Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urbanus schreef:Niet goed voor je billies!
Vraag me trouwens af wat jij dinsdag aantrekt? Iets speciaals? Ik moet iets speciaals aan van m'n vriendin, zo geen zin in.
Suzanne F. schreef:Yep, de mitochondrien zorgen voor de energievoorziening binnen een cel. En het endoplasmatisch reticulum zorgt voor het transport van stoffen binnen een cel.
En waarom weet ik dit in hemelsnaam nog? Geen idee. 5 havo is toch echt al een hele tijd geleden. Je onthoudt soms de meest rare dingen.
Omgekeerde osmose wordt trouwens gebruikt bij het zuiveren van drinkwater. Daar heb ik nog wel mee te maken.
Wyb_ster schreef:Amber_anne schreef:Dierenambulance
Maar zij zijn niet meer bereikbaar op dit tijdstip?
Amber_anne schreef:Echt niet, wauw,eeh ja dan zou ik hem tot morgen ochtend in huis houden. Ik zag dat je 144 had gebeld maar is de plaatselijke dierenambulance ook niet bereikbaar
Ik vind er toch wel iets van dat een dierenambulance niet altijd beschikbaar is. Ik snap dat ze met vrijwilligers te maken hebben maar dieren in nood wachten niet tot de morgen
Kookaburra schreef:Heeft facebook iets verandert mbt de zichtbaarheid bij het veranderen van profielfoto's?
Vroeger kreeg ik aardig wat likes bij een nieuwe profielfoto. Nu al een paar keer 0 likes bij een nieuwe profielfoto. Zelfs geen likes van mensen die altijd alles liken.