Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDenies

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 09:20

Afbeelding

Dit.. mijn hond heeft de tijd van haar leven met een nu lege waterbak (zit ruim 1.2liter in..) en ik ben niet thuis :')

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 09:23

Dat een bepaalde mug in mijn kamer al meerdere nachten heeft geprikt. Maar het zijn van die bulten die op vieze puisten lijken :r

Succes Xdenies :') Ze dweilt als vast voor je.
Laatst bijgewerkt door Boterbloem90 op 12-08-20 09:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 09:24

xDenies schreef:
[ [url=m/2hxwyn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit.. mijn hond heeft de tijd van haar leven met een nu lege waterbak (zit ruim 1.2liter in..) en ik ben niet thuis :')

:') :') :')

Isabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 09:35

xDenies schreef:

Sorry maar ik moest hier toch wel een beetje om lachen _O-

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 09:42

Haha ik heb een stukje gefilmd en ik kan dat blijven kijken :') Ze had zo'n lol! Mijn broertje kwam gelukkig thuis en heeft nieuw water gegeven, ik ga zo dweilen hahah. Ooh oh oh.

Dat is trouwens dr waterbak waarmee ze aan het rondscheuren was, die gleed lekker alle kanten op.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 09:49

xDenies schreef:

En als je thuis bent zielig doen dat ze dorst heeft zeker :')

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 09:50

Al dagen niet fatsoenlijk kunnen slapen omdat het mega warm is, ook binnen.

Gisteravond moe naar bed gegaan in de hoop als een blok in slaap te vallen, eindelijk liggen: klaarwakker. En warm. Werd ik eindelijk slaperig en wilde ik gaan slapen, check ik toch nog even buienradar omdat het al een tijdje flitste in de verte. De bui die eerder langs ons zou gaan trekken is van koers veranderd en komt toch over. Hmpf. En oh sh*t, was hangt nog buiten.

Dus midden in de nacht was binnengehaald. En ramen dicht dus, want er kwam veel regen aan. Daardoor werd het binnen nog veel benauwder... En weer klaarwakker dus door al het gedoe. Tijd: 2:30 uur. Uiteindelijk in slaap vallen om een uur later weer wakker te worden, want oh wat was het benauwd binnen.

Kijk ik weer op de buienradar: is er nauwelijks regen gevallen en is die hele bui vlak voor de deur verpieterd. Er zou nog een beetje vallen een uur later maar daar geloofde ik toch al niet meer in. Dus alles weer open gezet. Vanaf dat moment echter geen wind meer dus geen afkoeling mogelijk.

Uiteindelijk elk uur wakker geworden en nu nog veel vermoeider dan ik al was. Klaar met de hitte.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 09:53

LukieBradley schreef:
Ik was net om 2 uur pas klaar met 8 kooien, 2 kooien opgeschud. De helft van de kamer gestofzuigd en gedweild.
Ook ik deed dat dus om half 2 :')
Overdag kan het gewoon even niet door de hitte _O-

Heb mijn konijn nog een schop onder zijn reet gegeven die weer naar binnen wou door hek en al heen.
Nadat ie eerder op de avond de koelkast kabel door beet waardoor ik nu geen koelkast meer kan gebruiken, kon ik dat even niet hebben :))

Vliegen zijn nog steeds een ergernis, met de regen en onweer die er even was kwamen ze spontaan binnen. Heb er 60 van het plafond gezogen minimaal. Mijn huis is echt niet vies ofzo dus waarom ik

Jij gaat serieus midden in de nacht stofzuigen? %) Heb je geen buren? Of heb je gewoon schijt aan de buren?

Ik zou echt niet blij zijn als mijn buurvrouw ineens ging stofzuigen midden in de nacht. Dan zuig je maar een paar dagen niet, maar het zou niet in mijn hoofd komen om wanneer iedereen slaapt of een poging tot doet om te gaan stofzuigen!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 09:59

xDenies schreef:

_O-

Hier een hond die absoluut niet naar binnen wilde zonder een duik in het zwembad te hebben genomen, gelukkig wel wat minder waterschade dan bij jou :oo
Laatst bijgewerkt door Nayomie op 12-08-20 10:01, in het totaal 2 keer bewerkt

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 10:00

Boompje1985 schreef:
De gaarheid in mn hele lijf, geen energie, hoofdpijn, gevoel van verkouden te zijn maar dat ben ik niet (komt van t slapen met de ventilator aan).

<KNIP>

Hier keel- of zelfs voor het eerst in 40 jaar- amandelontsteking door de ventilator 24/7. En blaren op mijn tong moeten l*llen om bij de huisarts terecht te kunnen (nee, geen koorts, nee niet neusverkouden, nee geen ademhalingsklachten, ja ik kan ruiken en proeven, heb alleen al 4 dagen keelpijn en mijn stem is bijna weg).

CecileDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 10:53

fohadie schreef:
LukieBradley schreef:
Ik was net om 2 uur pas klaar met 8 kooien, 2 kooien opgeschud. De helft van de kamer gestofzuigd en gedweild.
Ook ik deed dat dus om half 2 :')
Overdag kan het gewoon even niet door de hitte _O-

Heb mijn konijn nog een schop onder zijn reet gegeven die weer naar binnen wou door hek en al heen.
Nadat ie eerder op de avond de koelkast kabel door beet waardoor ik nu geen koelkast meer kan gebruiken, kon ik dat even niet hebben :))

Vliegen zijn nog steeds een ergernis, met de regen en onweer die er even was kwamen ze spontaan binnen. Heb er 60 van het plafond gezogen minimaal. Mijn huis is echt niet vies ofzo dus waarom ik

Jij gaat serieus midden in de nacht stofzuigen? %) Heb je geen buren? Of heb je gewoon schijt aan de buren?

Ik zou echt niet blij zijn als mijn buurvrouw ineens ging stofzuigen midden in de nacht. Dan zuig je maar een paar dagen niet, maar het zou niet in mijn hoofd komen om wanneer iedereen slaapt of een poging tot doet om te gaan stofzuigen!

Dat ligt natuurlijk helemaal aan je woonsituatie, als je in een boerderij of vrijstaand woont heb je vaak genoeg afstand tot je buren dus horen ze je echt niet als je snachts stofzuigt.

hagelslagJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 11:05

Ontiegelijke spierpijn in mijn achterwerk waardoor ik bijna de vrachtauto niet in of uit kan/wil klimmen

xRivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 11:14

xDenies schreef:

Oh, oh, oh.. :=

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 11:28

Haha het viel gelukkig mee toen ik thuis kwam omdat mijn broertje al handdoeken had neergelegd :') Mera lag heel pontificaal op één van de handdoeken te slapen.

Mera en waterbakken .. .tsja ...

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 11:29

xDenies schreef:

_O- _O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 11:33

xDenies schreef:

_O- omg

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 11:42

Speciaal voor jullie *\%/*

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 12:02

xDenies schreef:
Speciaal voor jullie *\%/*

[ Video ]

Oh heerlijk :D :D

Ik moet zo naar stal, zadel ligt niet meer goed dus de zadelmaker komt zo. Ik ga spontaan ontbranden ben ik bang -O-

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 12:08

De autodealer neemt niet op. _-:(

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 12:09

Air cooler gekocht maar werkt voor geen meter. Oke gister was het wel afgekoeld van 30 naar 28 maar nu is het alweer 29. -O-

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 12:10

TessaxQuincy schreef:
Air cooler gekocht maar werkt voor geen meter. Oke gister was het wel afgekoeld van 30 naar 28 maar nu is het alweer 29. -O-

Hier staat ook een mobiele airco, geen wereld ding .. maar als die niet aanstaat dan schiet het hier naar de 30 graden, nu houden we het 's ochtends tot 's avonds tussen de 26 en 27 graden. Toen de hittegolf net begon konden we het kouder houden maar ondertussen krijgen we de warmte niet meer weg.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 12:19

xDenies schreef:
TessaxQuincy schreef:

Hier staat ook een mobiele airco, geen wereld ding .. maar als die niet aanstaat dan schiet het hier naar de 30 graden, nu houden we het 's ochtends tot 's avonds tussen de 26 en 27 graden. Toen de hittegolf net begon konden we het kouder houden maar ondertussen krijgen we de warmte niet meer weg.

Wij hebben 'm gister net binnen gekregen. Stond toen vanaf half 5 aan dus misschien gewoon te laat aan, aangezien we 'm 's nachts ook niet aan hebben. Staat nu sinds vanochtend aan dus hoop dat t uiteindelijk nog wel een beetje gaat helpen.

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 12:21

Maar een air cooler zorgt toch voor een koud(ere) luchtstroom? Een ventilator maar dan wat kouder. Dat zal geen kamer koelen gok ik.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 12:23

Dat ik een zak erwtensoepgroenten in de vriezer tegen kwam.En nu dus zin heb in zelf gemaakte erwtensoep.Maar met 35 graden niet handig.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 13:14

Stomme k*t DHL. Mijn pakket is kwijt. Ja doe maar een claim. Kan 30 werkdagen duren en ohja, we betalen maximaal €3,40 per kilo uit. eeeeh wat!? Waarde is ruim €100,-! En het weegt amper wat!! Lekker dan... Schijtbedrijf.