__Sannne schreef:Telpeva schreef:Dat ik geen huisdieren heb
Same. Woon op kamers en zelfs een hamster is qua ruimte niet te doen eigenlijk. Baal er zo van. Wil graag voor iets zorgen en wat gezelschap.
Dit herken ik zo erg.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Sannne schreef:Telpeva schreef:Dat ik geen huisdieren heb
Same. Woon op kamers en zelfs een hamster is qua ruimte niet te doen eigenlijk. Baal er zo van. Wil graag voor iets zorgen en wat gezelschap.
Lau schreef:MarlindeRooz schreef:Dat ik zin heb om twee nachtjes weg te gaan naar een huisje/hotelkamer met een jacuzzi / bubbelbad. Maar dat is in je eentje nauwelijks betaalbaar.
Mag ook gewoon in NL / om de hoek zijn haha.
Lets go!
xPabloBokt schreef:Studielink die zegt dat ik de wijziging van mijn digitale machtiging moet afmaken via mijn To Do list die vervolgens nergens te vinden is. Ja, knap mens die het dan voor elkaar krijgt. Ugh, wilde alleen maar mijn rekeningnummer wijzigen maar had mijn Digipas niet bij de hand dus ben uit het scherm gegaan. Meteen een hoop gezeik en kan ik weer mijn school gaan mailen/bellen waar ik helemaal geen zin in heb.
Change03 schreef:xPabloBokt schreef:Studielink die zegt dat ik de wijziging van mijn digitale machtiging moet afmaken via mijn To Do list die vervolgens nergens te vinden is. Ja, knap mens die het dan voor elkaar krijgt. Ugh, wilde alleen maar mijn rekeningnummer wijzigen maar had mijn Digipas niet bij de hand dus ben uit het scherm gegaan. Meteen een hoop gezeik en kan ik weer mijn school gaan mailen/bellen waar ik helemaal geen zin in heb.
Heb je je net ingeschreven voor een opleiding?
Bij mij is dat namelijk best wel lang blijven staan tot dat de inschrijving daadwerkelijk rond was. Pas daarna heb ik alles qua betaling kunnen verwerken in StudieLink
Merexa schreef:Lestrange01 schreef:Dat ivan, mijn hamster, vandaag overleden is... ik ben blij dat het snel gegaan is. Maar ik ga mijn baby zo missen
Ivan..Sterkte. Zag hem vaker voorbij komen bij Disapproving animals.