Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
slimmerik schreef:Jongens, jongens het roken is niemand verboden. Gewoon ff naar buiten waar de niet rokers al eeuwen gestaan hebben. Prima toch?
Roken in je eigen tijd..... moet met alcohol en sport ook.
Somebitch schreef:Niet lang want ze zeuren nog steeds.
kaill87 schreef:wat wel zo is, het schijnt verschrikkelijk naar zweet te gaan ruiken in kroegenomdat sigaretenrook boven zweetlucht gaat..
Needje schreef:Nou Marlou, ik ken meeeer als genoeg werknemers die niet roken, maar nog minder tijd aan werk besteden als rokers. Dus dat gaat niet echt op.
Somebitch schreef:slimmerik schreef:Jongens, jongens het roken is niemand verboden. Gewoon ff naar buiten waar de niet rokers al eeuwen gestaan hebben. Prima toch?
Roken in je eigen tijd..... moet met alcohol en sport ook.
Prima hoor maar waarom maken de niet rokers hier dan ook nog steeds een probleem van..
Vind het niet erg om buiten te roken.. Moet op mijn werk immers ook en ja waar tegenwoordig niet?
furious schreef:De rokers veroorzaken de overlast en niet andersom dus dat valt niet te vergelijken.
Nicolletje schreef:Ik sta 3 minuutjes buiten met een peukje... Mijn collega zit een kwartier op de wc te schijten
Niemand die (gelukkig!!) klaagt over elkaar, zo gezellig zijn wij wel op het werk.
Needje schreef:Wat ik me afvraag. Die mensen die nu gaan roepen dat rokers minder werken. Werken zij zelf niet nu?
Needje schreef:Wat ik me afvraag. Die mensen die nu gaan roepen dat rokers minder werken. Werken zij zelf niet nu?
slimmerik schreef:Somebitch schreef:Prima hoor maar waarom maken de niet rokers hier dan ook nog steeds een probleem van..
Vind het niet erg om buiten te roken.. Moet op mijn werk immers ook en ja waar tegenwoordig niet?
Misschien omdat de aso rokers nog steeds hun dampen uit staan te blazen in andermans gezicht?
Of omdat rokers zgn. zich niet meer kunnen concentreren op hun werk?
Of omdat rokers nu zo nerveus zijn?
Of omdat ze nu zoveel stress hebben?
Of omdat ze de straat nu volgooien met hun rotzooi?
Of omdat ze nu hun peuken uitdrukken op hun paarden?
Of omdat ze door stiekum te roken nu gevaarlijk bezig zijn in de stallen bij het hooi?
Of omdat ze lopen te zieken op straat?
Ik weet niet hoor....maar zou zo maar kunnen