Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nainkey schreef:Dat is de instellingLekker je verjaardag vieren vandaag
Echt bijna iedereen zakt de 1e keer. Als het verder gewoon lekker ging zal het de 2e keer echt wel goedkomen
Nainkey schreef:Hey Mariska,
Je bent in juli begonnen maar in juni verloopt je theorie en TTT? Is TTT zo kort geldig dan?
Wanneer moet je precies afrijden? Hopelijk werken de pilletjes een beetje.
d_ruiter schreef:bedankt he, k moet morgen voor de 1e x..
d_ruiter schreef:Nainkey schreef:Dat is de instellingLekker je verjaardag vieren vandaag
Echt bijna iedereen zakt de 1e keer. Als het verder gewoon lekker ging zal het de 2e keer echt wel goedkomen
bedankt he, k moet morgen voor de 1e x..
balen Patricia, dat je gezakt bent om zo'n rede!! k heb altijd geleerd gewoon afremmen en eventueel koppeling erbij maar hoeft niet naar zn 1...
Santigo_ schreef:Komt wel goedNiet jezelf te gek maken (zegt degene die zichzelf zo gek maakt dat ze van spanning zowat staat te janken op het cbr
).
Balen Patricia, vind het ook wel een beetje vaag hoor die reden... ik mag dat zelfs liever niet van mijn rij-instructeur....Nu ik erover nadenk rijd ik alleen kruispunten waar ik niks kan zien in de 1... Bij mij gat het ook veel soepeler als ik door rijd in de 2, goed kijk en dan oversteek.
d_ruiter schreef:hahah maakt niet uit hoork hoop t maar dat k meteen slaag!! laat t jullie weten.. wie moeten er nog meer morgen??