Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Chiren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 17:33

Ik houd ook heel erg van tweedehands (niet van Blond). Vind het altijd fijn om spullen een tweede ronde te gebruiken in plaats van iets nieuws de consumptie keten in te brengen.

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 17:44

Neonlight schreef:
Daan heeft dus ook sokken op haar lijstje. _O-

Gelukkig pakt hij altijd de sokken van mijn wederhelft.
De hond trekt ze van zijn voeten af :')

En mouwen zijn ook leuk....

Afbeelding

Chiren

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 17:47

Oh ik weet nog wel een top. Graag een upgrade voor mijn paard waarbij ze niet drie keer steigert bij de hoefsmid, er vandoor gaat en de hoefsmid eronder schijt.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 17:50

Chiren schreef:
Oh ik weet nog wel een top. Graag een upgrade voor mijn paard waarbij ze niet drie keer steigert bij de hoefsmid, er vandoor gaat en de hoefsmid eronder schijt.

Oops, ik las dat de hoefsmid al schijtend onder jouw paard lag. :wow: Moest het drie keer opnieuw lezen.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 18:12

Chiren schreef:

Oef, wat een stressboel tsjonge. Arme smid :(:)

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 18:48

Tancreda4 schreef:
Roosch schreef:
Ja, ik ben echt van de chicklit, Chantal van Gastel, Wendy Brokers, Lucinda Riley, Jill Mansell, Gaby Rasters dat soort dingen. :))
Kan mezelf echt helemaal verliezen een middagje dan. Ik lees ook echt BELACHELIJK snel. :')

Zo ken ik er nog een.... Ik verbaas me altijd hoe mensen dat doen. Met een weekendje weg gaan er bij diegene 3 boeken doorheen en bijj mij 3 hoofdstukken hahaha. Ik doe met gemak een x aantal maanden met een boek :')

Chickflicks vind ik ook heerlijk. Alle boekem van Cecelia Aharn heb ik al. Van Jill Mansell een paar. Ik lees het liefst Engels.

Ik weet denk ik wie :P

Hier ook dol op chicklits maar ik lees niet snel. Overigens lees ik ook het liefst in het Engels.

Blond is niet aan mij besteed.

Panter print vind ik juist wel heel leuk voor mijn dochtertje :o

Neon dan moet ik jullie toch al eens gespot :P :P hebben. Dit was mijn 12e keer paarden zegening.

Hier ook dol op 2e hands ik vind het heerlijk dingen op te gebruiken !

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 19:16

Er kwam harry Potter voorbij en daar ben ik nog steeds wel fan van. Dus een top.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 19:27

Zelf ben ik al lang niet meer geweest, was meer in de periode 1985-2000 dat ik jaarlijks ging.
Chiren, arme smid.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 20:00

Zoooo even 4 pagina's om bij te lezen :wow:
Jullie gaan hard :)

Blond servies geen interesse voor, heb al meer dan genoeg spullen voor in huis.
Ben zelf niet blond maar blonde acties heb ik wel veel :+
Wierrook heb ik pas een hele hoop weggegooid, lag al jaren stof te trekken in een la.

@CastaMickey, ik heb van kleins af aan altijd thee gedronken. Maar sinds een jaar ofzo kan ik het niet meer drinken omdat ik ook steeds kort er na misselijk word.
Heel raar, dacht dat ik de enige was maar er zijn dus meer mensen die dat hebben.
En waar dat zo ineens vandaan komt?

@MDH, vervelend voor je dat je "last" van smetvrees hebt maar ik heb wel gelachen om hoe je het schrijft.

@Daan, grappig dat je hond de sokken van je voeten af trekt, tot hij/zij er een keer een teen bij vast heeft }>

@Chiren, hoe krijgt je paard het voor elkaar om de hoefsmid onder te schijten? _O-

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 20:05

M_D_H schreef:
Ik moet eerlijk zeggen dat de Harry Potter films mij enorm teleurgesteld hebben...
Maar de boeken... Ja, die heb ik praktisch stuk gelezen, ik heb er echt een paar die met plakband aan elkaar gebonden zijn :') _O-
Fantastic Beasts vind ik dan wel weer geweldige films...
Al heb ik wel een mening over deel 3...

Vast over de Grindlewald rol of niet?

Verder helemaal eens! De boeken van HP heb ik pas nog weer allemaal uitgelezen, en dan zit ik er weer vol in. Ze blijven geweldig!! De films idd iets minder. En fantastic beasts dan weer geweldig <3

Ik vind fantasy fair ook heerlijk. Helaas a jaren niet meer geweest helaas....

Haha, wel handig als je hond alleen de sokken van je partner steelt en sloopt, scheelt koude voeten :')

Hier ook geen koude voeten as we speak

Afbeelding

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 20:21

HELL YEAH OVER GRINDELWALD

En als ik dan toch bezig ben, ik heb ook een mening over aquaman 2 >;) :x :')

Ik heb overigens totaal geen last van mijn soort van smetvrees :')
Mijn man wel :+

Megane

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 20:24

Harry Potter is hier echt een no go, dat zijn de enige films waarbij ik echt altijd in slaap val haha.
Lord of the rings vind ik dan wel weer heel gaaf!

Een ereader heb ik, met kobo plus. Maar een papieren boek is wel fijner!

Servies heb ik niet zoveel mee, dat is hier echt een allegaartje, mokken vind ik wel heel leuk!

