Waarom ben jij blij vandaag? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Re: Waarom ben jij blij vandaag? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 10:27

Dat had ik met douche putje. Schoongemaakt al was er niet veel schoon te maken. 2 Zakjes baking soda erin en loop nu gewoon weer.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 10:38

Ik heb een nieuw droogrek besteld en die wordt zo bezorgd. Waar je al niet blij van kunt worden _O-

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 11:44

Foaly schreef:
Ik heb een nieuw droogrek besteld en die wordt zo bezorgd. Waar je al niet blij van kunt worden _O-

Bokt vergrijst :+

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 12:37

Haha straks allemaal meetings op de Libelle fair en Huishoudbeurs.

Ons doucheputje was vies.
Ik loop weg want kan de aanblik niet aan.

Net 2 meisjes van jaar of 6 a 8 in het park toen ik de hond uitliet.
Ze vonden zwemmende honden zo leuk. Dus mijn hond maar extra het water ingestuurd.
Vond de hond geen straf :D

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 13:05

Esmee_RS schreef:
Mijn favoriete DJ heeft aangekondigd dat ze een all-nighter doet met ADE *\o/*

En nu ook kaartjes hiervoor *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 13:40

Zaterdag word ik gebeld om een ontmoetings afspraak te maken voor een kat uit het asiel <3

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 16:14

Zojuist kei hard een third party supplier afgekeurd waar ze allerlei plannen mee hadden.

Waarom ben ik daar blij om? Omdat ik als dev vaak genoeg dingen moest doen of moet laten die ik security & privacy technisch niet ok vond, dan wel dat die dingen om mij heen gebeurden in bedrijven en projecten, maar waarbij de zorgen hogerop weggewuift werden. Meestal om dingen als snel product eruit zodat er aan verdiend kan worden, geen tijd en geld aan security willen besteden, etc. Als dev kun je enkel aankaarten, maar als dat zo weggewuift wordt dan kan niks meer kwa directe oplossingen (hooguit je baan opzeggen). Voor de lange termijn kun je een AP melding maken (wat ik ook oprecht wel eens heb gedaan), maar die zijn zo druk bezet dat er zelden wat wordt gedaan, en als dat wel gebeurd pas na zo'n lange tijd dat er al grote kans is dat er schade is.

Maar nu mag ik gewoon keihard zeggen "Nee. Mag niet." en dan ligt alles stil tot het opgelost is of ze een andere wel-compliant oplossing vinden. En worden er geen mensen noch projecten blootgesteld aan niet-secure dan wel niet privacy-friendelijke praktijken. Daar mag ik gewoon een stokje voor steken. En dat vind ik heerlijk. Dit soort moment hou ik echt van mijn werk.

Ik denk dat de mensen die hiermee bezig waren momenteel wat minder van mij houden. Maar dat neem ik voor lief.

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 16:17

Alja schreef:
Foaly schreef:
Bokt vergrijst :+
Ach, vergrijzen weet ik niet. Ik was paar jaar terug ook super blij met een nieuwe stofzuiger, en ik ben nog geen 30.

Als je blij wordt van nieuwe huishoudelijke dingen weet je dat je echt volwassen bent geworden _O- .

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 17:18

Ik heb vandaag geflippod! Helemaal happy hier :+ *D

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 17:28

Na mijn ergenis over mijn auto ben ik nu blij, hij rijd weer goed *\o/* geen geschuur meer van mijn wiel tegen de kast of een stuur wat vast blijft zitten in bochten *\o/*

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 19:44

Vriendin die hier verstand van heeft en op afstand kon helpen.
Lang leve WhatsApp!!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 23:28

Wil zo graag paprikachips eten, maar mn gehemelte is kapot door een hard broodje van la place.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 08:33

denisesilver schreef:
[ [url=m/y1eCee.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zelf een bureau in elkaar gezet :D
Moet nog opzoek naar een open kast zodat ik daar een beetje een werkhoekje kan maken voor mezelf, zonder dat ik daglicht weghaal van de rest van het huis.

Wat een vervelend uitzicht heb jij, denisesilver! :D

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 08:35

Heerlijk buiten geslapen!!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 08:38

Dat ik na anderhalve maand mijn boek van Karin Slaughter uit heb (ik lees langzaam, vandaar) en ook dit jaar weer de juiste dader in het vizier had. :D

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 09:25

Shenavallie schreef:
denisesilver schreef:
[ [url=m/y1eCee.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zelf een bureau in elkaar gezet :D
Moet nog opzoek naar een open kast zodat ik daar een beetje een werkhoekje kan maken voor mezelf, zonder dat ik daglicht weghaal van de rest van het huis.

