Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 18:45

wyoming schreef:
Vandaag booster gehaald, waar ik de eerste 2 niet gevoeld heb, prikte deze precies verkeerd. Au!

Ik belde de GGD en die zeiden dat er nog geen booster te krijgen is 8)7

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 19:01

Dat mijn ouders geen hulp via de gemeente kunnen krijgen in huis. Moeder is 3 weken geleden geopereerd en mag sowieso nog minimaal 3 weken niks tillen of duwen oid. Eigenlijk nog niks behalve beetje thuis zitten. Vader wordt maandag geopereerd, dus ook uit de running. Maar voor die kortdurende hulp bij operaties moet 6 weken van te voren aangevraagd worden :+ (en zelfs bij ongelukken zou de hulp thuis niet snel geregeld kunnen worden) dat gaat helemaal niet, want wachtlijsten dus geen idee wanneer ze aan de beurt zouden zijn. Kon tussen 1 maand en 6 maanden duren. Maar ze zijn beide ook maar paar dagen van te voren opgeroepen. Vader eergisteren voor maandag en moeders toen maandag voor vrijdag. :=

Blijft apart? Zelfs boodschappen is lastig, wordt al wel bezorgd maar kunnen ze beide niet opruimen zodra het zwaarder wordt als pakje suiker :+

astrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 19:10

Ik erger me aan het feit dat ik eigenlijk gewoon niet zo'n leuke familie heb. Mijn vriend en ik moeten nu kijken wat contractueel het handigst is met samenwonen ivm gezamenlijke hypotheek En trouwen lijkt me best romantisch enzo. Maar dan besef ik me dat ik alleen 3 vriendinnen (en dat zijn niet eens besties ofzo. Alth. ik niet van hun :') )en een moeder heb en dan wordt het toch een beetje treurig :')
De rest is dood of zit in een langslepende rechtszaak met elkaar en haat elkaar. En goede collega's heb ik ook niet, want ik werk thuis.

Ik heb ookal voorgesteld om stiekem op een mooi eiland te trouwen en het aan niemand te vertellen. Maar mijn vriend zei dat zijn moeder dan waarschijnlijk een zenuwinzinking krijgt.
Dus laat maar.....
We gaan wel gewoon in een spijkerbroek naar de gemeente voor geregistreerd partnerschap :+ In theorie verschilt het toch amper.
[/quote][/quote]

Wij zaten in een soort gelijke situatie.
Moesten iets regelen, zodat als er iets mis ging dat het allemaal goed geregeld was.
Maar weinig contact met de beide families.
Dus wilden geen feest geven voor mensen die navigatie nodig waren als ze een keer langs kwamen. We woonden nog maar 10 jaar op hetzelfde adres.
Uiteindelijk voor de goedkoopste oplossing gekozen.
Getrouwd in stilte op Dinsdagochtend en in de middag gewoon aan het werk.

nicole_floor

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 19:39

Vriend die de mannengriep heeft..

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 19:58

chanicha schreef:
wyoming schreef:
Vandaag booster gehaald, waar ik de eerste 2 niet gevoeld heb, prikte deze precies verkeerd. Au!

Ik belde de GGD en die zeiden dat er nog geen booster te krijgen is 8)7

Dit was mijn eerste nog, kon hem eigenlijk in januari halen, maar kreeg toen Corona en moest 3 maanden wachten. Daarna kwam het even niet uit dus vandaar dat ik hem nu heb gehaald.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 20:02

Waarom is de wegenbelasting voor een beetje fatsoenlijke trekauto zo hoog ;(.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 20:09

Normaal zit je in de ren. Maar omdat je niet weg loopt, letterlijk!! Mag je mee op het terras.
Afbeelding

Je hebt alles, grote voortuin. Bosjes om in te spelen, buurvrouw die je wilt knuffelen.

En waar ga je liggen ??

Juist. Op schoot.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 20:10

MyWishMax schreef:
Dat mijn ouders geen hulp via de gemeente kunnen krijgen in huis. Moeder is 3 weken geleden geopereerd en mag sowieso nog minimaal 3 weken niks tillen of duwen oid. Eigenlijk nog niks behalve beetje thuis zitten. Vader wordt maandag geopereerd, dus ook uit de running. Maar voor die kortdurende hulp bij operaties moet 6 weken van te voren aangevraagd worden :+ (en zelfs bij ongelukken zou de hulp thuis niet snel geregeld kunnen worden) dat gaat helemaal niet, want wachtlijsten dus geen idee wanneer ze aan de beurt zouden zijn. Kon tussen 1 maand en 6 maanden duren. Maar ze zijn beide ook maar paar dagen van te voren opgeroepen. Vader eergisteren voor maandag en moeders toen maandag voor vrijdag. :=

Blijft apart? Zelfs boodschappen is lastig, wordt al wel bezorgd maar kunnen ze beide niet opruimen zodra het zwaarder wordt als pakje suiker :+

Kan de huisarts of het ziekenhuis niets betekenen?
Ik weert nog dat ik niet eerder naar huis mocht of ik moest hulp hebben, wilde ik niet bla bla bla, uiteindelijk ja gezegd en binnen no time had ik hulp.
Proberen waard.

