Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cowboy55

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 20:15

Onze kat stinkt erger dan de kattenbak. Serieus. :r

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 20:19

Cowboy55 schreef:

Omg die van mij ook, en ze stinkt niet eens naar kattenbak, ze stinkt gewoon naar kat :')
Zooo lief als ze je even komt begroeten en die stinkkop in je neus duwt :r

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 20:19

over kat gesproken , onze aanloopkat heeft toch voor de buurvrouw gekozen en hij ligt daar nu eigenlijk aldoor in huis. Ik maakte mij zorgen om de winter en het koude weer maar hij zit gelukkig nu op een warm plekje.

Het is een behoorlijk dikkertje geworden , helaas zien we hem veel minder maar liever een warm huisje dan koud en nat op straat.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 20:23

Oh ik erger mij ergens zoo aan dat ik het hier niet eens kan neerzetten waarom..
(Omdat ik ook niet weet of er mee gelezen word, vandaar)

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 20:26

Alles is zó vermoeiend.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 20:29

Voor diegene die het nieuws over die lesgever volgden, welke die pony zo mishandelde. Het schijnt dat ze bezig zijn met een procedure tot sluiting. Bron:HNL

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 20:32

Arethe schreef:
Voor diegene die het nieuws over die lesgever volgden, welke die pony zo mishandelde. Het schijnt dat ze bezig zijn met een procedure tot sluiting. Bron:HNL

Dan zou je zeggen dat het vaker is gebeurt dan dit filmpje alleen.

En zag gisteravond dat de hele facebook pagina van die jongen helemaal volgegooid werd met haat berichten.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 20:38

Siggislief schreef:
Arethe schreef:

Dan zou je zeggen dat het vaker is gebeurt dan dit filmpje alleen.

En zag gisteravond dat de hele facebook pagina van die jongen helemaal volgegooid werd met haat berichten.

Ik heb inderdaad gelezen dat er eerder ook al meldingen zijn gedaan. Maar het fijne weet ik er niet van.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 21:04

Telpeva schreef:
In 3 dagen tijd meer als 400 spam mails in mijn inbox, zo erg heb ik het geloof ik nog nooit gehad

Vandaag in 1 dag tot nu toe al 194 spam mailtjes, het wordt erger ipv beter :')

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 21:05

Cowboy55 schreef:

De kattenbak maar op schoot nemen?

lieke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 21:13

Cowboy55 schreef:

Stinkende katten kúnnen nierproblemen hebben (hoeft niet hoor :o , maar dan ruiken ze wel heel typisch)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 21:47

Meer dan €600 aan rekeningen in twee dagen, hopsakeeeee :)ddd :$

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 23:19

lieke2 schreef:
Cowboy55 schreef:

Stinkende katten kúnnen nierproblemen hebben (hoeft niet hoor :o , maar dan ruiken ze wel heel typisch)

Deze super lieve asielpoes van…..16 jaar nadert kalmaan het einde van haar levenscyclus. Niet per se nierproblemen maar gewoon een heel lief oud beestje. Sterker nog: geen enkele indicatie voor nierproblemen. Wel lief. En oud.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 23:20

JudithGigi schreef:
Cowboy55 schreef:

De kattenbak maar op schoot nemen?

Kattenbak is beter. Ook voor de meubels. Een kattenbak gebruikt een bankstel niet als krabpaal.

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 23:23

Dat ik zo verschrikkelijk slecht ben met namen, gezichten en mensen overal. Sta nu al een jaar op mijn huurwei en zal de buren amper herkennen, zit zo in mijn eigen wereld dan. :') Iedereen lijkt mij altijd te kennen maar ik (her)ken niemand. :evaw:

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 23:43

Anastasia24 schreef:
Dat ik zo verschrikkelijk slecht ben met namen, gezichten en mensen overal. Sta nu al een jaar op mijn huurwei en zal de buren amper herkennen, zit zo in mijn eigen wereld dan. :') Iedereen lijkt mij altijd te kennen maar ik (her)ken niemand. :evaw:

