Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 16:59

Fitzroy schreef:
Dat ik zo bevooroordeeld ben dat ik niet in zee durf en mijn spullen bij mijn ligbed achter te laten omdat er een hele groep Oost-Europeanen naast me zit := En gisteren met Grieken daar geen last van had.

Ik heb daarom vorig jaar een draagbaar reiskluisje gekocht. Werk wel alleen als je ook een strandbedje oid ter beschikking hebt.

c_alsemgeest schreef:
Mijn biecht van vandaag;

Er was een kind in de supermarkt keihard aan het krijsen en tegen spullen aan te schoppen om het laatste doosje kinder surprise eieren. Zijn moeder stond op het punt toe te geven.
Ik heb het doosje toen gepakt en meegenomen, terwijl ik die dingen niet eens eet :')
Toen was het drama compleet...

Geniaal _/-\o_

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-22 17:07

c_alsemgeest schreef:
Mijn biecht van vandaag;

Er was een kind in de supermarkt keihard aan het krijsen en tegen spullen aan te schoppen om het laatste doosje kinder surprise eieren. Zijn moeder stond op het punt toe te geven.
Ik heb het doosje toen gepakt en meegenomen, terwijl ik die dingen niet eens eet :')

_O- :=

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 17:12

Fly_high schreef:
Fitzroy schreef:
Dat ik zo bevooroordeeld ben dat ik niet in zee durf en mijn spullen bij mijn ligbed achter te laten omdat er een hele groep Oost-Europeanen naast me zit := En gisteren met Grieken daar geen last van had.

Als Oost-Europeaan I'm officially triggered :Y)

In Oostblok kun je tenminste je fiets zonder slot voor de supermarkt neerzetten zonder dat die binnen 30 seconden een nieuwe eigenaar heeft :=

Dit hoef je hier op het (oerhollandse) dorp niet te proberen :')

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 17:14

c_alsemgeest schreef:
Mijn biecht van vandaag;

Ik heb hier veel te veel lol om _/-\o_

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 17:22

c_alsemgeest schreef:
Moeder was 'not amused' trouwens :')

Ik ga de term "onvrijwilliger" ook even op slaan in mijn brein @Mkango _O-

Ipv dat ze blij is dat ze nu zelf niet hoefde toe te geven. Wat ondankbaar

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 17:25

c_alsemgeest schreef:
Mijn biecht van vandaag;

Haha held.

Arethe

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 17:31

Mijn biecht: ik probeer een beetje op te letten wat ik eet maar ik heb me vandaag schandalig laten gaan. Het is mijn verjaardag en ik mag lekker doen en eten wat ik wil.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 18:36

Sherivey schreef:
Fly_high schreef:

Als Oost-Europeaan I'm officially triggered :Y)

In Oostblok kun je tenminste je fiets zonder slot voor de supermarkt neerzetten zonder dat die binnen 30 seconden een nieuwe eigenaar heeft :=

Dit hoef je hier op het (oerhollandse) dorp niet te proberen :')

Klopt, hier ben ik al jaren geleden op de nogal vervelende manier achtergekomen :')

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 18:41

Fitzroy schreef:
Oeh, dropneus . Dat is vast geen gezellige man :+

Nee dat is het zeker niet. Wij hopen al jaren dat die gaat verhuizen zodat de buurt weer een beetje leuker wordt. Vies schijnheilig mannetje. Zn vrouw is al jaren invalide, maar no way dat er een traplift mag komen voor haar of een invalide parkeerkaart. Ik heb van horen en zeggen dat zij op der kont naar boven en beneden moet. Plus hij heeft een hekel aan ons en schreeuwt altijd over de schutting als de hond letterlijk 3x blaft en zo zijn er wel meer dingen. We kunnen in ieder geval niet normaal praten met elkaar.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 19:05

Mijn auto had rommels met de elektra. Soms ging ineens de radio aan of de ramen niet open.

