[CENTRAAL] Het Cadeau topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MaritBR

Re: [CENTRAAL] Het Cadeau topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 20:11

Met mijn basketbalteam sluiten we natuurlijk binnenkort het seizoen af. Nu doen wij altijd een cadeautje voor de coaches. Maar dit jaar hebben we geen idee. We willen graag voor beide coaches ongeveer hetzelfde cadeau. Het gaat om een man van 49 en een 'vrouw' van 20.
Weten jullie misschien iets?

kimmetje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 10:00

Bioscoopbon ofzo?

karlijn1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 13:29

Of een bon voor uit eten.. Dat is redelijk algemeen.. en kan voor beide

mandy358

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 20:49

Binnenkort is een vriendin van ons jarig en we willen graag een heel leuk cadeau voor haar kopen maar we weten niets...
Ze houd van paarden maar ze verzorgt een paard bij sharon dus als we iets voor paarden geven komt het terecht bij het paard van sharon terwijl wij ( sharon en mandy ) het cadeautje gegeven hebben. Dus iets van paarden kan wel maar niet iets wat voor een eigen paard is dus geen peesbeschermers ofzo.
Maar we weten dus iets leuks om te kopen het meisje is 13
We hopen dat jullie iets weten

Groetjes Sharon en Mandy

sharintje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 22:04

Marit_Dalfi schreef:
Met mijn basketbalteam sluiten we natuurlijk binnenkort het seizoen af. Nu doen wij altijd een cadeautje voor de coaches. Maar dit jaar hebben we geen idee. We willen graag voor beide coaches ongeveer hetzelfde cadeau. Het gaat om een man van 49 en een 'vrouw' van 20.
Weten jullie misschien iets?

Wat grappig, ik zit ook op basketbal en we hebben onze trainer vorige week het cadeau gegeven :D
Het is een shirt van de Hema, we hebben hem laten bedrukken met:
voorkant: Coach
achterkant: Less work, more basketbal (omdat hij veel werkt :))
Kost ong. €40, we zijn met z'n achten dus ong. €5 p.p.
Hij vond het wel leuk (man, 32)

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 22:08

Een vriendin van me was laatst jarig en ik heb haar een bon van de bodyshop gegeven. Ze had er nog nooit van gehoord maar vond het erg leuk!

Frodo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 16:51

:wave:
ik ben vrijdag jarig, maar wat kan ik aan mijn ouders vragen voor cadeau? ik krijg van mijn vader een brommer, maar wat kan ik aan mijn moeder vragen? (ouders gescheiden).
aan mijn familie vraag ik geld, lekker makkelijk :')

alvast bedankt!

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 10:38

Pff ik ben donderdag jarig, maar kom ook niet op een idee.
Eeuwige luchtjes altijd, die heb ik inmiddels wel genoeg :D

Frodo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 21:17

Ellee schreef:
Pff ik ben donderdag jarig, maar kom ook niet op een idee.
Eeuwige luchtjes altijd, die heb ik inmiddels wel genoeg :D

haha alvast gefeliciteerd.
ik heb ook al zo veel luchtjes...

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 21:51

Hahaha jij ook!
Ik krijg een ring en verder weet ik nog niks.

karlijn1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 13:32

Gefeliciteerd!

Iets voor je paard? Of een leuke dagje weg ofzo? Of iets wat je anders te duur vind en niet zelf koopt.

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 13:45

Mijn vriend wordt volgende maand 30, wil dit absoluut niet groot vieren. Maar wat zal ik voor hem kopen. Vind het erg lastig, want hij is behoorlijk kieskeurig.

Typfoudt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 09:42

De eigenaresse van mijn verzorgpaard wordt van de week 30 jaar, ik heb géén idee wat ik voor haar kan geven. Een uitvergrote foto krijgt ze al, maar omdat ik haar vorig jaar ook iets met foto's heb gegeven wil ik er dit jaar wel iets bijgeven, maar geen idee dus wat! Douglas bon heeft ze gehad en aan mij heeft ze beide jaren cadeaubonnen van twee verschillende ruitersportzaken gegeven, dus is het niet leuk als ik het haar ook geef. Hebben jullie misschien ideeën? :D

Love_Mirra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 01:54

Hallo,
Ik ben hopeloos op zoek naar goedkope cadeau's voor mijn vriend, broer, pa, ma en beste vriendin. Gewoon geld wil ik niet geven, en ik weet nu écht geen orginele cadeau's meer.

-Vriend: wordt 27, houdt van oldtimers en tuning, en aan auto's sleutelen. Dit is wat hij ong al allemaal gehad heeft: dogtag, kettinkje met half hartje, doek met foto van zijn oldtimer, ingelijste foto van ons samen, dingen voor aan de auto te werken, parfums&douchegel etc, gedichtjes, beertjes... Heb ideetjes voor Kerstmis, verjaardag en onze 3 jaar samen nodig. Het mag niet te duur zijn want de dingen volgen elkaar snel op (10-12, 25-12, 16-01)

- Broer: wordt 18, houdt van uitgaan, basketbal en basketcoach zijn. Is op dieet, dus kan geen snoep ed geven. Basketballen heeft hij al talrijke keren gehad, zo'n coachbordje (of hoe dat ding heet), plakaatjes voor in de auto te hangen, een grote bierpint heeft hij al gehad. Luchtjes draagt hij niet en douchegel etc heeft hij ook al te veel gekregen ;)

