Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marit_Dalfi schreef:Met mijn basketbalteam sluiten we natuurlijk binnenkort het seizoen af. Nu doen wij altijd een cadeautje voor de coaches. Maar dit jaar hebben we geen idee. We willen graag voor beide coaches ongeveer hetzelfde cadeau. Het gaat om een man van 49 en een 'vrouw' van 20.
Weten jullie misschien iets?
Typfoudt schreef:De eigenaresse van mijn verzorgpaard wordt van de week 30 jaar, ik heb géén idee wat ik voor haar kan geven. Een uitvergrote foto krijgt ze al, maar omdat ik haar vorig jaar ook iets met foto's heb gegeven wil ik er dit jaar wel iets bijgeven, maar geen idee dus wat! Douglas bon heeft ze gehad en aan mij heeft ze beide jaren cadeaubonnen van twee verschillende ruitersportzaken gegeven, dus is het niet leuk als ik het haar ook geef. Hebben jullie misschien ideeën?
fleurholl schreef:Ik heb ook iedeen nodig!
mijn vriend is jarig en we hebben afgesproken geen cadeautje te doen omdat we aan het verbouwen zijn in ons nieuwe huisje
maar ik wil gewoon iets liefs kleins voor het gebaar, iemand ideeen??
Maud_82 schreef:fleurholl schreef:Ik heb ook iedeen nodig!
mijn vriend is jarig en we hebben afgesproken geen cadeautje te doen omdat we aan het verbouwen zijn in ons nieuwe huisje
maar ik wil gewoon iets liefs kleins voor het gebaar, iemand ideeen??
Een humoristisch tegeltje voor op het toilet ?![]()