart is er toch voor dat je geen treinkaartjes meer koopt??
Je moet toch geld op je chip hebben en in checken,trein in stappen,en als je er uit bent weer uit checken?? waarom staan die paaltjes er anders??
Renskeeee schreef:@ponygekje: Lijkt mij dat ie nu goed is dan want je hebt je bestelling opgehaald
Je zou even een keer aan een conducteur kunnen vragen of hij even wil kijken wat er nu opstaat. Of je kunt dat volgens mij ook bij die gele oplaad-automaten checken, dan moet je 'gegevens op kaart' oid kiezen.
ponygekje21 schreef:Renskeeee schreef:@ponygekje: Lijkt mij dat ie nu goed is dan want je hebt je bestelling opgehaald
Je zou even een keer aan een conducteur kunnen vragen of hij even wil kijken wat er nu opstaat. Of je kunt dat volgens mij ook bij die gele oplaad-automaten checken, dan moet je 'gegevens op kaart' oid kiezen.
OkeHoe bedoel je wat erop staat kwa geld of wat
? Ik snap er niks van