Dus toen ik op een dag bij mijn auto kwam en de lichten zelf vergeten was uit te doen heb ik met een stalen gezicht aangegeven dat vast de radio weer aangeschoten was en daarom de accu leeg was.
Mijn man heeft nooit geweten dat het mijn eigen schuld was. Hij wilde de auto er zsm uit :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 19:09

c_alsemgeest schreef:
Mijn biecht van vandaag;

Hier hou ik van :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 19:31

Ik ben net rechtstreeks vanuit de personal trainer naar de Mac gereden :')

En als ik het zo schrijf klinkt het heel fout, de werkelijkheid is wellicht nog fouter... Ik hou echt van de cola zero van de Mac, vind die zo lekker :')
Dus ben ik naar de Mac toe gereden omdat ik zwaar gesport heb en vind ik dat ik dat verdient heb?
Ja...
Ik vind die ene cola heel erg verdient :') _O-

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 21:04

Afgelopen zaterdag hadden wij weer het beruchte schuurfeest. Een hoop bier, gezelligheid en vele bierdouches. En misschien heb ik wel voor de neus van mijn ex heel slecht met een ander staan zoenen.

Ik geef het bier maar de schuld. :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 21:49

Ik heb vanmiddag 2 uur gereden om een gratis hamster op te halen die weg moest omdat hij gilt als je in de buurt komt. :=

"Ik ga stoppen met hamsters"

- Heeft er 3 nu

Ontmoet Ferdinand
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 13-06-22 21:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 21:51

MarlindeRooz schreef:
Ik heb vanmiddag 2 uur gereden om een gratis hamster op te halen die weg moest omdat hij gilt als je in de buurt komt. :=

"Ik ga stoppen met hamsters"

- Heeft er 3

Bijzonder...

Maar ik moest even heel hard lachen. Ik ben zo'n beelddenker dus zag meteen zo'n gillend beestje voor me :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 21:51

Hij gilt erg letterlijk. En luid. Hilarisch! _O-

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 21:53

_O-

Filmpje! :))

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 21:55

Helaas is Ferdinand momenteel in Apeldoorn in huis en ben ik ergens anders aan het house sitten. Dus kan pas vrijdag. _O-

Maar zal wat vergelijkbaars laten zien:

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 21:56

Hahaha, dat doet mijn hamster ook wel is... Moet er altijd zo hard om lachen _O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-22 22:03

CupCakes_ schreef:
Afgelopen zaterdag hadden wij weer het beruchte schuurfeest. Een hoop bier, gezelligheid en vele bierdouches. En misschien heb ik wel voor de neus van mijn ex heel slecht met een ander staan zoenen.

Ik geef het bier maar de schuld. :+

Laf deze drama. Ik ga ook m'n ex eens appen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-22 22:29

anoniem

Ik heb vannacht in m'n droom mijn ex zijn kop er af gehakt met een brandweerman bijl.

In mijn droom had hij mij gekidnapt, omdat ik de reden zou zijn van de breuk tussen hem en zijn vriendin.

Geen idee hoe ik aan die brandweer bijl kwam. Maar in m'n droom leeft ie niet meer.
Het ergste was nog, ik werd niet bang wakker, niet huilend, niet schreeuwend. Het enige wat er uit kwam was. "Nou, die is stuk. Dat doet ie nooit weer."

Terwijl ik helemaal niet gewelddadig ben van mijzelf.

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 22:47

Urbanus schreef:
anoniem

Ik heb vannacht in m'n droom mijn ex zijn kop er af gehakt met een brandweerman bijl.

In mijn droom had hij mij gekidnapt, omdat ik de reden zou zijn van de breuk tussen hem en zijn vriendin.

Geen idee hoe ik aan die brandweer bijl kwam. Maar in m'n droom leeft ie niet meer.
Het ergste was nog, ik werd niet bang wakker, niet huilend, niet schreeuwend. Het enige wat er uit kwam was. "Nou, die is stuk. Dat doet ie nooit weer."

Dat had zomaar een droom van mij kunnen zijn. Hoeveel mensen ik niet al heb omgelegd in mijn dromen := := _O- _O-

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 22:50

Bullebeest schreef:
Urbanus schreef:
anoniem

Dat had zomaar een droom van mij kunnen zijn. Hoeveel mensen ik niet al heb omgelegd in mijn dromen := := _O- _O-

Same! Ik heb ooit mijn schoonouders vermoord. Eerst mijn schoonvader, zodat zij moest toekijken }> Toen ik wakker werd kon ik alleen maar glimlachen :') :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 22:50

Bullebeest schreef:
Urbanus schreef:
anoniem

O, ik ben meestal degene die wordt omgelegd. -O-

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 22:51

Ik word altijd geraakt door de bliksem. %)