- Pa: wordt 45, houdt van zijn BWM's (en snelle auto's in het algemeen), heeft lang aan judo gedaan maar is moeten stoppen omwille van blessures en zwakke rug. Ik wou hem zo'n autorit cadeau doen met bv een ferrari, maar dat is wat te duur voor mij

- ma: wordt ook 45, is dol op engeltjes (maar heeft zo ook al 1001 gehad), kaarsjes, olieën(voor in bad, of verdund vor in de huiskamer etc) en alles wat met 'liefde' gegeven is. Maar ik heb al zoveel gegeven, kaarsen, bloemen, olie, engels, kaarsenhouder laten maken met tekst , doek van mij en men broer... Een weekendje weg is uit den boze, zoveel geld heb ik niet :)

- Beste vriendin: houd van alles wat met paarden te maken heeft, heeft geen eigen paard, maar heeft wel alles wat ermee te maken heeft. Ik heb al een doek met haar ex-paard erop gegeven, sleutelhangers, handdoeken,.. (alles wat je kan bedenken met paarden erop). Heb ook al een glas besteld met daarop een tekst en een foto.

Weet iemand wat tips?

Loezoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 20:11

Ik ben op zoek naar een leuk kadotje voor een meisje wat 6 jaar wordt. Ik ben totáál niet bekend met wat er speelt qua rages/hypes in deze leeftijdscategorie, dus ik kan wel wat hulp gebruiken.

't is echt een 'meisje-meisje'. Ik weet dat ze ook Lelli Kelly schoenen krijgt, met verwisselbare bandjes, maar helaas zijn er geen extra bandjes te koop...
Dus heeft er iemand nog een idee, dan hoor ik het héél graag!

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 20:55

Typfoudt schreef:
De eigenaresse van mijn verzorgpaard wordt van de week 30 jaar, ik heb géén idee wat ik voor haar kan geven. Een uitvergrote foto krijgt ze al, maar omdat ik haar vorig jaar ook iets met foto's heb gegeven wil ik er dit jaar wel iets bijgeven, maar geen idee dus wat! Douglas bon heeft ze gehad en aan mij heeft ze beide jaren cadeaubonnen van twee verschillende ruitersportzaken gegeven, dus is het niet leuk als ik het haar ook geef. Hebben jullie misschien ideeën? :D

een mooie pastel of tekening van haar paard? (als je daar niet te laat mee bent)

_Knofje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 16:02

Mijn baas gaat samenwonen met zijn vriendin, ze runnen samen een café,
en gaan samen hierboven wonen.
Nu ben ik opzoek naar een leuke cadeau, mag humor in zitten, maar iets anders is ook leuk!
iemand enig idee?

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 20:02

@ leonieswenny

Iets van een spel met drank ofzo?

Had ik is een keertje gezien bij de EXPO :)

FOG

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 13:05

Hallo beste mensen!

Ik ben een beetje inspiratieloos, vandaar dat ik het hier even vraag. Mijn broertje is binnenkort jarig en ik zoek een leuk cadeautje.
Nou is hij al druk bezig met studiekeuze (hij wordt 17 en gaat straks zijn examenjaar in) en hij wil richting de werktuigbouwkundige/technische hoek. Het lijkt mij leuk om hem een cadeautje te geven dat daarop aansluit.

Ik zat zelf te denken aan een of ander bouwpakket. Ik had er al een gevonden: http://www.smartsolar.nl/index.php?rout ... duct_id=66 alleen deze is wat simpel en ons budget is groter (tot ong. 30eu).

Is er iemand die toevallig nog zoiets weet wat leuk zou zijn om aan hem te geven? De verjaardag nadert snel dus ik heb een beetje haast..

Alvast bedankt

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 17:33

Ik zoek een leuk cadeau voor meisje van 13 MET SPOED
:+

FOG

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 17:36

een lakhoofdstel maat pony?

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 12:01

Wie heeft er voor mij nog leuke ideeën?
Ik heb 2 stagebegeleiders die ik een cadeau wil geven als dank voor de top begeleiding.
De een is docent biologie, de ander docent Nederlands.
Wie o wie :D

GranAmor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 16:47

Ik heb ook iedeen nodig!
mijn vriend is jarig en we hebben afgesproken geen cadeautje te doen omdat we aan het verbouwen zijn in ons nieuwe huisje
maar ik wil gewoon iets liefs kleins voor het gebaar, iemand ideeen??

Maud_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 11:33

fleurholl schreef:
Ik heb ook iedeen nodig!
mijn vriend is jarig en we hebben afgesproken geen cadeautje te doen omdat we aan het verbouwen zijn in ons nieuwe huisje

Een humoristisch tegeltje voor op het toilet ? :+

Ik ben ook op zoek, voor een man, wordt 40 - gek op zijn motor en zijn koivijver.

B_r_e_n

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 20:29

Maud_82 schreef:
fleurholl schreef:
Ik heb ook iedeen nodig!

Een humoristisch tegeltje voor op het toilet ? :+

Of humoristisch handdoekje voor op toilet :P

Check mn site maar!!!
http://www.allerlei-dingen.nl/spreukdoekjes.php