Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Merlen schreef:Nog een week wachten om samen met dochter een 3-slaapkamer appartement met terras te gaan bekijken.Dat gaat lang duren dat aftellen.
Volgende week nog een aantal bezichtigingen maar de duplex steekt er toch wel met kop en schouder boven uit en met 790€ het goedkoopste,verhuur zonder immo.
Het grootste nadeel is dat die pas beschikbaar is vanaf 1 september.
_San87_ schreef:prompter schreef:Dat de kleur van een paard tegenwoordig wel belangrijker lijkt dan zijn fysieke gesteldheid en geschiktheid voor zijn doel. Vroeger was het "een goed paard heeft geen kleur", maar dat lijkt niet meer op te gaan.
Alles voor champagne/cream/pearl kleur!
Niobe schreef:Suzanne F. schreef:Iemand hier had het over de plottwist bij Bridgerton. Maar ik wachtte tot het einde tot er iets schokkends ging gebeuren maar heb niks gezien. Wat is dan die enorme plottwist?
Nu morgen op naar nieuw seizoen House of the Dragon.
Ik had precies hetzelfde!!
Kabayo schreef:Mensen die zo'n rat in huis nemen en dan nooit het ras goed kunnen schrijven. Het is chihuahua mensen... niet chiwawa ofzo
Berdien schreef:De enorme hoosbui tijdens mijn buitenrit. Het zou droog blijven
Telpeva schreef:Kabayo schreef:Mensen die zo'n rat in huis nemen en dan nooit het ras goed kunnen schrijven. Het is chihuahua mensen... niet chiwawa ofzo
Bij zulke denk ik vaak al heel snel: hoeveel geeft zo iemand werkelijk om zijn/haar dier wanneer zoiets simpels als de naam en spelling van het ras al te veel moeite is. Idem met schetlanders, chetlanders, halflingers.