Die eerste rok is leuk en zo te zien ook draagbaar. Ik zou dan wel iets doen met verschillende overhemden, dat breekt het geheel een beetje.
Happy16 schreef:Die tweede zou ik zelf geen maxidress durven noemen Ik wel. Maxi gaat over de lengte van de rok. Zoals bij elke rok of jurk.
julius_juut schreef:Hoe blijft die laatste jurk überhaupt hangen? Dubbelzijdig tape?Ik zou elke pas struikelen
Dat berending doet me vooral denken aan Rachel's eerste jurk in Glee tijdens de Lady Gaga aflevering.
Ik ben wel heel benieuwd hoe die schoenen met dat gele spul eruit zien als je ze aan hebt. Die teddyberen
_Karlijn schreef:[ Afbeelding ]Doet me een beetje denken aan Lego schoenen Op een of andere manier moet ik aan die kinder rolschaatsen van fisherprice denken die je vroeger had
Qimm schreef:Omg ja! Die verstelbareJa en ze konden dan echt rollen of heel stroef met een soort bel geluidje met de stroeve stand ging ik trouwens veel sneller op mijn snuitje dan de normale, terwijl het volgens mij andersom bedoeld was maar dat kan zeker ook aan mijn motoriek liggen