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 20:18

Alle merries van de fokker waren drachtig gescand… behalve die van mij |o

Allemaal duimen dat de ervaren hengst nu raak schiet :P

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 20:36

chanicha schreef:
MyWishMax schreef:

Kan de huisarts of het ziekenhuis niets betekenen?
Ik weert nog dat ik niet eerder naar huis mocht of ik moest hulp hebben, wilde ik niet bla bla bla, uiteindelijk ja gezegd en binnen no time had ik hulp.
Proberen waard.

Dat gaan ze proberen, ja! Normaal was het ook geen probleem geweest als het 1 van de 2 was geweest, maar beide waren operaties die nodig waren vanwege veel pijn en qua wachtlijsten was de verwachting dat ze dus niet tegelijk zouden zijn. Maar nee zeggen kan vanwege pijn ook niet echt, want dan kon het weer maanden duren. Vond het alleen evht wel heel vreemd

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 20:46

maralyn schreef:
Normaal zit je in de ren. Maar omdat je niet weg loopt, letterlijk!! Mag je mee op het terras.
[ [url=m/1JoCyq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Je hebt alles, grote voortuin. Bosjes om in te spelen, buurvrouw die je wilt knuffelen.

En waar ga je liggen ??

Juist. Op schoot.

Tja katten hebben personeel. _O-

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 21:02

Afbeelding
IK HAAT STICKERS -:(-

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 21:24

Plop1997 schreef:
[ [url=m/CdTZtu.jpg]Afbeelding[/url] ]

Even met een sponsje en wat water eraf schrobben :)

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 21:27

Heb je een föhn? Istie er zo af...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 22:10

Schijnbaar feestje in de buurt met zware basmuziek (koppijn muziek).

Zit te schudden op mijn balkon van de zware dreun muziek.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-22 23:08

Plop1997 schreef:

HG Stickerverwijderaar! *\o/*

Nee, ik heb geen aandelen

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 23:09

xPabloBokt schreef:
Plop1997 schreef:

HG Stickerverwijderaar! *\o/*

Nee, ik heb geen aandelen

HG doet wat het belooft 8-)

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 23:30

Zenuwpijn in mijn elleboog:(
1 week zonder lichamelijke pijn zou echt een wens zijn

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 23:31

Naar gezoem buiten, ik verwacht van asfalteringswerken… ik wil gewoon slapen nu het is afgekoeld.

Kn8rretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 00:05

Ach dat artikel is wel een beetje overdreven hoor.
Zwarte lijst, kom nou toch..

En ik snap niet waarom het de drempel horen zou maken?
Ja het wachten is poedersuiker, maar die tijd kan je goed gebruiken om uit te werken waarom het precies mis ging of waar je aan kan werken om de stress te verminderen zodat het de volgende keer wél gaat.[/quote]
Omdat ik prima autorijd. Ik durf ook zo naar Amsterdam te rijden als ik mijn rijbewijs heb. Mijn instructeur durft zelfs zijn priveauto uit te lenen aan mij als ik mijn rijbewijs heb. En dat vertrouwt hij maar erg weinig mensen toe. Maar ik heb teveel stress heb rondom het wel/niet slagen tijdens het examenrijden. En die stress speelt mij parten. Ook tijdens een faalangstexamen. En dan wordt het niet slagen door alle maatregelen nóg vervelender... Dus wordt de stress nog groter -O-

Het is gewoon het meest rare examen ooit..[/quote]

Ik had zelf ook een heleboel stress bij het afrijden. Wat mijn instructrice toen gedaan heeft is een gewone les plannen en zonder dat ik het wist moest ik afrijden.

We gingen toen al regelmatig tijdens de lessen even koffie drinken bij CBR, misschien is zoiets ook wat voor jou?

Toen ben ik wel geslaagd omdat ik mezelf niet helemaal gek had gemaakt met stress.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 00:26

Leuk 2 festivals tegelijk, woon er precies tussen in. Kan meegenieten met de muziek

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 04:39

Dat ik net uit werk kom en dat het al licht wordt, waardoor ik over m’n slaap heen raak.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 05:07

Wat een idiote avond heerlijk gefeest in de stad worden we vervolgens bewust aangereden / geduwd van de fiets.

Ik heb gelukkig echt een klein schaafwondje op mijn vinger en een klein beetje pijn aan mijn enkel en vooral stijven spieren

Politie erbij geweest ik heb mij nog nooit zo onveilig gevoeld in mijn eigen stadje.

Vriendin van mij is er een stuk slechter aan toe dus we zitten bij de spoedeisende hulp.

Bestuurders zijn ook niet de slimste vriend heeft mij op gehaald en tot 2x toe kwamen we ze tegen. Derde keer kenteken goed kunnen lezen.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 07:12

Kn8rretje, maar merkte je dan niet dat er naast een instructeur ook een examinator in de auto zat? :o?

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 08:09

Jeetje zebrastreep, dat is nogal wat. Wat zullen jullie geschrokken zijn. Gelukkig datje het kenteken hebt. Daar kan je wat mee bij de politie.