leentje schreef:sjokkemeule maar die is god weet wat doen/waar naartoe, syph is naar een verjaardag, euh, Pervinco was er nog mee bezig dacht ik (en wie nog?)
pb het anders?
Sjokkemeule zit uit te razen in mijn MSN-schermpje.
Even nav die sms: het is wel mogelijk om vanuit een vliegtuig te sms'en. Bepaalde types telefoons storen niet op de computers en zijn toegestaan. Vooral op langere vluchten is dat vaak het geval.
Ik kan niet veel kwaad in die sms zien, jullie willen niet weten hoe vaak ik naar Robert heb gefaxt toen ik naar huis wilde op een vakantie waar ik op voorhand al niet mee naar toewilde. Wilde gewoon niet mee, had ruzie thuis, Rob net leren kennen... Denk dat ik 3 weken lang iedere dag schreef dat ik naar huis wilde. Die sms zal ook voor de instanties geen verschil maken... Ze heeft ruzie met d'r pa, schrijft dat ze naar huis wilt... Logisch gevolg lijkt me.
Daarbij: heeft iemand bedacht hoe ze in godsnaam aan de telefoon van d'r vader komt? Het lijkt me toch niet dat hij die rond laat slingeren oid, en ik denk ook dat hij haar in de gaten zal houden als het allemaal echt zo erg is. Maw: hoe komt ze aan die telefoon?