Theo van Gogh doodgestoken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Claudia19

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 23:37

Marwszjeuh schreef:
Heb me lang kunnen inhouden ,maar moet nu toch ook wel wat kwijt Vork

dan lees ik net nog in een ander topic dat in 1993 het wtc ook al is aangevallen door fundamentalisten.. en toevallig moslimfundamentalisten.

Nederland. Wordt is wakker.

Alles gaat verkeerd.. of het nou goed is of slecht.
Nederland blijft dom doorgaan..
Ipv dat we de boel nou even op stop zetten en.. arg.. Scheve mond

Ik denk trouwens dat ik in marokko een kerk ga bouwen en daar dan even ga zeggen hoe tof jezus is, en dat mohammed juist diegene is die heeft gefaald.
Juist ja. [want volgens de gelovige heeft jezus gefaald en doet mohammed het goed. Nou ik zie het]

Waar ik ook niet tegen kan: ALLAH WIL HET!
wat nou allah wil het..
als 1 zo'n gast dat ooit tegen mij zegt dan zeg ik meteen dit "Wilt allah dit?".. *dreun voor zn harses* .. "Wow, dat wou allah toch? Rolleyes "

Alsjeblieft.

Er bestaat geen god.
Er bestaat niks..

Deze wereld is de slecht voor iets goddelijks Scheve mond

Never Mind.
En voor diegene die dit rascistisch vinden: Nee, dit is mijn eigen mening.
Nederland is een vrij land. [althans.. dat was het Scheve mond ]

ik ben het helemaal met je eens

o0Steffie0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 23:40

@ Marz

hier ben ik het ook helemaal mee eens
En het kan misschien heel rascistisch klinken
maar ik weet zeker dat er meer mensen zijn die dit denken maar het niet eens meer durven te zeggen.
Laatst bijgewerkt door o0Steffie0o op 05-11-04 23:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 23:42

Joh wat toevallig, kennen jullie elkaar ofzo *LOL* .

Karin

Kunnen jullie even ophouden met het quoten van die enorme lappen tekst? Het wordt er niet leesbaarder op zo.

Thanks. Lachen

Caritas

Je zou het haast gaan denken....

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 23:43

MaryKate schreef:
Ik ben dus degene die dit geschreven heeft.
De politie is inmiddels anderhalf uur geleden op de hoogte gesteld en is nog steeds niet langsgeweest. We hebben zojuist de politie maar weer gebeld, en we kregen de mededeling dat "men" er mee bezig is. Nou hier beneden gaat het onverminderd verder en politie, ach die komen morgen misschien eens kijken...

Meen je dat nu?
Zouden ze zelf ook bang zijn? Bloos!

SnelleMarz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 23:43

Natasha schreef:
Meen je dat nu?

volgens mij wel Lips are sealed

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 23:44

vermoedelijk wel, als zij er bij komen krijgen zij de hele takkezooi over zich heen.......

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 23:44

Zal ik dan de eerste zijn die het er NIET mee eens is Haha!

Rasistisch vind ik het niet, maar wel wat zwart wit. Omdat er 1993 een aanslag is geweest (waarvan ik dacht dat het niet van moslims was) hadden wij toen wakker moeten worden? Nee! Dat doe je pas als het jou direct treft en duidelijk wordt dat er iets gedaan moet worden en dat werd Nederland toch wel redelijk na 9-11.
Marwszjeuh schreef:
Ik denk trouwens dat ik in marokko een kerk ga bouwen en daar dan even ga zeggen hoe tof jezus is, en dat mohammed juist diegene is die heeft gefaald.
Wil je begraven of gecremeerd worden Vork

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-04 23:44

Net op rtl4 in de omgeving van Den Haag is op alle rijstroken een rijbaan afgezet Verward Geen idee natuurlijk of het hier iets mee te maken heeft maar ik denk ik meld het even Knipoog

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 23:45

MaryKate schreef:
Kogelbrieven als deze lui je weg willen hebben omdat zij in je huis willen wonen is doodnormaal hier, honden en katten worden vergiftigd, onze brievenbus wordt in de fik gestoken, we zitten al maanden zonder deurbel, die hebben we uitgezet omdat er de godganse dag gebeld werd, puur om te sarren, en dan vervolgens bij de politie klagen dat er honden blaffen, waarop die zelfde politie binnen een kwartier hier op de stoep staat om ONS de les te lezen Boos!
Kinderen urineren in het trappenhuis, en pa en ma bellen vervolgens de woningbouw met de mededeling dat het ONZE honden zijn!!! Onze honden zijn 1000% zindelijk en we laten ze aan de riem uit, puur om te sarren dus.
Van de week gleden we voor onze deur uit over de stront die daar neergelegd was (3 verdieping op de gallerij)

En dan natuurlijk nog het feit dat ik in mn up de supermarkt niet in kan, mn hubby moet mee, anders kom ik niet binnen, 20 man voor de deur die me er niet doorlaten.. me uitschelden voor prutsmuts, stenen naar me gooien en ga zo maar door, puur omdat ik een k*nkerhollander ben.

Politie weet overal van maar doet geen moer...

Dit is toch gewoon vreselijk?

Bokkers hoe denken jullie hierover?

MaryKate

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 23:47

Natasha schreef:
Meen je dat nu?

Zou je denken? Meid, ze schijten in hun broek hier, maar als onze donkere buren bellen met een verzonnen klacht staat de politie binnen een kwartier op de stoep, voor ons zijn ze nl niet bang.
Vorige keer bij het aangifte doen op het politie bureau is ons zo'n beetje gezegd dat we voortaan beter het heft in eigen handen kunnen nemen.

