Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Karlijn schreef:Stom dat de temperatuur buiten altijd 10 graden warmer gezet wordt buiten, als ik binnen in de AH boodschappen doe. Terwijl ik erheen loop heb ik kippenvel en heb ik het koud, kom ik naar buiten en zweet ik me rot die 300 meter terug naar huis.
[Dit is sarcasme he, want zo voelt het. Ik vind het daadwerkelijk stom dat ik daadwerkelijk niet weet hoe ik me moet kleden met dit weer]
Alja schreef:Ik vind het ook zo vies, ik heb een makkelijk toegankelijke kamer en als diegene die bij ons rookt op kantoor dan langs komt dan blijft het ook nog zo hangen.
Yavanna schreef:Mensen die totaal niet tolerant zijn en het willen hebben zoals zij het het beste/mooiste vinden. Leven en laten leven denk ik altijd, want iedereen heeft wel iets waar een ander zich aan ergert.
En mensen die denken dat de wereld om hen draait.
Mijn schoonvader zei ook altijd:
Het ware te wensen, dat alle mensen, met hun gebreken, zichzelf eens bekeken, dan zouden ze het praten, over anderen wel laten.
Raineri schreef:Ik vind macaroni stom. Van alle pastavormen die er bestaan, waarom dat idioot kleine friemelige ding? De vorm voelt niet fijn. Mensen die macaroni gebruiken beschuldig ik van een gebrek aan culturele opvoeding.
Raineri schreef:Ik vind macaroni stom. Van alle pastavormen die er bestaan, waarom dat idioot kleine friemelige ding? De vorm voelt niet fijn. Mensen die macaroni gebruiken beschuldig ik van een gebrek aan culturele opvoeding.
Ik kan me ook niet voorstellen dat ik ooit een relatie krijg met iemand die "even lekker een glas melk" drinkt. Zie mezelf gewoon niet van zo'n iemand de kleren van het lijf scheuren
Verder heel tolerant.
Yavanna schreef:Mensen die totaal niet tolerant zijn en het willen hebben zoals zij het het beste/mooiste vinden. Leven en laten leven denk ik altijd, want iedereen heeft wel iets waar een ander zich aan ergert.
En mensen die denken dat de wereld om hen draait.
Mijn schoonvader zei ook altijd:
Het ware te wensen, dat alle mensen, met hun gebreken, zichzelf eens bekeken, dan zouden ze het praten, over anderen wel laten.
Ik kan me ook niet voorstellen dat ik ooit een relatie krijg met iemand die "even lekker een glas melk" drinkt. Zie mezelf gewoon niet van zo'n iemand de kleren van het lijf scheuren
Verder heel tolerant.
Alja schreef:Waarom zowiezo boven drinken?
Leefregel 1 boven geen eten en drinken.
Koper schreef:Raineri schreef:Ik vind macaroni stom. Van alle pastavormen die er bestaan, waarom dat idioot kleine friemelige ding? De vorm voelt niet fijn. Mensen die macaroni gebruiken beschuldig ik van een gebrek aan culturele opvoeding.
Dat is het ook. Macaroni is de verzamelnaam voor alle soorten pasta die geen sliert zijn. Dus farfalle, fusilli enz. Voor zover ik weet is het Nederlands de enige taal waarin met macaroni alleen die elleboogdingetjes bedoeld wordt. Die in ook in vrijwel geen enkel ander land bestaan. En die qua vorm en structuur doen denken aan snotjes.
Aldus mijn Italiaanse tanteDie overigens de beste capeletti maakt. En ciambelle. Maar dat is dan weer geen pasta.