Als iemand naar me gaat staren, dan ben ik weg. Ik heb geen zin om met zo iemand in discussie te gaan, ik werp een boze blik en pak mijn spullen om een rustiger plekje op te zoeken. Al een paar keer gedaan, gelukkig al tijden niet meegemaakt.
Charles
Geplaatst: 30-09-09 18:40
Unwritten schreef:
Jup
ook jouw traject toch?
Niet meer Was van januari tm mei in verband met mijn stage op Schiphol. Nu trein ik weer dagelijks van Gouda naar DH
Anoniem
Geplaatst: 30-09-09 18:48
Charles schreef:
Unwritten schreef:
Jup
ook jouw traject toch?
Niet meer Was van januari tm mei in verband met mijn stage op Schiphol. Nu trein ik weer dagelijks van Gouda naar DH
Dat is weer net de andere kant op
ik ben net voorbij gouda. Zo de trein weer verlaten.
Ik zit altijd in ICR tussen Arnhem en Dieren (Intercity Roosendaal - Zwolle), fijne trein
Anne.
Geplaatst: 30-09-09 19:50
Ik had er eentje tussen R'dam en Den Haag.
Ik denk dat ik voortaan maar weer een stiltecoupé opzoek. Het is zó ontzettend druk in de normale coupé's. Ik hoorde een paar meisjes praten over de stiltecoupé.. "Ik was aan het praten met een vriendin en die mensen die reageerde me toch boos" "Ja, dat snap ik ook niet.. volgens mij is het gewoon meer voor telefoons enzo.. dat je er niet belt" "Jaaa, maar ik heb ook echt geen zin om weer op te staan als ik zie dat ik in de stiltecoupé zit.."
Op schiphol weer wat nieuws, op perron 5-6 staan nu allemaal gekleurde strepen langs de perronrand, oranje en groene. Ben benieuwd waar dat nou weer voor is.