Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bienotje

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 06:12

Zo, ik ben weer bijgelezen. Weekend oktoberfest was leuk en afgelopen maandag nog met gezin naar naturalis geweest, was ook leuk!

Helaas nu alweer midden in de werkweek, maar gelukkig weer leuk weekend voor de boeg. Verjaardag van zoontje en als toetje ga ik arretjescake maken :-)

Hints heb ik nog geen inspiratie voor gehad tot nu toe. Heb wel de eerste cadeautjes al, maar hoop dat mijn lootje nog wat meer concrete tips en tops gaat delen nog ;-)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 06:17

Neonlight schreef:
SSS Vragen!

Ineke2: Wat is Ravi's lievelingskleur?

Ravi zijn lievelingskleur is legergroen of donkerpaars :D

Ik heb de cadeautjes al, nu nog de hints :+

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:02

Leuk Bienotje. Wij hebben met de vriendengroep ook opgenoemd erheen te willen. Is het ook leuk wanneer je geen bier drinkt? O:)

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:38

Ik had onderweg ineens een ingeving voor de hints, dus die zijn af! Ik heb nog 0 cadeautjes gekocht.. maar ik ben binnenkort wat dagen vrij en dan kan ik wel lekker gaan shoppen. Heb wel al een lijstje met ideeën gelukkig :D

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:15

Apple schreef:
Jorex schreef:
Even gesneupt in oude SS topics en al zodat ik morgen goed voorbereid de Zuidlaardermarkt kan afstruinen op zoek naar wat leuks :D

Op zoek naar een leuke pony voor je lootje? :))

Oh wat lief van je Santa! Ik zoek nog wel een super speels klein formaatje:-D

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:20

Bij mij past er ook wel een in de woonkamer! Een lief klein schimmeltje ofzo. <3

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:11

Hier past een shet er ook altijd nog wel tussen hoor <3

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:17

Voor mij geen shetti graag. :=

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:17

Een paardje is hier welkom, hoor. Leuk, ook voor de kinders. :j

Jullie zijn echt goed bezig allemaal. Ik zit nog in de stalkfase en heb nog niets gekocht, dus tops en flops kunnen wat mij betreft nog gedeeld worden.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:46

Hier hoeven we ook niet per sé een shetje, hoor.
Uiteindelijk een keer een leuke b-pony voor de kinders maar daarvoor moeten de kinders zelf maar een keer meedoen met een Secret Santa. :')

En dan, voor de koelkast: ik heb een dagje voor mezelf.
Ga ik achterstallig huishouden doen of ga ik bezig voor mijn lootje, onder het genot van All you need is love kerstpecials, liters thee en een chocoladeletter? O:)

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:55

Hier hoeft een poownie ook niet zozeer, hebben een soort van uitsterfbeleid :o

Oh Jolien… dilemma’s!! :+

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:13

nevica schreef:
Bij mij past er ook wel een in de woonkamer! Een lief klein schimmeltje ofzo. <3

Be careful what you wish for. In de woonkamer, ja doei, mijn ene pony had gisteren bij het scheren zo'n hoge nood dat hij gewoon begon te plassen op het koude beton in de garage. :+
En vervolgens ging de andere poepen en natuurlijk moest de eerste dat nadoen.. Pony's maken graag een zooitje van de ruimte waar ze in staan. _O-

Ik heb iets gevonden wat mijn lootje hopelijk leuk gaat vinden gisteren op de gewone warenmarkt in Zuidlaren! En ik heb bonthalsters voor mijn pony's die ze zeker om krijgen op de trailer vrijdag. En een schaap. De katten vonden de nieuwe huisgenoot heel interessant.
Afbeelding

En de zak waarin ik hem had mee genomen was ook een hit.
Afbeelding

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:21

Jolien87 schreef:
Uiteindelijk een keer een leuke b-pony voor de kinders maar daarvoor moeten de kinders zelf maar een keer meedoen met een Secret Santa. :')

Ga ik achterstallig huishouden doen of ga ik bezig voor mijn lootje, onder het genot van All you need is love kerstpecials, liters thee en een chocoladeletter? O:)