Oh en ik heb last van chronisch koude voeten, warme sokken, maar ook happy socks achtig sokken zijn altijd welkom! Hoe gekker hoe beter

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 20:27

Mokken ben ik groot fan van. Maar niet in mijn pakket alsjeblieft! Ik heb er al veel te veel en kan ze hier niet meer kwijt.

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 20:39

Ik drink thee. Maar wel uit grote thee glazen. Mokken doe ik weinig mee. Haha

Servies wil ik altijd nog eens compleet nieuw. Maarja dat is voor ss beetje te gek dus ik hou het nog even bij mijn grijze ikea servies Haha

Ik lees ook graag maar dan wel uit een echt boek Haha
Heb alleen niet echt een bepaalde schrijver of genre.. of tijd om te lezen

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 20:43

Heb al een tijdje niet meer gepost sorrie mijn eind theorie examen geha dan hondentrimmen en ervoor veel gewerkt en voorbereiding gehad voor examen en ernaast nog stage en school dus erg druk.
Nu nog wat gestrest en wat migraine en komend weekend staat iets van 50 uur werk op de planning dus ik neem komende 3 dagen even voor mezelf. Volgende week hopelijk weer wat actiever.

Even wat ik voorbij zag komen.

Blond niks voorbij en mokken heb ik genoeg maar volgens mij al vermeld leuk als het iets speciaals is.
Hp is helemaal mijn straatje vooral slytherin spul

Happysocks erg leuk

Thee nee bedankt heb ik genoeg
Wierook leuk

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 21:00

@justdiesel wat balen zeg, dat jij er ook last van hebt! Geen idee hoe het komt? Of wat de trigger is? Bij mij is 't wel duidelijk op zich, ben heel ziek geweest waardoor ik best wel wat schade heb en dus overgevoelig/intolerant ben voor de meest random dingen op de meest random momenten. Hopelijk herstelt het zich nog :) Ik ga nu een poging wagen voor thee want ik voel een blaasontsteking aankomen anders :+

Afbeelding

Harry Potter vind ik op zich leuk, maar JK Rowling vind ik minder leuk, na haar uitspraken over genderdysforie. Ben ook nooit diehard fan geweest gelukkig. LOTR trekt mij meer, heb wel pas 1 film gezien jaaaren geleden en ik weet er weinig meer van. Die boeken zou ik ook nog wel graag willen lezen! :j

meisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 21:37

sorry ik ben ook een beetje druk geweest afgelopen tijd. gisteren is mijn vakantie begonnen dus als het goed is wta meer vrije tijd.
Gisteren was ik met mijn shetlander in empe daar was een shetlander dag op extrem trail parcour

Afbeelding
daarna nog ff snel Abby gedaan

Afbeelding

onder toezicht van mijn Woody <3

Afbeelding

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 21:45

Ik hou van Harry Potter en fantasy. Zowel films als boeken. Maar geen spullen, dat vind ik dan weer niks.

Fantastic Beasts 3? Ik heb wat gemist geloof ik :') . Ben vrijdag voor het eerst sinds 2 jaar, misschien wel langer, weer naar de bioscoop geweest <3. James Bond, geweldig vind ik dat. Over de top actie en gortdroge humor, heerlijk.

Mijn e-reader vind ik geweldig <3. Zowel op reis als thuis. Als ik 's avonds in bed nog even wil lezen hoef ik geen nachtlampje aan. Heb er circa 1400 boeken op staan en nog 3000-4000 op een USB. Ik kan nog heel even vooruit :D .
Ik heb ook nog zeker 15 ongelezen papieren boeken. Boeken zijn geweldig maar toch een flop. Ik kan inmiddels wel een bibliotheek beginnen.

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 21:46

Sorry voor de afwezigheid! Was en is privé even heel veel gaande en daardoor schoot Bokt er bij in.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 21:54

Ohh die kattenmok <3

Leuk zo’n trail!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 21:55

Werd op mijn vingers getikt voor inactiviteit wat terecht is hoor :+ maar topic gaat gewoon zo hard en tijd is beetje schaars momenteel met drukte op het werk maar ga m’n best doen iets meer mee te praten.

Harry Potter is voor mij een goooo :D

LIJM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 21:59

Tweedehands hier ook geen probleem! Behalve ondergoed dan, maar dat verwacht ik niet echt in het pakket. :')

Blond en Harry Potter is leuk. Oh en mokken zijn echt altijd leuk, heb net een nieuwe roze flamingomok <3
Bij boeken is mijn favoriete genre horror, maar leef je uit.

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 22:01

Ohhh ik zei dat ik unicorns niks vond. Maar dit vind ik dan wel weer grappig! Zat in een pakket wat ik heb gekregen. Geen idee hoe het smaakt :+ .
Afbeelding

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 22:02

De boeken nooit gelezen van Harry Potter.
Lijken mij wel leuk.
Ik ben echt een softie ik vind de films van Harry Potter wel spannend :=

Van blond heb ik de grote thee bekers.
Dat zijn fijne bekers.

Wat grappig lavitavella!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 22:08

Haha briljant die kruidnootjes!

Ik heb niks met HP enzo.. boeken heb ik vooral over praktische dingen. De meest handige tuinboeken heb ik ondertussen wel. Vind oude planten/natuur boeken altijd wel leuk. Heb 2 verkade albums, die zijn ook wel top, maar kom ze hier weinig tegen (zal eens kijken welke ik precies heb).