wyoming schreef:Vandaag booster gehaald, waar ik de eerste 2 niet gevoeld heb, prikte deze precies verkeerd. Au!
Ik belde de GGD en die zeiden dat er nog geen booster te krijgen is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chanicha schreef:wyoming schreef:Vandaag booster gehaald, waar ik de eerste 2 niet gevoeld heb, prikte deze precies verkeerd. Au!
Ik belde de GGD en die zeiden dat er nog geen booster te krijgen is
MyWishMax schreef:Dat mijn ouders geen hulp via de gemeente kunnen krijgen in huis. Moeder is 3 weken geleden geopereerd en mag sowieso nog minimaal 3 weken niks tillen of duwen oid. Eigenlijk nog niks behalve beetje thuis zitten. Vader wordt maandag geopereerd, dus ook uit de running. Maar voor die kortdurende hulp bij operaties moet 6 weken van te voren aangevraagd worden(en zelfs bij ongelukken zou de hulp thuis niet snel geregeld kunnen worden) dat gaat helemaal niet, want wachtlijsten dus geen idee wanneer ze aan de beurt zouden zijn. Kon tussen 1 maand en 6 maanden duren. Maar ze zijn beide ook maar paar dagen van te voren opgeroepen. Vader eergisteren voor maandag en moeders toen maandag voor vrijdag.
Blijft apart? Zelfs boodschappen is lastig, wordt al wel bezorgd maar kunnen ze beide niet opruimen zodra het zwaarder wordt als pakje suiker
chanicha schreef:MyWishMax schreef:Dat mijn ouders geen hulp via de gemeente kunnen krijgen in huis. Moeder is 3 weken geleden geopereerd en mag sowieso nog minimaal 3 weken niks tillen of duwen oid. Eigenlijk nog niks behalve beetje thuis zitten. Vader wordt maandag geopereerd, dus ook uit de running. Maar voor die kortdurende hulp bij operaties moet 6 weken van te voren aangevraagd worden(en zelfs bij ongelukken zou de hulp thuis niet snel geregeld kunnen worden) dat gaat helemaal niet, want wachtlijsten dus geen idee wanneer ze aan de beurt zouden zijn. Kon tussen 1 maand en 6 maanden duren. Maar ze zijn beide ook maar paar dagen van te voren opgeroepen. Vader eergisteren voor maandag en moeders toen maandag voor vrijdag.
Blijft apart? Zelfs boodschappen is lastig, wordt al wel bezorgd maar kunnen ze beide niet opruimen zodra het zwaarder wordt als pakje suiker
Kan de huisarts of het ziekenhuis niets betekenen?
Ik weert nog dat ik niet eerder naar huis mocht of ik moest hulp hebben, wilde ik niet bla bla bla, uiteindelijk ja gezegd en binnen no time had ik hulp.
Proberen waard.
maralyn schreef:Normaal zit je in de ren. Maar omdat je niet weg loopt, letterlijk!! Mag je mee op het terras.
[ [url=m/1JoCyq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Je hebt alles, grote voortuin. Bosjes om in te spelen, buurvrouw die je wilt knuffelen.
En waar ga je liggen ??
Juist. Op schoot.