Zo, ik heb het ook overleefd word met de week makkelijker. Vandaag konden we 4 nr. in 1x uitvoeren. En omdat ik nog een keer in de week wil sporten, ga ik volgende week waarschijnlijk proefles in boksen doen ben enorm benieuwd!
Ja inderdaad! Vandaag dacht ik: oohja, dat is deze, en vervolgens, deed ik bijna alles foutloos! En dat in een 3e les durf ook al steeds meer te "shaken"
sambagirl: Vind je salsa niet leuk? Ik vind het juist heel leuk om de salsa te doen! Wij doen heel veel soorten! Met armen om de pas langs je hoofd, en je been optillen etc!
lauralorens
Geplaatst: 13-04-10 23:23
Ooh, ik vind zumba zo leuk! Echt een goede workout, die ook nog leuk is!
ging gisteravond weer lekker vorige week was een ramp, alleen de nieuwe ging toen goed. maar had zo last van me enkels en knieën dat ik blij was toen het uur voorbij was
dat het uur voorbij was wel ja. Ik heb zwakke enkels en doe het dus ook met bandage, maar soms dan heb je gewoon een slechte dag en wil het niet en dan een uur lopen springen ect. is niet handig gisteren ging weer heerlijk alles goed lekker en hield het prima bij
Vippie
Geplaatst: 14-04-10 09:18
Zo was weer ouderwetsch lekker gister, was weer kapot. Nieuwe nummers, nieuwe pasjes. Blij dat ik weer op de dinsdag ben gegaan, stuk leuker die les.
Ik ben al maanden niet meer geweest vanwege de drukte met studie. Nu heb ik weer een dag dat ik wel kan op maandag , maar heb ik voor mezelf de stap weer hoger gemaakt om er alleen heen te gaan. Hoe krijg ik mezelf weer aan t zumbaen?
Ik ga altijd alleen hoor. Genoeg die roepen dat ze mee willen maar als puntje bij paaltje komt.... watjes (nog nooit zoveel smoezen gehoord in 2 mnd tijd, echt de creativiteit spat eraf)
Toushie
Geplaatst: 14-04-10 10:21
Corelli schreef:
Ik ga ook vaak alleen Bij ons is een les trouwens maar 3 kwartier en dat vind ik eigenlijk net te kort!
hmm wij hebben en uur. verder zijn alle zumbalessen ook maar drie kwartier
Tayga
Geplaatst: 14-04-10 10:25
Wij hebben ook een uur, maar dat vind ik al te kort. Dus doe altijd 2 lessen achter elkaar (combat of steps ervoor) of ga nog 30 min erna fitnessen.
Wij zijn met z'n vieren en gaan op vaste dagen. Alleen ik kan niet altijd die dagen, dus ga ongeveer 1 op de 4 x alleen.
In Ameide! Diegene die daar les geeft ken mij en mijn ziekte ook, dus dat vond ik dan wel fijn Bovendien zitten vriendinnen van mij daar ook! Ik ben wel erg benieuwd!
Je kan ook ergens gaan waar ze maar 3 kwartier doen Marilla. In culemborg is het ook maar 3 kwartier, en ik vind die lessen persoonlijk veel minder intensief als bij mijn sportschool!
Ik vind 3 kwartier best wel weinig. Een uur vind ik eigenlijk vaak ook net te kort. Daarom doe ik 2 uur. Vanavond 1 keertje maar een uurtje.