Wat een vervelend uitzicht heb jij, denisesilver! :D

Haha heerlijk hè! Alleen jammer dat met dit weer de gordijnen potdicht zitten tegen de warmte :')

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 17:08

Blij en trots dat ik ondanks mijn best wel heftige tandartsangst vandaag 2 verstandskiezen heb laten trekken. Wel met hulp van wat medicatie om me rustig te houden, maar ik heb het gewoon gedaan!
En het viel me best wel mee (ik praat nu nog onder invloed van de verdoving die langzaam uitwerkt :') maar het gaat nog best goed!)
Wel enorm moe dus ik lig lekker op de bank onder een dekentje te wachten tot de verdoving uit werkt met genoeg pijnstilling om hopelijk na een week weer redelijk te kunnen slapen.

We hadden ook echt niet langer moeten wachten. De kant die er nu uit is was zodanig ontstoken dat de ontsteking al richting het bot aan het gaan was. Kaakchirurg zei al dat het niet fraai was en heeft het bot daar ook schoon moeten maken.

Dus al met al super trots op mezelf dat ik na zo lang allemaal excuses te hebben bedacht mezelf die schop onder mn reet heb gegeven en ondanks die angst gewoon de afspraak heb gemaakt.

En nu mag ik vandaag en morgen even zielig doen van mezelf :')

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 18:36

Ik vind het oprecht knap van je, want ik zou dat dus echt niet durven. Heb al eens een tandarts vastgegrepen omdat ze op een zenuw zat te etteren bij een openliggende wortel door teruggetrokken tandvlees en helaas lukte het me niet om die greep te verslappen. Mijn man moest me loswrikken. Arme mens had de schrik flink te pakken. Helaas reageer ik bij alles in een reflex, dus ze kunnen me een volgende keer beter in een dwangbuis stoppen. :')

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 18:44

Afbeelding

Het is heerlijk weer om samen te bubbelen. <3

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 18:46

Ah <3

Deze ga ik vanavond als iedereen hier naar bed is in mijn eentje opeten.

Afbeelding

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 19:40

:oo

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 21:05

Celebi schreef:
[ [url=m/TzIaLL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het is heerlijk weer om samen te bubbelen. <3

Wat een vrolijk bekkie, heerlijk!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-24 21:57

tones schreef:
Ah <3

Deze ga ik vanavond als iedereen hier naar bed is in mijn eentje opeten.

[ [url=m/yj45vr.png]Afbeelding[/url] ]

OMG?

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-24 13:23

Hoe was de reep chocola en waar heb je het gekocht?

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-24 14:23

Shenavallie schreef:
Ik vind het oprecht knap van je, want ik zou dat dus echt niet durven. Heb al eens een tandarts vastgegrepen omdat ze op een zenuw zat te etteren bij een openliggende wortel door teruggetrokken tandvlees en helaas lukte het me niet om die greep te verslappen. Mijn man moest me loswrikken. Arme mens had de schrik flink te pakken. Helaas reageer ik bij alles in een reflex, dus ze kunnen me een volgende keer beter in een dwangbuis stoppen. :')

Ik heb dus ook oxazepam gekregen, had al eerst een consult gehad en daar dus aangegeven dat ik echt heel bang was. Dus oxazepam meegekregen. Ik had wel iets spanning, maar lang niet zoveel als zonder en het is me zo meegevallen dat ik minder op zie tegen de andere kant.
Het hielp ook wel heel erg mee dat het dus zo ontstoken was dat ik er ook gewoon echt op dagelijkse basis last van ondervond.

En nu, wakker geworden met wat ongemak, maar geen pijn. Ik gebruik alleen paracetamol als pijnstiller op het moment en kan gewoon al op dingen kauwen en zit me flink te irriteren aan de hechtingen :')

Maar misschien is oxazepam dan voor jou ook een optie als er zoiets moet gebeuren? Ik vond het fantastisch dat het bestaat en de kaakchirurg en assistente stonden ook echt wel te kijken van hoe goed ik het heb gedaan. Heb denk ik een kwartiertje in die stoel gelegen, de verdoving in mn gehemelte en wang voelden het vervelendste :')

Mijn blije ding, ik heb eindelijk weer goed geslapen!