Dit.. mijn hond heeft de tijd van haar leven met een nu lege waterbak (zit ruim 1.2liter in..) en ik ben niet thuis

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LukieBradley schreef:Ik was net om 2 uur pas klaar met 8 kooien, 2 kooien opgeschud. De helft van de kamer gestofzuigd en gedweild.
Ook ik deed dat dus om half 2![]()
Overdag kan het gewoon even niet door de hitte![]()
Heb mijn konijn nog een schop onder zijn reet gegeven die weer naar binnen wou door hek en al heen.
Nadat ie eerder op de avond de koelkast kabel door beet waardoor ik nu geen koelkast meer kan gebruiken, kon ik dat even niet hebben
Vliegen zijn nog steeds een ergernis, met de regen en onweer die er even was kwamen ze spontaan binnen. Heb er 60 van het plafond gezogen minimaal. Mijn huis is echt niet vies ofzo dus waarom ik
xDenies schreef:[ [url=m/2hxwyn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit.. mijn hond heeft de tijd van haar leven met een nu lege waterbak (zit ruim 1.2liter in..) en ik ben niet thuis
Boompje1985 schreef:De gaarheid in mn hele lijf, geen energie, hoofdpijn, gevoel van verkouden te zijn maar dat ben ik niet (komt van t slapen met de ventilator aan).
<KNIP>
fohadie schreef:LukieBradley schreef:Ik was net om 2 uur pas klaar met 8 kooien, 2 kooien opgeschud. De helft van de kamer gestofzuigd en gedweild.
Ook ik deed dat dus om half 2![]()
Overdag kan het gewoon even niet door de hitte![]()
Heb mijn konijn nog een schop onder zijn reet gegeven die weer naar binnen wou door hek en al heen.
Nadat ie eerder op de avond de koelkast kabel door beet waardoor ik nu geen koelkast meer kan gebruiken, kon ik dat even niet hebben
Vliegen zijn nog steeds een ergernis, met de regen en onweer die er even was kwamen ze spontaan binnen. Heb er 60 van het plafond gezogen minimaal. Mijn huis is echt niet vies ofzo dus waarom ik
Jij gaat serieus midden in de nacht stofzuigen?Heb je geen buren? Of heb je gewoon schijt aan de buren?
Ik zou echt niet blij zijn als mijn buurvrouw ineens ging stofzuigen midden in de nacht. Dan zuig je maar een paar dagen niet, maar het zou niet in mijn hoofd komen om wanneer iedereen slaapt of een poging tot doet om te gaan stofzuigen!
TessaxQuincy schreef:Air cooler gekocht maar werkt voor geen meter. Oke gister was het wel afgekoeld van 30 naar 28 maar nu is het alweer 29.
xDenies schreef:TessaxQuincy schreef:Air cooler gekocht maar werkt voor geen meter. Oke gister was het wel afgekoeld van 30 naar 28 maar nu is het alweer 29.
Hier staat ook een mobiele airco, geen wereld ding .. maar als die niet aanstaat dan schiet het hier naar de 30 graden, nu houden we het 's ochtends tot 's avonds tussen de 26 en 27 graden. Toen de hittegolf net begon konden we het kouder houden maar ondertussen krijgen we de warmte niet meer weg.