Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
magic_lover schreef:klopt examen doe je in je eigen auto (wist ik eerst ook niet hoor) ook omdat je die kent, en mensen dan niet de auto de schuld kunnen geven
Ik hoop dat ik met examen gewoon naar mijn woonplaats mag rijden, stukje snelweg en klaarmaar dat zal nog wel teveel gehoopt zijn
![]()
Ben weer terug van een uurtje les.
heb nu 16 lessen gehad, als ik maandag mijn theorie heb gehaald gaat ze mijn examen aanvragen
niet meer als 30 lessen in totaal, misschien wel minder had ze gezegt zonet.
nouja ik had zelf zo'n 25 maximaal in gedachten (het is al duur genoeg allemaal) dus we zullen wel zien
Ze zei ook dat het allemaal gewoon erg goed gaat, alleen het kijken(hoofd meebewegen) moet er echt even ingehamerd,zijn we nu ook mee bezig geweest.
dat is nog het enigste, en ik moet niet te 'rustig/makkelijk' zijn in de auto volgens haar....
Loesje88 schreef:mijn instructeur zegt dat je vaak niet de binnenstad in gaat, omdat dat te druk is en voor teveel oponthoud zorgt, en je examen is natuurlijk maar 30 minuten, en je hebt inderdaad nog de bijzondere verrichtingen, snelweg en al dat soort ongein
_Emma_ schreef:Hahaha dat zeg ik ook altijd tegen mijn rijinstructeur, en dan slaakt ie een diepe zucht...