Dat is een kwestie van trucjes leren. Ik heb jouw probleem ook deels en ik word geacht vanuit mijn vak mensen te kennen. Het verschil met jou is dat ik 3x jouw leeftijd heb en de trucjes ken. Gaat jou tzt ook lukken. No worries, in dit geval is leeftijd en ervaring je vriend.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-23 00:19

Cowboy55 schreef:
Anastasia24 schreef:

Dat is een kwestie van trucjes leren. Ik heb jouw probleem ook deels en ik word geacht vanuit mijn vak mensen te kennen. Het verschil met jou is dat ik 3x jouw leeftijd heb en de trucjes ken. Gaat jou tzt ook lukken. No worries, in dit geval is leeftijd en ervaring je vriend.

Kun je ons de trucjes vertellen? Moet er stiekem wat om lachen :') Ik denk dat het te maken heeft met dat je bepaalde mensen niet echt aankijkt omdat je er nooit of bijna nooit een praatje mee maakt.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-23 00:22

Vreselijk dat die Baudet nu steeds doelwit is.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-23 00:24

Siggislief schreef:
Oh ik erger mij ergens zoo aan dat ik het hier niet eens kan neerzetten waarom..
(Omdat ik ook niet weet of er mee gelezen word, vandaar)

Als iets je erg hoog zit dan mag je vast wel wat mensen een pb sturen. Je mag mij ook pb bericht sturen hoor. Weet alleen niet of je wat aan mijn tips hebt :')

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-23 04:08

Dag 6 van het blaffen als een zeehond en daardoor de halve nacht wakker liggen, zo klaar mee

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-23 08:07

Mijn kat ruikt altijd heerlijk, als ik thuis kom een dikke knuffel en een snuifje kat :o :))

Voor de wekker wakker. Zonde...

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-23 08:18

Ze komen zo gelukkig cv maken, maar ik haat die tijdvakken. Tussen 8 en 12, dus vroeg uit bed en zal je zien dat ze 12 uur komen pas.

Maar ben bang voor wat er aan de hand is, heb ketel gereset, ontlucht en bijgevuld, echt alle dingen die ze aangeven, maar hij wordt gewoon niet warm. Wil vandaag echt weer kunnen verwarmen met kou die eraan komt. Het is nu 13 graden in huis en elektrische kachel trekt het niet meer.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-23 09:09

imaudy schreef:

Ik wil niet zeggen dat het goed is wat is gebeurd, maar hij heeft het er zelf wel een beetje naar gemaakt met zijn gedrag en uitspraken, dus gek dat het gebeurd is vind ik het niet echt. Je kunt ook iets zeggen over zijn doelwitten, die zijn er nu misschien een beetje klaar mee.

Ik erger me aan mijn gehoest, manman.. Is het nu niet eens klaar.
Hoest zo hard dat ik er steeds enorme hoofdpijn van krijg, rotnachten heb, anderen irriteer met mijn herrie (dus werk ik maar thuis) en voel me steeds kortademig. Klaar nu!

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-23 09:22

_Nancy schreef:
imaudy schreef:

Ik wil niet zeggen dat het goed is wat is gebeurd, maar hij heeft het er zelf wel een beetje naar gemaakt met zijn gedrag en uitspraken, dus gek dat het gebeurd is vind ik het niet echt. Je kunt ook iets zeggen over zijn doelwitten, die zijn er nu misschien een beetje klaar mee.

Ik erger me aan mijn gehoest, manman.. Is het nu niet eens klaar.
Hoest zo hard dat ik er steeds enorme hoofdpijn van krijg, rotnachten heb, anderen irriteer met mijn herrie (dus werk ik maar thuis) en voel me steeds kortademig. Klaar nu!

Om zo'n man te meppen met een bierflesje vind ik toch next level.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-23 09:25

Nou, ik heb net dat filmpje gezien(hij stond in een een nu.nl bericht) maar die man steekt een soort van op baudet in, alsof hij hoopt dat t flesje zou breken en veel meer schade aan zou richten.
Brrr nare mensen op de wereld.
Ik zou nooit op baudet stemmen want ik ben het hartgrondig met hem oneens, maar geweld is nooit de oplossing