Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Unwritten schreef:De rest van de treinen moet gewoon op tijd rijden, het wordt eenmaal een nog grotere zooi als ze treinen op elkaar gaan laten wachten, ook technisch. NS doet al genoeg om de reiziger te helpen, waaronder gratis metro vervoer in Amsterdam om bij Bijlmer ArenA te komen, waar de treinen richting Utrecht en Rotterdam (intercity en sprinter) gewoon op tijd rijden.
Ik reis dat traject namelijk ook elke dag.
Inoterry schreef:xMendy schreef:dit keer treinstel 511.. Volgens mij een mat64 als ik goed heb opgelet?
. Een 4tje.
Inoterry schreef:Het traject zelf licht vreselijk slecht. Als ik daar door de trein ga lopen houd ik er gegarrandeerd een paar mooie blauweplekken aan over.
En er zal altijd wel controle blijven hoor. Alleen hebben ze daar steeds weer andere plannen over door wie ze dat willen laten doen. De bedoeling was zelfs eerst dat de conducteur op de trein helemaal niet meer zou controleren, maar daar zijn ze verschrikkelijk snel van terug gekomen.
Manonx schreef:maar hij moet toch op een gegeven moment ook vertrekken, ik snap je niet zo heel goed eigenlijknet alsof ze moeten wachten op jou komt het op mij over
Saar schreef:Inoterry schreef:. Een 4tje.
Weet jij dat bij elk nummer uit je hoofd??
Unwritten schreef: