Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 11:36

Gister uit eten geweest, maar was na de tijd zo enorm opgeblazen, terwijl er niet iets in zat waar ik niet tegen kan. De vriendin waar ik mee was had het ook. Volgende keer maar geen poké bowl daar bestellen :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 11:36

Merlen schreef:
Nog een week wachten om samen met dochter een 3-slaapkamer appartement met terras te gaan bekijken.Dat gaat lang duren dat aftellen.
Volgende week nog een aantal bezichtigingen maar de duplex steekt er toch wel met kop en schouder boven uit en met 790€ het goedkoopste,verhuur zonder immo.
Het grootste nadeel is dat die pas beschikbaar is vanaf 1 september.

Aan de andere kant als het wachten meer dan waard is gewoon even er doorheen bijten. :j

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 11:45

_San87_ schreef:
prompter schreef:
Dat de kleur van een paard tegenwoordig wel belangrijker lijkt dan zijn fysieke gesteldheid en geschiktheid voor zijn doel. Vroeger was het "een goed paard heeft geen kleur", maar dat lijkt niet meer op te gaan.

Alles voor champagne/cream/pearl kleur *\o/*!

Deze irritatie had ik laatst ook. Ik heb het betreffende topic maar op negeren gezet, dan is de irritatie ook weg ipv dat ik het steeds terug zie komen :')

denisesilver

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 11:55

Dat mensen zich steeds horkeriger gaan gedragen op social media. Ik zit nauwelijks nog op fb, instagram heb ik helemaal afgezworen en nu komt het ook allemaal naar tiktok. Maakt niet uit wat voor video het is, acceptatie gewoon in alles is heel ver te zoeken. Je zou bijna willen dat op elke video de reacties automatisch uitgeschakeld zijn.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 13:29

Mensen die zo'n rat in huis nemen en dan nooit het ras goed kunnen schrijven. Het is chihuahua mensen... niet chiwawa ofzo

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 14:27

Mensen die iets willen komen ophalen in de loop van de middag en dan gepikeerd zijn als ik dat een vage aanduiding vindt.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 14:32

Iemand hier had het over de plottwist bij Bridgerton. Maar ik wachtte tot het einde tot er iets schokkends ging gebeuren maar heb niks gezien. Wat is dan die enorme plottwist?

Nu morgen op naar nieuw seizoen House of the Dragon.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 14:33

De enorme hoosbui tijdens mijn buitenrit. Het zou droog blijven ^)

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 14:40

Suzanne F. schreef:
Iemand hier had het over de plottwist bij Bridgerton. Maar ik wachtte tot het einde tot er iets schokkends ging gebeuren maar heb niks gezien. Wat is dan die enorme plottwist?

Ik had precies hetzelfde!!

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 14:42

Zojuist Bridgerton seizoen 3 afgekeken en heb heel hard geschreeuwd. Maar goed dat er niemand anders thuis is :')
Er is iets helemaal veranderd dan hoe het in de boeken is geschreven en dit is zo'n immens grote verandering dat ik er stiekem enorm van baal. Ik zal niet in de details treden, maar ik vind het echt heel erg dat ze dit hebben veranderd ;(

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 14:52

Niobe schreef:
Suzanne F. schreef:

Ik had precies hetzelfde!!

Pas op, spoiler die het verhaal verklapt, niet een vage hint!
Wil je het niet weten, klik het niet aan.
Spoiler:
de nicht die aan het einde wordt voorgesteld door john stirling(franchesca's man) is haar toekomstig partner. In het boek is het zijn neef Micheal, ipv zijn nicht Micheala.
Het boek van franchesca wordt door velen geprezen als het beste boek, vanwege haar strubbelingen met infertiliteit en verlies van haar man. En vanwege de passie die opbloeit tussen haar en Micheal, een friends to lovers verhaal

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 14:53

Het is alleen een plottwist als je de boeken kent. Ik had het niet meer namelijk.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 15:01

Kabayo schreef:
Mensen die zo'n rat in huis nemen en dan nooit het ras goed kunnen schrijven. Het is chihuahua mensen... niet chiwawa ofzo

Bij zulke denk ik vaak al heel snel: hoeveel geeft zo iemand werkelijk om zijn/haar dier wanneer zoiets simpels als de naam en spelling van het ras al te veel moeite is. Idem met schetlanders, chetlanders, halflingers.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 15:01

Oooooh zo! Bedankt voor de toelichting <3

Toch eens de boeken gaan lezen dan.
Al vond ik de serie zonder dat ook prachtig trouwens!

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 15:03

Ok nog een bridgerton spoiler, maar dan over benedict

Spoiler:
ik vind het mooi dat ze hem zijn seksualiteit laten ontdekken. Ik vind dat wel bij zijn personage passen.

Foreverkliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 15:15

Berdien schreef:
De enorme hoosbui tijdens mijn buitenrit. Het zou droog blijven ^)

+1

En de groep manegeruiters die ik aan het einde tegen kwam. Ze stonden te schuilen wat niet heel zinvol maar wel helemaal prima was. Ik wilde dezelfde kant op als zij zouden moeten maar als ze stilstaan kom ik er ook wel langs. Leider van de groep stond met haar kont in de rijrichting, ziet me aankomen en precies als ik naast de achterste ruiters ben draait ze om en laat de groep wegstappen. En 20 meter verder laat ze alles aandraven _-:(
Gelukkig had ik mijn merrie bij me en die vind zichzelf geen kuddedier dus doeiiiii andere paarden :evaw:
De manegeruiters neem ik niets kwalijk. Hoop alleen dat ze ooit fatsoenlijk les in ruiterettiquette krijgen voor ze zelfstandig het bos in gaan.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 15:21

Telpeva schreef:
Kabayo schreef:

Bij zulke denk ik vaak al heel snel: hoeveel geeft zo iemand werkelijk om zijn/haar dier wanneer zoiets simpels als de naam en spelling van het ras al te veel moeite is. Idem met schetlanders, chetlanders, halflingers.

Ohh jij hebt een sjiewawa. Ik heb een Bennersenner.

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 15:26

Collega die andere taken net wat belangrijker vond, dan de taken die echt prioriteit hadden.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 16:27

Ik moet bij chiwawa altijd denken aan deze emoji das pech emoji weg :') het was de salsa danseres

Koppijn en mijn zwager is jarig + voetbal op twee tv's aan + mannen die dat heel belangrijk vinden = ik die nog meer hoofdpijn heeft nu
Laatst bijgewerkt door denisesilver op 16-06-24 16:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 16:31

Ik heb twee geërgerde mannen op de bank zitten. Ik vind het vooral saai :')

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 16:39

De keeper van Polen

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 16:59

Al die reclames op facebook |o

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 17:00

Voor het eerst in 8 jaar weer gereden vandaag, heb enorm genoten maar ga de komende 2 dagen creperen van die pijn in mijn lijf :')

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 17:16

Onweer bijna recht boven ons..gebeurt bijna nooit hier. Dat wordt maar niet naar de paarden vanavond, want ik ga niet op stap met dit weer

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 17:27

Mijn ergernis over de bijzondere kleuren van paarden ging niet over een specifiek topic, die klik ik sowieso niet aan. Maar het feit dat er op bokt een speciaal sub forum is puur voor kleuren genetica spreekt wat mij betreft boekdelen.

Nou ja, bij de dravers is kleur gelukkig geen issue, als ze hard gaan zijn ze automatisch mooi (en bijna allemaal bruin :D )