Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arethe schreef:Voor diegene die het nieuws over die lesgever volgden, welke die pony zo mishandelde. Het schijnt dat ze bezig zijn met een procedure tot sluiting. Bron:HNL
Siggislief schreef:Arethe schreef:Voor diegene die het nieuws over die lesgever volgden, welke die pony zo mishandelde. Het schijnt dat ze bezig zijn met een procedure tot sluiting. Bron:HNL
Dan zou je zeggen dat het vaker is gebeurt dan dit filmpje alleen.
En zag gisteravond dat de hele facebook pagina van die jongen helemaal volgegooid werd met haat berichten.
lieke2 schreef:Cowboy55 schreef:Onze kat stinkt erger dan de kattenbak. Serieus.
Stinkende katten kúnnen nierproblemen hebben (hoeft niet hoor, maar dan ruiken ze wel heel typisch)
Anastasia24 schreef:Dat ik zo verschrikkelijk slecht ben met namen, gezichten en mensen overal. Sta nu al een jaar op mijn huurwei en zal de buren amper herkennen, zit zo in mijn eigen wereld dan.Iedereen lijkt mij altijd te kennen maar ik (her)ken niemand.
Cowboy55 schreef:Anastasia24 schreef:Dat ik zo verschrikkelijk slecht ben met namen, gezichten en mensen overal. Sta nu al een jaar op mijn huurwei en zal de buren amper herkennen, zit zo in mijn eigen wereld dan.Iedereen lijkt mij altijd te kennen maar ik (her)ken niemand.
Dat is een kwestie van trucjes leren. Ik heb jouw probleem ook deels en ik word geacht vanuit mijn vak mensen te kennen. Het verschil met jou is dat ik 3x jouw leeftijd heb en de trucjes ken. Gaat jou tzt ook lukken. No worries, in dit geval is leeftijd en ervaring je vriend.
Siggislief schreef:Oh ik erger mij ergens zoo aan dat ik het hier niet eens kan neerzetten waarom..
(Omdat ik ook niet weet of er mee gelezen word, vandaar)
imaudy schreef:Vreselijk dat die Baudet nu steeds doelwit is.
_Nancy schreef:imaudy schreef:Vreselijk dat die Baudet nu steeds doelwit is.
Ik wil niet zeggen dat het goed is wat is gebeurd, maar hij heeft het er zelf wel een beetje naar gemaakt met zijn gedrag en uitspraken, dus gek dat het gebeurd is vind ik het niet echt. Je kunt ook iets zeggen over zijn doelwitten, die zijn er nu misschien een beetje klaar mee.
Ik erger me aan mijn gehoest, manman.. Is het nu niet eens klaar.
Hoest zo hard dat ik er steeds enorme hoofdpijn van krijg, rotnachten heb, anderen irriteer met mijn herrie (dus werk ik maar thuis) en voel me steeds kortademig. Klaar nu!