Wat een dilemma.. :')

Wat gaan jullie hard zeg! Ik lees alles, maar vergeet dan te reageren. Ook omdat ik altijd mobiel bok, dan kan ik niet zo goed quoten. Sorry!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:55

Jolien87 schreef:

Makkelijke keuze. Vooral de chocolade doet het 'm . Veel plezier met de voorpret voor je lootje :Y) :Y)

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:17

Ik had kaartjes gewonnen voor de show van Britt Dekker gisteravond op Indoor Friesland, het was GEWELDIG van begin tot eind. En een kadootje gekregen van de vriendin die ik mee had gevraagd, een hoodie met horses keep me stable en dan dat stable in heerlijke roze letters. Geen kadootje voor m'n lootje gevonden daar, alles was best wel duur.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:21

Jolien87 schreef:

Waarom kiezen? Ik zou het combineren. Beginnen aan wat huishouden en dan met een voldaan gevoel doorgaan met de rest.

Top en flop mogen zeker nog gedeeld worden. Ik weet al veel over mijn lootje, maar er kan nog meer bij! Ik ga zodadelijk de stad weer even in, wie weet wat ik nog tegenkom.

Hints heb ik nog niet. Ik heb begrepen dat mijn lootje niet zo goed is met hints dus ik denk dat wat makkelijke al moeilijk genoeg zijn. Haha.

Sentir

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:07

1 cadootje heb ik al O:) de rest wacht ik nog heel even op hints :j

Weet heel druk hier, druk weekend gehad maar wel een leuk. Volgend weekend ook weer goed druk haha. Krijg je ervan als je 2 jobs hebt.

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:15

Vooral lekker delen die tops en flops.. in het ergste geval heb je iets gekocht wat later in dit topic een flop blijkt te zijn.. Dan lekker zelf houden of weer verkopen / weggeven :D

Ik loop wel vaak tegen het budget aan.. dan zie ik iets leuks maar gelijk zo duur dat er weinig overblijft om nog te kopen. Schrik er afentoe van wat kleine leuke spulletjes duur zijn geworden.
Maar we speuren lekker door <3

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:18

Ik ga ook vaak over het budget KM_ris. Het is elk jaar tot nu toe een minimum geweest zonder maximum. Maar dat is helemaal aan de SS zelf hoeveel ze aan het pakket uitgeven.

Sentir

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:19

Ja hier ook. Meermaals iets willen kopen maar dan is het budget er al door of ver over. :') ik vindt het nier erg voor enkele euros.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:21

Idd, hier ook. Denk dat ik elke keer weer het dubbele uitgeef. Maar dit jaar ga ik niet over budget... hoop ik

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:28

Ik ben ook al over het budget heen. Zoals elk jaar. Budget is ook weinig...

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:43

De keuze tussen chocola of het huishouden is hier ook vrij snel gemaakt. O:)

Budget is de minimale waarde, dat komt hier ook wel goed.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:47

marleen_88 schreef:
Leuk Bienotje. Wij hebben met de vriendengroep ook opgenoemd erheen te willen. Is het ook leuk wanneer je geen bier drinkt? O:)

Ik heb ook geen bier gedronken. Het was een grote tent met heel veel Duitse tafels. In het midden een podium met eerst de fanfare en later een band. Er is dus niet zo heel veel bijzonders wat er gebeurt, behalve dus veel mensne en gezelschap van de mensen om je heen. Hier was het prima geregeld en kon je bier/ alcoholvrij en fris gewoon gezamenlijk bestellen. Maar soms is het ook wel geregeld dat ze alleen met bier langs de tafels komen en je zelf in één of ander afgelegen ver loketje iets fris kan halen.

Elk jaar hoeft van mij niet denk ik, maar was wel leuk voor een keertje :j

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:13

Budget? Kan je dat eten?

Ik ben voor de combideal gegaan: was in de machine gegooid en ondertussen bezig gegaan voor mijn lootje.

Is het al december? :):)