Nou, zoals op het Samantha hier al liet weten heb ik dus weer een tijdje in het ziekenhuis gelegen. Hoe en wat daar ga ik hier maar niet herhalen, is te veel, staat allemaal op het log. Ik ben sinds maandagochtend thuis en het is echt heeeeerlijk om weer hier te zijn. Vandaag zijn we alweer de halve dag in het ziekenhuis geweest, het UMC, bij de radioloog. Er moest een echo van mijn nieren gemaakt worden om het een en ander af te kunnen tekenen voor beschermmallen voor de bestralingen straks. Ook werd er vanalles gemeten en gedaan in het ' bestralingsapparaat ' zelf, raar ding is dat
heb op deze computer geen foto maar zal eens kijken of ik er een kan regelen. Verder, tja.. de zenuwen beginnen goed toe te slaan.
Af en toe ben ik ronduit in paniek, bang, angst, verdrietig.. er zijn nu momenten waarop ik denk ' ik durf niet meer ' . Op dit moment zie ik het allemaal weer positief in, maar dat verschilt per moment. Het is nog niet zeker welke datum ik precies word opgenomen; maar het gaat tussen de 21e en de 28e als ik me niet vergis, en dat is me beide al erg snel. Aan de ene kant heb ik het idee van; doe maar zo snel mogelijk, dan ben ik er ook zo snel mogelijk van af, aan de andere kant heb ik zoiets van, laat me nog even een paar weekjes thuis bijkomen van alles, nog even ' gewoon ' .. het is heel dubbel
een heerlijk vooruitzicht is in ieder geval dat ik over niet al te lange tijd weer helemaal beter ben
wat moet het raar zijn om te kunnen zeggen 'ik ben gezond'..
Iedereen trouwens onwijs bedankt voor de lieve berichtjes. Toen ik in het ziekenhuis lag heeft mijn moeder ze regelmatig voorgelezen en juist op die momenten geeft dat net dat beetje extra.. 
@ Meys: Tjemig, ik weet niet goed hoe hierop te reageren. Ik kan weinig meer doen dan voor jullie allemaal heel veel sterkte wensen. Ik zal voor jullie duimen en er gaat een kaarsje aan 
Meer heb ik nu ook niet. Ik moet nog onwijs veel doen voor Utrecht, en als ik de 21e word opgenomen heb ik dus nog maar erg kort de tijd om dat allemaal te doen en te regelen
dus daar ga ik nog even mee verder. Dan optijd naar bed, want ondanks dat ik gisteren naar huis mocht voel ik me nogsteeds niet helemaal 100% fit natuurlijk.
Liefs,
Yellowfish