Urbanus schreef:Niobe schreef:Als ik klanten had die zulke dingen zeggen, zou ik ook de tent sluiten
Niet zo nega meteen!
Moet ik een beetje posi posi positief blijven ja?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urbanus schreef:Ik vind het belachelijk dat ze je zo naar huis hebben laten gaan! Is er iemand die voor je zorgt?
DuoPenotti schreef:Maar je niet te groot houden en perse wachten tot maandag. Dan de seh maar bellen zonodig.
ElfBeau_067 schreef:Rennie89 schreef:Ik viel in slaap rond 7:00 en om 11:00 begonnen ze te boren bij de burenik heb nachtdienst… en de komende weken alleen maaar,,,
Misschien maar even vragen of ze het dan even een paar uur kunnen staken en in de middag weer doorgaan?
Lestrange01 schreef:MarlindeRooz schreef:De grote duim van sommige mensen.
Huh, misschien interpreteer ik het verkeerd, maar is dit naar aanleiding van mijn ergernis, of iets totaal anders?
Mkango schreef:Vorig jaar een Macbook Air gekocht in de hoop dat dat voldoende zou zijn om de tijd te overbruggen tot ik verhuisd ben en een desktop Apple kan kopen en hem daarna "on the go" te kunnen gebruiken, maar dat ding is nu al zó rammend traag.Ik word ook helemaal zout van de hoeveelheid tijdelijke bestanden die dat ding opslaat.
_San87_ schreef:Alles is beter dan Windows.Mkango schreef:Vorig jaar een Macbook Air gekocht in de hoop dat dat voldoende zou zijn om de tijd te overbruggen tot ik verhuisd ben en een desktop Apple kan kopen en hem daarna "on the go" te kunnen gebruiken, maar dat ding is nu al zó rammend traag.Ik word ook helemaal zout van de hoeveelheid tijdelijke bestanden die dat ding opslaat.
Waarom koop je dan ook een Macbook?
Mkango schreef:_San87_ schreef:Alles is beter dan Windows.
Waarom koop je dan ook een Macbook?Maar ik wilde geen Pro kopen omdat ik er dus iets voor op een desktop bij wil gaan kopen, dus dan is een Pro een beetje overkill.
_San87_ schreef:Lestrange01 schreef:
Huh, misschien interpreteer ik het verkeerd, maar is dit naar aanleiding van mijn ergernis, of iets totaal anders?
Je zei dat je ribben niet aan elkaar groeiden door een of andere aandoening. Dan hoeven ze je ribben toch ook niet eerst te breken? Om vervolgens nog een rib te breken en je een klaplong te bezorgen en je leuk de volgende dag naar huis te sturen?
Maar ik weet niet of Marlinde dat bedoelt.