SnelleMarz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 23:48

Natasha schreef:

volgens mij zou ik dan echt mega rascist worden .. dat staat vast..
ten tweede ga ik half janken van de stress.. ben emotioneel Vork
dan ga ik denk ik agressief worden.. Clown *oops*

Toegeven zou ik nie twillen.. dus verhuizen niet Tong uitsteken dan laat ik me verjagen en zo benk niet Vork
Ik zou natuurlijk kunnen gaan slaan ofzo. Ik bedoel, hier in nederland ben je toch na 3 dagen vrij als ze geen bewijs hebben Schijnheilig

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 23:49

En dan mag je fijn 3 maanden brommen voor mishandeling, 2 maanden voor rasisme, 2 jaar voorwaardelijk kleine geld boete erbij Verdrietig

Claudia19

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 23:50

@ karin sorry zal niet meer quoten.
@ marykate wat jij zegt klopt, zo gaat het hier in rotterdam meestal ook zo

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 23:52

Natasha schreef:

Ik ging verhuizen, wat kun je in zo'n situatie anders doen? De politie laat het al afweten, en dit kun je toch nooit zelf oplossen? Scheve mond

SnelleMarz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 23:53

Ann schreef:
Ik ging verhuizen, wat kun je in zo'n situatie anders doen? De politie laat het al afweten, en dit kun je toch nooit zelf oplossen? Scheve mond

en dan geef je dus toe Lips are sealed [niet dat er andere oplossingen zijn, maar toch is dat ook nie tde juiste manier]

MaryKate

Sammie schreef:
En dan mag je fijn 3 maanden brommen voor mishandeling, 2 maanden voor rasisme, 2 jaar voorwaardelijk kleine geld boete erbij Verdrietig

ja dan wel, of je moet een kleurtje hebben, dan sta je na een uur weer buiten (en ja dit klinkt racistisch, maar kom hier maar een maandje wonen, dan praat je net zo)

StalDoorstap

Sammie schreef:

Rasistisch vind ik het niet, maar wel wat zwart wit. Omdat er 1993 een aanslag is geweest (waarvan ik dacht dat het niet van moslims was) hadden wij toen wakker moeten worden? Nee! Dat doe je pas als het jou direct treft en duidelijk wordt dat er iets gedaan moet worden en dat werd Nederland toch wel redelijk na 9-11.

Ja, maar dit zegt toch al genoeg he.

Waarom mag er in Marokko eigelijk geen kerk worden gebouwd?

sarabande

Ann schreef:

Ik zou naar de media stappen met zelfgemaakte videoopnames en verslagen

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 23:54

alleen maar ter info: ik heb begrepen dat de moordenaar gestudeerd heeft en aan vrijwilligerswerk ter verbetering van zijn woonwijk gedaan heeft. wat hiervan het waarheidsgehalte is weet ik niet, maar mocht het zo zijn is het wel opmerkelijk.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 23:55

Marwszjeuh schreef:
en dan geef je dus toe Lips are sealed [niet dat er andere oplossingen zijn, maar toch is dat ook nie tde juiste manier]

Oh, en mijn twee kinderen in gevaar brengen door daar te blijven wonen?
Dan maar toegeven, ook al is dat tegen al mijn principes.

SnelleMarz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 23:56

[AM] Theo van Gogh doodgestoken
Sammie"]

[quote="Marwszjeuh schreef:
[/quote]
nee nee Knipoog tuurlijk niet.
Maar i kprobeer alleen te zeggen dat nederland is wakker moet worden en dat al die ongein van een multicultuurele (hoe de fiest schrijf je dat ook al weer Clown) samenleving niet geschikt is.
Het brengt alleen maar onheil..

Of ik begraven of gecremeerd wil worden?
Geen idee, als mn organen in takt zijn mogen die worden gebruikt voor iemand anders.
HOe ik sterf maakt me niet uit, als ik maar sterf als een échte 100 % nederlander, met trots.

MaryKate

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 23:56

sarabande schreef:
Ik zou naar de media stappen met zelfgemaakte videoopnames en verslagen

En dan zou ik als de sodemieter onderduiken, want dan ben je er geweest, geloof mij.Tuurlijk zou ik ook het liefst de media erbij halen, maar gezien ik niet op bescherming van de politie hoef te rekenen kijk ik wel mooi uit!

Wij gaan dus binnen een half jaar verhuizen, dit was sowieso de planning al voor we hier kwamen wonen, ik weiger om mijn honden nog langer aan gevaar bloot te stellen, ze klimmen hier op het dak om bedorven en vergitigd brood op het balkon te gooien waar de hondjes graag liggen als wij er even niet zijn

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 23:57

SuperPepeijn schreef:
alleen maar ter info: ik heb begrepen dat de moordenaar gestudeerd heeft en aan vrijwilligerswerk ter verbetering van zijn woonwijk gedaan heeft. wat hiervan het waarheidsgehalte is weet ik niet, maar mocht het zo zijn is het wel opmerkelijk.

Hij heeft idd gestudeerd op het hbo, maar van onze school hebben wij de instructie gekregen om daar niet in het openbaar over te spreken, dus bij deze.

En vidn het wel logisch ook, wat kan de hogelschool daar nou aan doen. Die geven gewoon les, geen psychische analyses
Laatst bijgewerkt door Sammie op 05-11-04 23:57, in het totaal 1 keer bewerkt