Afrij stress, We kunnen het!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hidalgo24

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 12:56

Balen patricia, domme reden maar goed. Toch fijne verjaardag vandaag!

Nainkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 12:57

Heerlijk zeg!! heb je al gereden?
Geniet er van :D

Mariska_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 13:02

Ik meld mij ook..

Ik ben Mariska,19 jaar en kom uit Dordrecht :D

Ben in juli 2007 begonnen...maar heb altijd al zoveel stress gehad met lessen dat ik nu pas aan examen toe kom..

In juni verloopt mijn TTT en theorie dus ik mag op gaan schieten.
*Mijn TTT verliep ook niet echt goed,maar doordat ik netjes bleef kijken heb ik vrijstelling..gelukkig*

Straks weer les,en heb al weer wat valeriaan achterover gedrukt :=
En het is niet dat ik het niet kan hoor,dat autorijden,maar heb echt faalangst...

Edit: Fout veranderd...2008 moest 2007 zijn :D
Laatst bijgewerkt door Mariska_R op 25-03-09 13:07, in het totaal 2 keer bewerkt

Mariska_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 13:04

Vreemd Patricia,ik heb dus geleerd dat ik in zijn 2 op een kruispunt afmoet,kijken,als je ziet dat er niks aankomt,gewoon doorrijden.

Gefeliciteerd trouwens met je verjaardag...

Nainkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 13:05

Hey Mariska,
Je bent in juli begonnen maar in juni verloopt je theorie en TTT? Is TTT zo kort geldig dan?
Wanneer moet je precies afrijden? Hopelijk werken de pilletjes een beetje.

d_ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 13:05

Nainkey schreef:
Dat is de instelling ;) Lekker je verjaardag vieren vandaag :) Echt bijna iedereen zakt de 1e keer. Als het verder gewoon lekker ging zal het de 2e keer echt wel goedkomen :)

bedankt he, k moet morgen voor de 1e x..

balen Patricia, dat je gezakt bent om zo'n rede!! k heb altijd geleerd gewoon afremmen en eventueel koppeling erbij maar hoeft niet naar zn 1...

Mariska_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 13:06

Patriciavt schreef:
Bach Rescue spray ;)
Verminderd je concentratie en alertheid niet maar haalt wel de scherpheid van je zenuwen af!! :D
Helpt echt, heb het met mijn 1e officiele wedstrijd gebruikt 28 feb en was 1e :))

Ik gebruik de Bach druppels (4 per dag) én Valeriaan := (2 per keer)

Mariska_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 13:07

Nainkey schreef:
Hey Mariska,
Je bent in juli begonnen maar in juni verloopt je theorie en TTT? Is TTT zo kort geldig dan?
Wanneer moet je precies afrijden? Hopelijk werken de pilletjes een beetje.

Ik ben Juli 2007 begonnen..en heb in Juni 2008 mijn theorie en TTT gehaald..zo had ik het moeten zeggen :D

27 april moet ik..

Nainkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 13:10

d_ruiter schreef:

:)) Sorry! Genoeg die het wel in 1x halen hoor. Ik heb het ook in 1x gehaald. Dat het veel voorkomt wil niet zeggen dat jij ook zakt natuurlijk!! Jij gaat gewoon slagen!!

Mariska: Oh zo, ik zat al te denken. Ik heb er ook lang over gedaan hoor, eigenlijk alleen maar omdat ik me pas heel laat in had geschreven voor theorie.. zonde van de tijd. Ben er ook onwijs veel uitgeweest voor langere tijden.
Persoonlijk doe ik er liever langer over, dat ik echt het gevoel heb dat ik alleen kan rijden, dan in korte tijd en op geluk geslaagd.

Mariska_R

Re: Afrij stress, We kunnen het!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 13:13

Ik ben er ook even tussenuit geweest hoor,vanwege medicijnen e.d.

Ik had ook nooit echt het gevoel dat ik alleen op pad gestuurd kon worden,dat gaat nu een beetje komen...zal wel moeten,want de datum staat al _O-

d_ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 13:21

hahah maakt niet uit hoor ;) k hoop t maar dat k meteen slaag!! laat t jullie weten.. wie moeten er nog meer morgen??

Nainkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 13:54

Mariska: Het gaat vast goed komen in April.. Geduld loont ;)
Ik ben gelukkig zelf totaal niet onzeker achter het stuur, maar dat is ook iets wat moet groeien. Komt helemaal goed!

d_ruiter: Hoe laat moet je morgen? Succes alvast!

d_ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 14:37

15 uur pas.. wordt om 14 uur opgehaald en eerst 's ochtends nog 2 uur les.. weet niet waarom eigenlijk maar dan kan k nog ff oefenen hahah

edit: Bedankt trouwens haha

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 15:26

Balen joh Patricia :(:) Het hangt ook zo erg van de auto af! Met onze lesauto kan je pas in zijn 1 als je onder de 5 km/pu rijd :j

Hidalgo24

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 15:35

d_ruiter schreef:
Nainkey schreef:
Dat is de instelling ;) Lekker je verjaardag vieren vandaag :) Echt bijna iedereen zakt de 1e keer. Als het verder gewoon lekker ging zal het de 2e keer echt wel goedkomen :)

balen Patricia, dat je gezakt bent om zo'n rede!! k heb altijd geleerd gewoon afremmen en eventueel koppeling erbij maar hoeft niet naar zn 1...

Ik ben ook 1e keer geslaagd! en dat met nog geen 20 lessen en geen TTT.

d_ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 15:44

goed zeg:D k heb r iets meer gehad, ongeveer t dubbele, maar ook geen TTT.. dus we zullen t zien of t wat wordt haha, volgens mn rij-instructeur moet k t makkelijk kunnen, maark ben nooit zo zeker van mezelf (A)

quincy123Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 15:49

Daar heb ik ook last van, moet af en toe wat meer zelfvertrouwen uitstralen dan gaat het helemaal goed komen zegt m'n instructeur...

Ik moet vrijdag en ben nu al zo zenuwachtig :(

d_ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 15:54

ooooh succes :D komt goed ;)

(zeg k tegen mezelf ook regelmatig alleen werkt t nog steeds niet echt)

Hidalgo24

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 15:55

komt wel goed! Je moet gewoon denken....ik kan goed rijden anders zou ik nu ook geen rijexamen doen!

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 17:47

Komt wel goed ;) Niet jezelf te gek maken (zegt degene die zichzelf zo gek maakt dat ze van spanning zowat staat te janken op het cbr :oo ).
Balen Patricia, vind het ook wel een beetje vaag hoor die reden... ik mag dat zelfs liever niet van mijn rij-instructeur.... 8)7 Nu ik erover nadenk rijd ik alleen kruispunten waar ik niks kan zien in de 1... Bij mij gat het ook veel soepeler als ik door rijd in de 2, goed kijk en dan oversteek.

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 18:34

Moet je op je examen eigenlijk ook dingen van de auto weten ?
Bijv van hoe/waar controleer je je olie pijl ofzo, ik heb geen idee waar dat ding zit, weet nieteens hoe de motorkap open moet :+

Santigo_ schreef:
Komt wel goed ;) Niet jezelf te gek maken (zegt degene die zichzelf zo gek maakt dat ze van spanning zowat staat te janken op het cbr :oo ).
Balen Patricia, vind het ook wel een beetje vaag hoor die reden... ik mag dat zelfs liever niet van mijn rij-instructeur.... 8)7 Nu ik erover nadenk rijd ik alleen kruispunten waar ik niks kan zien in de 1... Bij mij gat het ook veel soepeler als ik door rijd in de 2, goed kijk en dan oversteek.

Haha ik rijd regelmatig nog in zn 3 door straten met veel onoverzichtelijke kruispunten :o Maar dan ga ik eigenlijk dus te snel. Maar in zn 2 is zon slakkengang om een hele stad door te rijden waar amper verkeer is ! }:0 En steeds terugschakelen voor een kruizing (elke 100 meter ofzo) vind k ook weer te veel werk.

Nainkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 19:01

o0marije0o: Ik moest het niet omdat ik mn TTT had, anders wel.

Anniekskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 19:07

@ Patricia...Balen...En dan helemaal om zo'n reden! Ben nu heel druk aan het nadenken, maar volgens mij heb ik hem ook altijd gewoon in z'n 2 staan. Maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!!

Iedereen die van de week nog moet...Heel veel succes!

@ Marije...Dat legde mijn instructeur wel iedere keer uit voordat ik af moest rijden. Dus ze kunnen er wel naar vragen. Maar is per examinator verschillend denk ik.

Rosenhart

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 19:08

d_ruiter schreef:
hahah maakt niet uit hoor ;) k hoop t maar dat k meteen slaag!! laat t jullie weten.. wie moeten er nog meer morgen??

Heey, ik moet ook morgen voor de eerste keer. Begin nu toch wel een klein beetje zenuwachtig te worden. Maar moet om 5 over 1, dus dat is wel een gunstige tijd. Tenminste niet zo heel druk op de weg. En daarvoor nog een uurtje les. Maar ik hoorde dat het morgen vet slecht weer word. Misschien wel een voordeel: minder fietsers, iedereen rijd wat rustiger, en misschien buiten ook geen vragen over de auto zelf :+

Nativa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 21:07

Morgen om 9.50 TTT :=