best spannnend! ben benieuwd of ik talent heb
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
best spannnend! ben benieuwd of ik talent heb

Die cursus is wel fijn
. Sturen vind ik best lastig omdat ik toch wat aan de kant ga met tegenliggers, maar dat gaat dus niet altijd dus mag me niet weg laten drukken. Ennem op het eind vroeg hij hoe het ging en zei in het begin wel redelijk, maar daarna erg chaotisch toen ik de koppeling, rem, gas, knipperlicht en schakelen erbij moest. sturen ging toen ook slecht. Maar hij had de koppeling ijdens rijden uitgelegd omdat we wat tijd te kort kwamen, normaal neemt hij daar allemaal wat meer tijd voor. Maar hij zei als hij je laat schakelen in de eerste les dat je dan goed op weg was. Mijn zus mocht namelijk alleen sturen en gas
. volgende week 2 uurtjes achter elkaar
.
Ik moet alleen nog wel letten dat ik goed afrem voor bepaalde bochten, soms vlieg ik er echt doorheen
En ik moet opletten dat ik in mijn spiegel kijk als ik afrem.. Unwritten schreef:Komt wel goed
Ik be net terug, ik wist serieus niet dat ik rijles had, maar het ging echt fantastisch weer
Sabinee_ schreef:Ik heb vandaag mijn 4e les gehad en ook nog helemaal niet geschakeld. Hij doet het echt stapje voor stapje. Vandaag heb ik de koppeling erbij gehad. Ging opzich wel goed, hij is geen een x afgeslagenIk moet alleen nog wel letten dat ik goed afrem voor bepaalde bochten, soms vlieg ik er echt doorheen
En ik moet opletten dat ik in mijn spiegel kijk als ik afrem..
..
(ben bang tegen de stoeprand aan te zitten.). Nog stukje recht achteruit gereden, ging goed volgens hem. Vond het zelf niet zo heel goed, zat op 't laatst (zat bochtje in de weg) nl. tegen de stoeprand aan..

ik rij 1 keer per week, alleen nu dan meerdere keren.. maar heb ook wel periodes dan zat er anderhalf a twee weken tussen
..

heb afgelopen donderdag mn eerste les gehad en dat ging wel goed, vond het in ieder geval erg leuk..
Haha nou ga ik hem is les geve ipv andersom 
. misschien kun je deze richting op komen rijden
) dus dat red je niet met 1/2 rijlessen