Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jacqii schreef:nou bij ons op school is dus gezegt dat 1 tot met 3 niet mag staken en de boven bouw dus wel.. :S ik zit in de 3e klas en mag dus niet staken alle leerlingen dus super boos en gaan morgen dus gewoon op school staken niet slim als je t mij vraagt maar ik snap wel dat ze boos zijn want als de ene helft van de school wel mag stakne en de andere helf niet is dat natuurlijk oneerlijk. ik vind of allemaal wel staken of allemaal niet... maarja ik kijk morgen wel hoe het allemaal gaat..
jacqii schreef:nou bij ons op school is dus gezegt dat 1 tot met 3 niet mag staken en de boven bouw dus wel.. :S ik zit in de 3e klas en mag dus niet staken alle leerlingen dus super boos en gaan morgen dus gewoon op school staken niet slim als je t mij vraagt maar ik snap wel dat ze boos zijn want als de ene helft van de school wel mag stakne en de andere helf niet is dat natuurlijk oneerlijk. ik vind of allemaal wel staken of allemaal niet... maarja ik kijk morgen wel hoe het allemaal gaat..
Marjoow schreef:Wij mogen staken, als we toestemming hebben van onze ouders. De staking is in Amsterdam.
Liezel1 schreef:dat heeft simpelweg met leeftijd te maken... en de rechten en plichten die je op bepaalde leeftijden hebt.
Overigens steek ik een dikke duim op voor de scholen die het staken geheel verbieden..
lottehorse schreef:Liezel1 schreef:dat heeft simpelweg met leeftijd te maken... en de rechten en plichten die je op bepaalde leeftijden hebt.
Overigens steek ik een dikke duim op voor de scholen die het staken geheel verbieden..
dikke duim voor mijn school dus
er word NIET gestaakt word het wel gedaan gaan ze meteen melden en zodra je weer op school komt krijg je heel erg straf.